die prijzen hebben niets meer met zwembroeken te maken pfff
Vilebrequin zit bij Oger ook op 150e en in normale winkels 130e, mits je er 1 in de sale scoort natuurlijk. Had er vorig jaar 1 bij Oger gekocht voor de volle mep, maar heb er toch geen spijt van, aangezien ik die in geen enkele winkel had gezien (ook niet in Antwerpen bij de VB store, maar wel op Inet, maar niet in mijn maat

)
Moet zeggen dat Vilebrequin wel toffe designs heeft, ik heb er 1tje maar hij droogt niet super snel (zoals RL Purple label) niet dat dat boeit ofzo. Ze blijven wel kleurvast en dat is natuurlijk ook belangrijk

Heb 1 Vilebrequin, 2 RL, 1 RL purple Label en 1 Scapa, zit weinig verschil tussen deze zwembroeken, maar je betaald puur voor het printje imo.
Scapa is niet echt super geweldig aangezien die zwembroek nu oranje is ipv rood (vind hem nu mooier maargoed). RL is goed vooral voor de prijs (40$ en hier 50€ volgens mij) heeft leuke kleuren en zitten mooi. RL Purple label is precies hetzelfde alleen is deze gemaakt van spinnenweb stof ofzo die in 2 a 3 minuten droog is

. Vilebrequin is gewoon vrolijk, is kleurvast en zit super