Auteur Topic: Meermin  (916366 keer gelezen)

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #1080 Gepost op: 26 september 2013 - 15:56:19
Kwam vandaag binnen, de Meermin hoge boot (Rui leest).

Mooi! De mooiste van de drie hierboven.

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #1081 Gepost op: 26 september 2013 - 15:59:14
Geen gekke dingen gezien. Vind de kwaliteit, of het vermeende gebrek aan kwaliteitscontrole, erg meevallen

Dan komen deze naast de Nikes op mijn verlanglijstje.
Hoe zijn de eerste ervaringen van Janus?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #1082 Gepost op: 26 september 2013 - 15:59:57
Min of meer hetzelfde. :shhh:

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #1083 Gepost op: 26 september 2013 - 16:00:44
Min of meer hetzelfde. :shhh:

mwah... Meer + dan - deze boots.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #1084 Gepost op: 26 september 2013 - 16:01:27
De boot is verreweg de leukste van het setje; is het leer zo stug dat het leer in je vel/been drukt, dit omdat je de bovenste speedhook niet gebruikt?
Vaak is het leer van de wat goedkopere merken dikker/harder/stugger, het prijsverschil zit 'm ongetwijfeld niet alleen in het maakloon.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #1085 Gepost op: 26 september 2013 - 16:20:35
wat ben je weer aan het zeveren Leo. kan me een plaatje herinneren waar jij je chambords droeg met een gaatje open.
lekker eigenwijs noemde je dat, of het had iets met inlopen te maken, ik weet het niet meer precies en heb ook geen zin om die 560 pagina;s met bagger door te spitten.

jammer dat je altijd zo negatief bent over mooie spullen van een ander en zelf altijd ongelofelijk tevreden bent met winkeldochters van god mag weten welke ebay seller.

:(
Be yourself no matter what they say

Miles

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #1086 Gepost op: 26 september 2013 - 16:28:04
Ik denk niet dat ik ver kom als ik de boot geheel sluit, heb er ook nog niet op gelopen. Dat stugge leer zal ongetwijfeld ook met de prijs te maken hebben, toch herinner ik me dat vroeger juist de duurdere Engelse schoenen bekend stonden om de stugheid.
Maar verder zul je me niet negatief horen over Meermin, ideale onopvallende gebruiksschoenen

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #1087 Gepost op: 26 september 2013 - 16:32:29
mooi miles.
inlopen hoort erbij.

Cesare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #1088 Gepost op: 26 september 2013 - 16:33:51
Mooie boot, en wie mooi wil zijn, moet pijn lijden..
Winnaar van de kekkeschoentjes -> zie archief

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #1089 Gepost op: 26 september 2013 - 16:35:50
wat ben je weer aan het zeveren Leo. kan me een plaatje herinneren waar jij je chambords droeg met een gaatje open.
lekker eigenwijs noemde je dat, of het had iets met inlopen te maken, ik weet het niet meer precies en heb ook geen zin om die 560 pagina;s met bagger door te spitten.

jammer dat je altijd zo negatief bent over mooie spullen van een ander en zelf altijd ongelofelijk tevreden bent met winkeldochters van god mag weten welke ebay seller.

:(

Nu ben jij aan het zeveren CD.
Ik draag mijn schoenen niet met een gaatje open en heb dat ook nooit gedaan; ik draag al langer JLP of vergelijkbaar juist om inlopen te voorkomen en dat werkt goed voor mij.
Uiteraard ben ik juist zelden negatief over andermans mooie spullen, maar een kritische noot is toch af en toe op zijn plaats; anders bestond dit forum uitsluitend nog uit jaknikkers of oeh en ahh roepers.
Jammer dat de teentjes zo lang zijn dat je zelfs de dochters der winkeliers lastig valt; mijn Chambord is zoals bijna al mijn schoenen geen winkeldochter maar wordt juist door heren verkocht en gedragen.  :mrgreen:
Laatst bewerkt op: 26 september 2013 - 16:43:41 door Leone
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #1090 Gepost op: 26 september 2013 - 16:43:23
Ik denk niet dat ik ver kom als ik de boot geheel sluit, heb er ook nog niet op gelopen. Dat stugge leer zal ongetwijfeld ook met de prijs te maken hebben, toch herinner ik me dat vroeger juist de duurdere Engelse schoenen bekend stonden om de stugheid.
Maar verder zul je me niet negatief horen over Meermin, ideale onopvallende gebruiksschoenen

Het is eer mooie boot zoals ik al eerder aangegeven heb en vroeg mij gewoon af of het een bewussie is dat je de bovenste speedhook niet gebruikt.
Ik ga er dan ook van uit dat je ongetwijfeld veel plezier aan de schoenen gaat beleven en als voordeel geldt dat ze een hele mooie prijs/prestatieverhouding kennen.
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #1091 Gepost op: 26 september 2013 - 16:52:32
Nu ben jij aan het zeveren CD.
Ik draag mijn schoenen niet met een gaatje open en heb dat ook nooit gedaan; ik draag al langer JLP of vergelijkbaar juist om inlopen te voorkomen en dat werkt goed voor mij.
Uiteraard ben ik juist zelden negatief over andermans mooie spullen, maar een kritische noot is toch af en toe op zijn plaats; anders bestond dit forum uitsluitend nog uit jaknikkers of oeh en ahh roepers.
Jammer dat de teentjes zo lang zijn dat je zelfs de dochters der winkeliers lastig valt; mijn Chambord is zoals bijna al mijn schoenen geen winkeldochter maar wordt juist door heren verkocht en gedragen.  :mrgreen:
beetje sneu dat je op het moment dat een ander nog het originele bericht aan het lezen is en wil reageren jij regelmatig je eerdere bericht aan het wijzigen bent, waardoor je voor jezelf de angel van het belachelijke eruit haalt.

Leone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Meermin
Reactie #1092 Gepost op: 26 september 2013 - 18:07:32
Niks sneu aan; mijn originele bericht vul wel vaker aan, of wijzig deze op typefouten;
jawel daar wordt hier op gelet.
Het heeft uiteraard eveneens niets met angeltjes of belachelijk te maken, het is wat mij betreft uitsluitend een inhoudelijke reactie op het bericht over mijn schoenen e.d.
Ik kan tenslotte niet zien wie een reactie schrijft op dat moment en wat de inhoud ervan is, ik geef slechts aan dat ik op e-bay af en toe best een winkeldochter scoor en dit analoog ook wel een in een 'echte' shop doe net als vele anderen alhier, maar ik mijn schoenen niet als winkeldochter aanschaf en daar gaat het in dit topic tenslotte over nietwaar?
Laatst bewerkt op: 26 september 2013 - 18:10:29 door Leone
„Style is very personal.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Re: Meermin
Reactie #1093 Gepost op: 26 september 2013 - 18:18:59
Winkeldochter is de dochter van de baas?

guest45

• Gast
Meermin
Reactie #1094 Gepost op: 26 september 2013 - 19:00:34

Mooie Boot Miles : )
Stugheid is imo geen slecht teken. Gewoon inlopen die hap.
Heb zelf ook nooit meteen een dag op een nieuwe schoen kunnen lopen.