Auteur Topic: Ed et al.  (4266 keer gelezen)

Emilio

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.317
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Re: Ed et al.
Reactie #15 Gepost op: 25 maart 2012 – 19:56:00
Ik vind ze er ook goed uit zien, vooral de wholecut spreekt me aan.

Gaat iemand een paar bestellen?


Anaszi

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Re: Ed et al.
Reactie #16 Gepost op: 25 maart 2012 – 19:59:51
Heb ze gemaild met een paar vragen, nog geen reactie. Geef ze nog een paar dagen.

Emilio

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.317
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Re: Ed et al.
Reactie #17 Gepost op: 25 maart 2012 – 20:05:01
Ik ben benieuwd, denk alleen dat de verzendkosten niet mis zijn vanuit Singapore. Als je meer weet lijkt het mij interessant om met een aantal mensen wat te kopen.


HakeemT

  • Gebruiker
  • Berichten: 146
    • Bekijk profiel
Re: Ed et al.
Reactie #18 Gepost op: 07 april 2012 – 14:58:30
Toevallig net een paar dagen in Singapore geweest, en kwam deze schoenen bij een van de winkeltjes bij Raffles tegen.
Leerkwaliteit lijkt IRL nog wat minder dan op de foto's, en maar weinig consistentie in de maatvoering (een maat 45 die niets onder doet voor een maat 43). De boot 'Farqhuar' vond ik dan wel weer erg mooi en is blijkbaar ook een wat slankere leest.

Ook nog laten vertellen dat er zeer binnenkort een nieuwe collectie komt, van hogere kwaliteit (en bijbehorende hogere prijs). Maar goed, de verkoper vertelde ook dat ik rubberen zooltjes moest laten opleggen omdat leren zolen zo glad zijn...

250SGD is niet veel voor een paar schoenen, en qua constructie zag het er prima uit, maar eenmaal aan de voet valt het toch tegen. Ik zou even doorsparen...
I'm ok with being unimpressive; I sleep better...

Anaszi

  • Gebruiker
  • Berichten: 522
    • Bekijk profiel
Re: Ed et al.
Reactie #19 Gepost op: 08 april 2012 – 00:13:43
Ze hebben me ook niet terug gemaild na 2 weken. Laat maar zitten.

GuyS

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.163
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Ed et al.
Reactie #20 Gepost op: 08 april 2012 – 02:31:15
Nuff said idd.

Soptor

  • Gebruiker
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Re: Ed et al.
Reactie #21 Gepost op: 05 juli 2012 – 21:43:42
Ik kwam een behoorlijk positieve review tegen op Simply Refined: http://www.thesimplyrefined.com/ed-et-al-custom-butterfly-review/

Citaat
So, in summary, there is a lot to recommend about Ed Et Al’s custom grade shoes. Starting at just under $500 USD, they’re definitely the most budget-friendly option for custom footwear. Ed and his team were wonderful to work with, accommodating, and generally responsive to my emails (though I know some readers have had issues with this). The raw materials are top notch, exterior finishing very good, and construction solid. I do wish interior finishing received a little more attention, trees were higher quality, and that I had been consulted on little details like burnishing and the nameplate.

I think Ed has something very special here, and while he has a little room to grow and perfect, don’t we all. He’s offering a great service at a competitive price. I look forward to wearing these and reporting back with final thoughts in a few weeks’ time.