Auteur Topic: [Amsterdam] Pauw Mannen  (146750 keer gelezen)

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #30 Gepost op: 09 november 2005 – 18:39:21
Citaat van: "Jason"

tekenend dat ze bij pauw in hun nogal afwijkende outfit goed werden geholpen, ze weten blijkbaar dat ze voor imago niet bang hoeven te zijn!

en ook nog de heren Mastroianni en Maus die op partyflock (hardcoreforum oid) een topic http://partyflock.nl/topic/735400.html over cucita a mano openen. heb wel een idee wie dat zijn....


Ja die maus was volgens mij van elitelife.nl, ik keek weleens mee op dat forum  8)

en volgens mij komt onze vrind elmer daar ook vandaan, nietwaar Elmer?  :wink:

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #31 Gepost op: 09 november 2005 – 18:46:32
leuk hoor de nieuwe site van pauw, maar wat heb ik toch een hekel aan dat flash.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #32 Gepost op: 09 november 2005 – 19:40:07
Citaat van: "Daan"
leuk hoor de nieuwe site van pauw, maar wat heb ik toch een hekel aan dat flash.
Heeft dat nadelen flash :?:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #33 Gepost op: 09 november 2005 – 19:57:56
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "Jason"

tekenend dat ze bij pauw in hun nogal afwijkende outfit goed werden geholpen, ze weten blijkbaar dat ze voor imago niet bang hoeven te zijn!

en ook nog de heren Mastroianni en Maus die op partyflock (hardcoreforum oid) een topic http://partyflock.nl/topic/735400.html over cucita a mano openen. heb wel een idee wie dat zijn....


Ja die maus was volgens mij van elitelife.nl, ik keek weleens mee op dat forum  8)

en volgens mij komt onze vrind elmer daar ook vandaan, nietwaar Elmer?  :wink:


Heb ook nog wel eens op dat forum rondgezwerfd
Sailing, an expensive way to travel for free"

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #34 Gepost op: 09 november 2005 – 20:58:18
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Daan"
leuk hoor de nieuwe site van pauw, maar wat heb ik toch een hekel aan dat flash.
Heeft dat nadelen flash :?:


vaak maken ze er leuke menutjes van, die weer moeten laden. Ik wil gewoon meteen info en plaatjes :evil:

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #35 Gepost op: 09 november 2005 – 22:06:37
Citaat van: "Daan"
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Daan"
leuk hoor de nieuwe site van pauw, maar wat heb ik toch een hekel aan dat flash.
Heeft dat nadelen flash :?:


vaak maken ze er leuke menutjes van, die weer moeten laden. Ik wil gewoon meteen info en plaatjes :evil:


Ja daar heb je wel gelijk in, als je internetverbinding niet supersnel is, wil het laden nog weleens wat tijd in beslag nemen.

Pauw had eigenlijk ook een html-versie moeten aanbieden  :lol:

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #36 Gepost op: 09 november 2005 – 22:15:27
m'n internet is niet traag (5mbit), maar 't langzaam openschuiven irriteert mij. verder mooie site hoor.

Nexus

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #37 Gepost op: 09 november 2005 – 22:19:05
Vind zelf die muziek ontzettend goed passen :)

Enig idee van wie die muziek is?
Fashion can be bought. Style one must possess.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #38 Gepost op: 09 november 2005 – 23:18:27
Helemaal mee eens. Als ik die pianoklanken hoor voel ik me meteen in de wereld van Santoni, Attolini, en Kiton gezogen  :D
This, madame, is Versailles.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #39 Gepost op: 09 november 2005 – 23:20:41
Citaat van: "Rogier"
Helemaal mee eens. Als ik die pianoklanken hoor voel ik me meteen in de wereld van Santoni, Attolini, en Kiton gezogen  :D


Ik zit altijd bij de eerste klanken naarstig te zoeken naar de mute knop :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

Jason

  • Gast
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #40 Gepost op: 09 november 2005 – 23:23:09
ik vind het niet mooi moet ik zeggen.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #41 Gepost op: 09 november 2005 – 23:28:54
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "Rogier"
Helemaal mee eens. Als ik die pianoklanken hoor voel ik me meteen in de wereld van Santoni, Attolini, en Kiton gezogen  :D


