Auteur Topic: Meermin  (916254 keer gelezen)

S.f.S.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Meermin
Reactie #4095 Gepost op: 10 februari 2021 - 21:40:37
GAAF!

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4096 Gepost op: 22 april 2021 - 15:52:38
Meermin heeft Sale tot middernacht. Je kan niet ruilen dus je moet wel zeker zijn van je zaak.

https://eu.meermin.com/collections/last-chance-sale
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Parfjummie

• Gebruiker
  • Parfum connoisseur
    • Bekijk profiel
Reactie #4097 Gepost op: 17 mei 2021 - 22:04:33
dit merk net pas ontdekt... hoor het graag als er weer een sale is
IG: @parfjummie
Marktplaats: Jan-Willem

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4098 Gepost op: 17 mei 2021 - 22:24:56
Dat is dan nooit.

Parfjummie

• Gebruiker
  • Parfum connoisseur
    • Bekijk profiel
Reactie #4099 Gepost op: 17 mei 2021 - 22:30:52
IG: @parfjummie
Marktplaats: Jan-Willem

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4100 Gepost op: 17 mei 2021 - 22:57:20
Heel af en toe een soort sample sale. Maar echt zeer sporadisch. Via hun nieuwsbrief wordt dat bekend gemaakt.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4101 Gepost op: 18 mei 2021 - 09:12:04
En ik kan me herinneren dat ze ooit actie hadden dat je geen verzendkosten hoefde te betalen (rond black friday ofzo).
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #4102 Gepost op: 08 juni 2021 - 15:28:24
Recent de donkerbruine tassel loafers van Meermin binnen gekregen.  Was me opgevallen dat die donkerbruine een tijd terug van andere foto's waren voorzien op hun site. Heb dezelfde tassel loafers al enkele jaren in het zwart. Het is dezelfde leest. Desondanks lijkt het of de donkerbruine een verandering heeft ondergaan; gedeelte waar de voorvoet zit is lager. Maakt het net wat eleganter en betere pasvorm. Naast elkaar gezet en de oude zwarte is idd hoger. Lijkt me niet dat het door dragen of schoenspanners kan komen.

Laatst bewerkt op: 09 juni 2021 - 10:57:53 door Agent 327

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4103 Gepost op: 23 september 2021 - 10:25:44
Mailtje gestuurd hierover. Meermin geeft aan dat er helemaal niets aan de leest/pasvorm is veranderd en dat het verschil komt door dragen. Ik vind dat maf. Die zwarte zijn veel gedragen, die bruine nog nauwelijks. Op de foto zie je dat de zwarte schoen (achteraan) hoger is. Dat kan toch nooit door dragen komen?

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #4104 Gepost op: 23 september 2021 - 12:34:21
Mailtje gestuurd hierover. Meermin geeft aan dat er helemaal niets aan de leest/pasvorm is veranderd en dat het verschil komt door dragen. Ik vind dat maf. Die zwarte zijn veel gedragen, die bruine nog nauwelijks. Op de foto zie je dat de zwarte schoen (achteraan) hoger is. Dat kan toch nooit door dragen komen?
Chris heeft mij verteld dat een schoen vooral rekt op de breedte en niet op de lengte.
Dat de hoogte van een schoen ook niet echt rekt heb ik aan den lijve ondervonden dus ik vind het inderdaad een raar verhaal.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4105 Gepost op: 23 september 2021 - 12:36:52
Ja idd. Als het andersom was (zwarte nieuw, bruine veel gedragen) zou ik het geloven omdat je schoen uitloopt.

Dressboy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4106 Gepost op: 26 oktober 2022 - 12:21:54
Van de zomer ook maar eens een paar donkerbruine suède loafertjes aangeschaft van Meermin (tja, iets met inflatie, p/k verhouding enzo ).

Prima schoentje, alleen geeft het suède wat kleur af. Op lichte broeken niet fijn, wel weer uit te wassen, maar toch...

Herkenbaar? En hoe op te lossen? Stevig inspuiten met Super Invulvner?

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Reactie #4107 Gepost op: 15 augustus 2023 - 19:27:49
Sale bij Meermin!

Solon

• Gebruiker
  • van Athene
    • Bekijk profiel
Reactie #4108 Gepost op: 15 augustus 2023 - 22:05:20
Dank je! Geen geld, maar twijfel over de maat. Merk dat ik steeds kritischer word en schoenen graag vooraf pas.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
live and let die