Auteur Topic: Sokken en kousen  (680649 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #390 Gepost op: 02 juni 2007 - 08:41:24
je kunt toch gewoon zeggen dat het een cadeautje is J

Bontius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #391 Gepost op: 02 juni 2007 - 16:24:18
Citaat
Mijn ervaring met Pantharella en Falke Airport sokken is dat deze toch afzakken. Ik heb geen uitzonderlijk dikke of dunne kuiten, dus het is mij een raadsel waaraan dit ligt.

Geen ervaring met de eerste, wel met Falke (airport). En die is ronduit negatief. Na slechts één keer wassen en dragen waren ze al onbruikbaar; pluizen, totaal uitgelubberd waardoor ze idd afzakken. Dit heb ik bij Burlington helemaal niet. Die zijn dunner, (die effenen) en lubberen niet uit. Ik lees wel eens reacties waarin Falke geprezen wordt, maar ik vind dat merk drie keer niets. Juist op basis van mijn ervaring.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #392 Gepost op: 02 juni 2007 - 17:10:43
Bij mij doen die Falke ook niet lang.

Napoleon

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #393 Gepost op: 02 juni 2007 - 22:14:54
Citaat van: "gusto napolitano"
mijn airports ook niet, ben al tijden en nog steeds op zoek naar een 100% katoenen kous die het een tijdje uit houdt

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #394 Gepost op: 02 juni 2007 - 23:03:22
Citaat van: "Napoleon"
mijn airports ook niet, ben al tijden en nog steeds op zoek naar een 100% katoenen kous die het een tijdje uit houdt

Ik heb een paar maanden geleden voor twee kraaltjes en een spiegeltje een aantal katoenen kousen bij de HEMA gekocht en er is tot op heden met geen enkel paar iets aan de hand geweest. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook sokken draag, dus niet elke dag kousen. Nadeel zijn alleen de standaard grauwe kleuren.  :(

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Sokken en kousen
Reactie #395 Gepost op: 03 juni 2007 - 01:57:29
Citaat van: "Bontius"
Citaat
Mijn ervaring met Pantharella en Falke Airport sokken is dat deze toch afzakken. Ik heb geen uitzonderlijk dikke of dunne kuiten, dus het is mij een raadsel waaraan dit ligt.

Geen ervaring met de eerste, wel met Falke (airport). En die is ronduit negatief. Na slechts één keer wassen en dragen waren ze al onbruikbaar; pluizen, totaal uitgelubberd waardoor ze idd afzakken. Dit heb ik bij Burlington helemaal niet. Die zijn dunner, (die effenen) en lubberen niet uit. Ik lees wel eens reacties waarin Falke geprezen wordt, maar ik vind dat merk drie keer niets. Juist op basis van mijn ervaring.

Opmerkelijk. Ik heb er ook een heel aantal (kousen) maar die blijven juist prima.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Napoleon

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #396 Gepost op: 03 juni 2007 - 08:53:50
Citaat van: "Jesper"
Citaat van: "Napoleon"

Ik heb een paar maanden geleden voor twee kraaltjes en een spiegeltje een aantal katoenen kousen bij de HEMA gekocht en er is tot op heden met geen enkel paar iets aan de hand geweest. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook sokken draag, dus niet elke dag kousen. Nadeel zijn alleen de standaard grauwe kleuren.  :(
uit de wasmachine voelen ze zo stug aan, dat is ook het enige nadeel

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #397 Gepost op: 04 juni 2007 - 23:49:11
Dore Dore kousen (bij Oger) zijn perfect. Ik draag niets anders (onder een pak): tot de knie, zakken niet af en lekker dunne wol. Zijn er voor zover ik weet in zwart, navy, antraciet. Rond de 18 e per paar ook nog heel betaalbaar. Ik weet alleen niet of ze er ook in katoen zijn
The man with style, is the man who can smile

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #398 Gepost op: 05 juni 2007 - 09:05:22
Citaat van: "L ' Avvocato"
Dore Dore kousen (bij Oger) zijn perfect. Ik draag niets anders (onder een pak): tot de knie, zakken niet af en lekker dunne wol. Zijn er voor zover ik weet in zwart, navy, antraciet. Rond de 18 e per paar ook nog heel betaalbaar. Ik weet alleen niet of ze er ook in katoen zijn

Dore Dore zit toch een beetje op dezelfde kwaliteit als Pantherella of niet?
Tribula

Napoleon

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #399 Gepost op: 05 juni 2007 - 09:10:58
overigens geen katoen bij DD

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #400 Gepost op: 05 juni 2007 - 09:35:00
Mijn Pantherella kousen doen het prima hoor; zakken bij mij niet af iig
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Napoleon

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #401 Gepost op: 05 juni 2007 - 10:45:47
wat kosten die dingen bij jou M?

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #402 Gepost op: 05 juni 2007 - 14:30:08
Citaat van: "L ' Avvocato"
Da's waar, daar heb ik ook nog een paar van. Kousen. En die blijven idd goed zitten. Maar ik draag vooral sokken. Heeft DD die ook en waar kan je ze kopen?
esus saves, George Nelson withdraws!

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #403 Gepost op: 09 juni 2007 - 23:03:35
6 paar Falke's binnen van Sokkendirect, Tiago lichtgrijs en donkerblauw. Zitten prima!

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #404 Gepost op: 12 juni 2007 - 14:55:38
Sinds gisteren weer 3 nieuwe Burlington sokken!

Bij één paar ook een bijna helemaal matchende (Burlington) spencer gekocht.

Leuk om af en toe te combineren met een blauwe polo en jeans.
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-