Auteur Topic: Kledingpop  (3399 keer gelezen)

Thibault

  • Gebruiker
  • Berichten: 227
    • Bekijk profiel
Kledingpop
Gepost op: 10 februari 2012 – 17:36:21
Zou er iemand mij kunnen helpen met het zoeken naar een kledingpop zoals die in de betere mannenzaken te vinden zijn? Met stof bedekt en op een houten voet, zou dit wel leuk vinden voor in de slaapkamer m'n kleren op te hangen....Geen idee waar ik dat zou kunnen kopen!

Vermoeiend_Persoon

  • Gebruiker
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Re: Kledingpop
Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2012 – 18:44:11
Vaak als er een (kleding)winkel failliet gaat, kan je de inventaris kopen. Of misschien gewoon bij een groothandel of iets dergelijks?

Vraag het anders gewoon in een winkel :wink:
"Dressing well is a necessity. Having a purpose in life is not." Oscar Wilde

Heinzelmann

  • Gebruiker
  • Berichten: 854
    • Bekijk profiel
Re: Kledingpop
Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2012 – 00:57:59
Zou er iemand mij kunnen helpen met het zoeken naar een kledingpop zoals die in de betere mannenzaken te vinden zijn? Met stof bedekt en op een houten voet, zou dit wel leuk vinden voor in de slaapkamer m'n kleren op te hangen....Geen idee waar ik dat zou kunnen kopen!

Marktplaats staat er vol mee en ze kosten niks. (Het heet 'paspop' of 'display torso')
De Etalagepoppengigant(.nl) heeft ze nieuw op voet in zwart of crème voor net geen drie tientjes.
Bij Gruppo Corso 15 euro zonder voet.

WARNING: Behalve voor display heb je er niks aan. (Kleren zijn stofvangers! En zet ze niet in de zon!)
Bovendien neemt het in verhouding enorm veel ruimte in beslag.
Houd er ook rekening mee dat ze –net als kleding– in diverse maten komen!

Een 'echte' versie, van linnen, jute, paardenhaar, kapok, zoals kleermakers die gebruiken, kost meer dan €1000,- en wordt alleen nog gemaakt door Stockman. Oók geheel bespoke, indien gewenst!
Daar kun je je hele leven wat aan hebben –helemaal als je leert naaien–, bovendien zijn ze waardevast, en kom daar nog maar eens om in deze tijden!
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)