Auteur Topic: Meermin  (916368 keer gelezen)

stielo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3390 Gepost op: 12 januari 2017 - 12:29:29
28 dec een order geplaatst en nog steeds geen betalingsverzoek van ze gehad. Heb ze al 5x gemaild maar elke keer krijg ik de melding dat het binnen 2 a 3 werk dagen er aankomt. Die Spanjaarden zijn zeker 2 weken vrij geweest rond kerst?!?!?! Denk dat ik me geld maar ergens anders ga uitgeven. Is er ergens nog een leuke sale qua schoenen?

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3391 Gepost op: 12 januari 2017 - 12:54:11
Zo, dat zal ze leren.

stielo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3392 Gepost op: 12 januari 2017 - 13:03:51
Gaat ie dat zeggen.... Ik wil gewoon nieuwe schoenen :( Service was normaal gesproken gewoon goed bij Meermin.

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3393 Gepost op: 12 januari 2017 - 13:06:58
Zo, dat zal ze leren.

Ze zullen er niet van wakker liggen dat er een klant minder koopt

Camicia

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3394 Gepost op: 12 januari 2017 - 13:26:08
Blijft natuurlijk slordig en ik snap best wel dat je daar gefrustreerd van raakt..

stielo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3395 Gepost op: 12 januari 2017 - 13:41:11
Ze zullen er niet van wakker liggen dat er een klant minder koopt
Schijnbaar hebben ze na 2 weken vakantie zoveel orders die ze nu moeten verwerken... maar gaat me meer om dat ze niet even een automatische mail of iets dergelijks uitsturen dat ze 2 weken siësta doen...

Prosit

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3396 Gepost op: 12 januari 2017 - 15:46:16
Mag allemaal wat langer duren bij die spanjaarden. Gewoon volgende maand bestellen, gaat alles goed.

gooss

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3397 Gepost op: 20 januari 2017 - 19:31:02
Vandaag contact gehad met Meermin over de juiste maatvoering. Aangegeven dat ik momenteel een 8+ (42,5) van van Bommel draag op de H leest, een wat bredere voet dus. Ik kreeg eerst de reactie dat ik ook bij Meermin voor een 42,5 maat zou moeten gaan. Na aandringen op een advies met betrekking tot de leest kreeg ik de volgende reactie;

• The ELTON last is a slightly longer, soft chiseled squared toe last, with a regular UK E (medium) fitting & a slightly higher instep.

• The HIRO last is a classic round last, with a regular UK E (medium) fitting & medium instep.

• The OLFE last is a longer, almond toed asymmetrically shaped last, low profile on the toe area, featuring a regular UK E (medium) fitting & a low instep.

• The RON last is a classic round loafer last & slightly narrow across the vamp & toe áreas. Featuring a regular UK E (médium) fitting & a low instep.

Helaas word ik hier niet heel veel wijzer van. Welke leest zouden jullie mij adviseren?

Vriend35

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3398 Gepost op: 20 januari 2017 - 19:33:30
Vandaag contact gehad met Meermin over de juiste maatvoering. Aangegeven dat ik momenteel een 8+ (42,5) van van Bommel draag op de H leest, een wat bredere voet dus. Ik kreeg eerst de reactie dat ik ook bij Meermin voor een 42,5 maat zou moeten gaan. Na aandringen op een advies met betrekking tot de leest kreeg ik de volgende reactie;

• The ELTON last is a slightly longer, soft chiseled squared toe last, with a regular UK E (medium) fitting & a slightly higher instep.

• The HIRO last is a classic round last, with a regular UK E (medium) fitting & medium instep.

• The OLFE last is a longer, almond toed asymmetrically shaped last, low profile on the toe area, featuring a regular UK E (medium) fitting & a low instep.

• The RON last is a classic round loafer last & slightly narrow across the vamp & toe áreas. Featuring a regular UK E (médium) fitting & a low instep.

Helaas word ik hier niet heel veel wijzer van. Welke leest zouden jullie mij adviseren?

Stuur hun de afmetingen van je voet door. Heb je ook echt ern brede leest nodig?

gooss

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3399 Gepost op: 20 januari 2017 - 19:35:01
Stuur hun de afmetingen van je voet door. Heb je ook echt ern brede leest nodig?

Dat heb ik uiteraard als eerste gedaan!

gooss

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3400 Gepost op: 30 januari 2017 - 14:59:46
Uiteindelijk voor dezelfde maat als v Bommel gekozen. Meermins zitten enorm strak, kwam er erg lastig in en ook eruit komen benodigde grof geweld. Verwacht dat naarmate het leer soepeler wordt de schoen 'gewoon' beter gaat zitten.

Zie onderstaande afbeeldingen voor de vergelijking met de v Bommels;

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3401 Gepost op: 30 januari 2017 - 15:03:26
Uiteindelijk voor dezelfde maat als v Bommel gekozen. Meermins zitten enorm strak, kwam er erg lastig in en ook eruit komen benodigde grof geweld. Verwacht dat naarmate het leer soepeler wordt de schoen 'gewoon' beter gaat zitten.
Even laten oprekken als je geen zin hebt in lange inlooptijd.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3402 Gepost op: 30 januari 2017 - 15:06:25
Ziet er best wel (te?) klein uit (ver openstaande veterlijst en wat strak/kort voorzijde) de Meermin heeft tevens een wel heel andere leest dan de v.Bommels en maakt vergelijk lastig.  :/
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

gooss

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3403 Gepost op: 30 januari 2017 - 15:08:26
Ziet er best wel (te?) klein uit (ver openstaande veterlijst en wat strak/kort voorzijde) de Meermin heeft tevens een wel heel andere leest dan de v.Bommels en maakt vergelijk lastig.  :/

Ja, hier heb ik over het algemeen vaker last van. Ook bij de v Bommeltjes, echter is dit vaak na enkele malen dragen al voor het grootste deel verholpen!

Prosit

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #3404 Gepost op: 30 januari 2017 - 15:27:41
Ja, hier heb ik over het algemeen vaker last van. Ook bij de v Bommeltjes, echter is dit vaak na enkele malen dragen al voor het grootste deel verholpen!

Had ik ook veel last van. Oorlog om mijn voeten in die dingen te krijgen. Nu zit het allemaal
Soepel.