Voor in de binnenzak van mijn colbert ben ik op zoek naar een relatief breed en lang, maar zeer dun (plm. 1cm) doosje of lederen etui met ritssluiting om een aantal kleine maar handige zaken netjes in te kunnen opbergen: een opvouwbare tandenborstel, wat medicijnen, een nagelknippertje, tandenstokers, proefflesje parfum, pleisters, vochtige doekjes, etc. Kleine handige dingetjes die je regelmatig nodig kunt hebben en dan gewoon bij je wilt hebben.
Ik heb me suf gezocht op oa. amazon en via zoekmachines naar "pocket organizer", "pocket grooming kit", "pocket toothbrush" etc. maar krijg dan alleen maar relatief dikke kits terug. Bovendien allen met inhoud. Ik heb echter mijn eigen spulletjes al verzameld.
Een mogelijk idee is een metalen sigaretten houder (boardwalk empire, iemand?

maar dan hoor je bij elke stap de inhoud tegen het metaal aanschuiven. Daarom 3 vragen:
1 - heeft iemand een beter idee dan een sigaretten houder (let op: moet echt zo dun en licht mogelijk zijn om zo weinig mogelijk het colbert te vervormen)?
2 - heeft iemand tips met welke materialen je zelf een indeling in zo'n metalen blikje kunt maken? Ikzelf zou met kartonnen stripjes en ducktape aan de slag gaan maar dat gaat er ws. niet uitzien. Heeft iemand een beter idee? Ik wil dus naar eigen wens vakjes kunnen maken voor de tandenborstel etc. zodat het niet meer schuift.
3 - zoek ik geheel op de verkeerde termen? met andere woorden: ben ik de enige die ook tijdens werk in zijn kostuum graag voorbereid is met wat kleine handige zaken? Ik kan me haast niet voorstellen dat dit geen productcategorie is