Ik zit altijd bij de eerste klanken naarstig te zoeken naar de mute knop :lol:


Ik moet ook wel zeggen dat ik dat ook doe zodra de piano plaats maakt voor dat wazige vervolg, dat vind ik ook niet mooi. Maar die pianoklanken vind ik wel geweldig.
This, madame, is Versailles.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #42 Gepost op: 10 november 2005 – 10:28:28
leuke site, leuke collectie Santoni met modellen die je niet over al ziet volgens mij

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #43 Gepost op: 10 november 2005 – 17:28:43
Citaat van: "Rogier"
Helemaal mee eens. Als ik die pianoklanken hoor voel ik me meteen in de wereld van Santoni, Attolini, en Kiton gezogen  :D
:shock:  de heideroosjes had ook wel mooi geklonken :roll:  :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
[Amsterdam] Pauw Mannen
Reactie #44 Gepost op: 10 november 2005 – 20:49:10
Citaat

Italiaan

Mijn lief moet op zijn werk pakken dragen. 'Dress code' heet dat. Er wordt niet over gepraat, het staat nergens opgeschreven, maar het is voor iedereen duidelijk. Omdat zijn huidige collectie nog wel wat aanvulling kan gebruiken gingen wij afgelopen zaterdag op pakkenjacht. Op een ons onbekend jachtterrein: de Van Baerlestraat en omgeving, jawel. Noblesse oblige, zeggen we dan maar, met een vette knipoog. Onze ervaring was dat pakkenwinkels in twee categorieen op te splitsen zijn: zij die je serieus nemen en zij die je lauw behandelen of zelfs straal negeren. Nu had dat laatste vast te maken met onze behoorlijk casual outfit (spijkerbroek, rugzakje, gympen), maar het was meteen ook een goede test.

Verder viel op dat er heel erg veel heel erg lelijke pakken zijn. Die ook nog eens slobberen op waarschijnlijke en onwaarschijnlijke plekken. Niet zulk goed nieuws dus. En hoe zit het met die bandplooibroeken? Die zijn dus gewoon niet cool! Na wat frustrerende passessies bij Suit Supply en de Society Shop (die duidelijk een random generator hebben gebruikt bij de indeling van hun winkel) besloten we om gewoon, voor de gein, nog even bij Pauw Mannen naar binnen te lopen. Niet dat we daar iets gingen kopen, ha, het idee, nee, gewoon om weer eens even de verkoperservicetest te doen. De rest van het verhaal kunt u waarschijnlijk raden. Zelden werden we zo goed en vakkundig te woord gestaan. We hebben veel geleerd over pakken. Teveel. Voor ik het wist stond mijn lief voor mij in een Italiaans pak dat eruit zag alsof het voor hem was gemaakt. Totaal onweerstaanbaar. Ik smolt ter plekke weg en als we langer in de winkel waren gebleven waren er slecht een hoopje kleren en een paar schoenen van mij overgebleven. Zo ziet een goed zittend pak er dus uit.

Enig nadeel: in dit pak ziet hij er ongetwijfeld beter uit dan al zijn collega's inclusief de directeur. En dan de prijs. Ongeveer vier keer zijn budget. Jammer. Nog jammerder: nu zijn we dus volkomen verpest. Al die goedkope pakken, die tot nu toe prima bevielen en er uitstekend uitzagen, die vallen in het niet bij het beeld dat zich in ons hoofd heeft genesteld van het Italiaanse Pak. Oh, Italiaans Pak...ik wou dat ik een foto had gemaakt, afgelopen zaterdag. Om af en toe stiekum bij weg te zwijmelen.
// posted by Else @ 7:53 PM

Mooi stuk... aan m'n vriendin laten lezen maar dat had niet het gewenste effect :(

"Goed dan wil ik je eerst zien in een normaal pak zodat het verschil duidelijk moet worden"

Terwijl ik natuurlijk meteen voor klasse wil gaan ;)