Auteur Topic: Overhemden extra lange mouw confectie  (5992 keer gelezen)

Janusz

  • Gebruiker
  • Berichten: 485
    • Bekijk profiel
Overhemden extra lange mouw confectie
Gepost op: 27 december 2011 – 20:04:12
Heren,

Ik ben op zoek naar confectiehemden met extra lange mouw. Suitsupply verkoopt extra lange mouwlengte (mouwlengte 7) in redelijke pasvorm, echter zijn deze mouwen nog steeds een centimeter of 2 te kort. Normaal gesproken zou ik maathemden aanschaffen maar begin maandag met werken (eindelijk afgestudeerd) en wil voor die tijd nog een paar extra hemden.

Bedankt voor de gouden tip!
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Heinzelmann

  • Gebruiker
  • Berichten: 854
    • Bekijk profiel
Re: Overhemden extra lange mouw confectie
Reactie #1 Gepost op: 27 december 2011 – 20:14:49
Heren,

Ik ben op zoek naar confectiehemden met extra lange mouw. Suitsupply verkoopt extra lange mouwlengte (mouwlengte 7) in redelijke pasvorm, echter zijn deze mouwen nog steeds een centimeter of 2 te kort. Normaal gesproken zou ik maathemden aanschaffen maar begin maandag met werken (eindelijk afgestudeerd) en wil voor die tijd nog een paar extra hemden.

Bedankt voor de gouden tip!

Het vroegere High&Mighty. Heet nu MOOXX. Zitten op dezelfde locaties als HiMi.
www.mooxx.net

Daar hebben hadden ze de absurdste maten: boordmaat 36 met mouwlengte 8 is geen probleem, zelfs 34 met lengte 9. (Ben er zelf al lang niet meer geweest trouwens, slaag elders ook.)

Ansons/P&C heeft ook aardig wat extrasleeve, o.a. Amerikaanse merken –Gant, Tommy, Ralph–, die vallen een stuk langer (66-70 cm), maar zijn meestal geen dress maar casual/BD.
(Soms tref je er mooie Zwitserse dress shirts van Eterna, maar dan moet je geluk hebben: die zijn altijd zó weg.)
Laatst bewerkt op: 27 december 2011 – 20:17:20 door Heinzelmann
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Fleming

  • Gebruiker
  • Berichten: 865
    • Bekijk profiel
Re: Overhemden extra lange mouw confectie
Reactie #2 Gepost op: 27 december 2011 – 20:41:02
Probeer eens een Maffeis bij Oger. Die hebben extra lange mouwen.

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Re: Overhemden extra lange mouw confectie
Reactie #3 Gepost op: 28 december 2011 – 08:13:21
Steppinout of Bijenkorf?
Be yourself no matter what they say