Auteur Topic: Zwembroeken  (247406 keer gelezen)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zwembroeken
Reactie #120 Gepost op: 28 juni 2006 - 12:04:47
Citaat van: "L ' Avvocato"
Ik heb zaterdag deze nog aangeschaft bij Montulet - 30% korting dus nog maar 96 euro... Ik vond/vind hem zelf wat heftig maar moest er een kopen van mijn vriendinnetje nadat ze er in de Linda. over had gelezen.

Ik vind hem wel vet.  :D
This, madame, is Versailles.

Immanuel

• Gast
Zwembroeken
Reactie #121 Gepost op: 28 juni 2006 - 15:58:19
Ik heb zaterdag deze nog aangeschaft bij Montulet - 30% korting dus nog maar 96 euro... Ik vond/vind hem zelf wat heftig maar moest er een kopen van mijn vriendinnetje nadat ze er in de Linda. over had gelezen.

leest ze ook de gullit...??

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zwembroeken
Reactie #122 Gepost op: 28 juni 2006 - 18:22:10
Citaat van: "Rogier"

Bij Eduard Pelger zijn ze ook in de sale Rogier.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zwembroeken
Reactie #123 Gepost op: 28 juni 2006 - 22:23:00
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Rogier"

Bij Eduard Pelger zijn ze ook in de sale Rogier.

Ik ga morgen even kijken.. misschien een forumspot  :lol:
Quotidie potest esse ultimo die

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zwembroeken
Reactie #124 Gepost op: 04 juli 2006 - 20:59:16
Brek is kwijt geraakt ergens... Maar vandaag twee soobaya's gekocht.. toch net wat exclusiever geloof ik en ze zitten net zo lekker... zijn ook weer heel snel droog in ieder geval 8)
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Napoleon

• Gast
Zwembroeken
Reactie #125 Gepost op: 08 juli 2006 - 19:34:54
ook leuk; mijn zwembroek (a la paul smith kleurtjes) en eentje van een vriendje van me (zeepaardjes) die ik vorig jaar heb gekocht in st tropez is de collectie van dit jaar in NL, ze lopen dus een jaarje voor daar aan de cote d'azur (en ik dus ook :))

JJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zwembroeken
Reactie #126 Gepost op: 13 juli 2006 - 13:19:35
As weekend ga ik naar Antwerpen, uiteraard ook om wat moois in te slaan. Nu vraag ik me af wie er van jullie wel eens in Villebrequin  flagstore aldaar zijn geweest... :?:

Is daar sale momenteel? Anders koop ik 'm denk ik gewoon hier bij Eduard Pelger ofzo..

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Zwembroeken
Reactie #127 Gepost op: 13 juli 2006 - 21:38:30
Citaat van: "JJ"
As weekend ga ik naar Antwerpen, uiteraard ook om wat moois in te slaan. Nu vraag ik me af wie er van jullie wel eens in Villebrequin  flagstore aldaar zijn geweest... :?:

Is daar sale momenteel? Anders koop ik 'm denk ik gewoon hier bij Eduard Pelger ofzo..

Doen die uberhaupt aan sale?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

JJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zwembroeken
Reactie #128 Gepost op: 14 juli 2006 - 11:42:51
Citaat van: "Sergio"

Tja, I dunno... daar hoopte ik achter te komen  :D

Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zwembroeken
Reactie #129 Gepost op: 14 juli 2006 - 11:52:45
Citaat van: "Sergio"

Tja, I dunno... daar hoopte ik achter te komen  :D

Villebrequin zit in de Schuttershofstraat, maar inderdaad doen nooit sales
Where has all the glamour gone?

Napoleon

• Gast
Zwembroeken
Reactie #130 Gepost op: 14 juli 2006 - 12:25:25
hier in Den Bosch zitten ook een aantal zaakjes waar ze voor 70/80 E de deur uitgaan...

JJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zwembroeken
Reactie #131 Gepost op: 18 juli 2006 - 13:13:56
Citaat van: "Napoleon"
hier in Den Bosch zitten ook een aantal zaakjes waar ze voor 70/80 E de deur uitgaan...

Ok dank je. Woon alleen zelf in Rotterdam dus dat is niet echt in de buurt. Ik ken wel in R'dam 2 verkooppunten;  Eduard Pelger en Dickens & Jones.

Binnenkort daar maar eens kijken  8)

BigB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zwembroeken
Reactie #132 Gepost op: 18 juli 2006 - 16:26:48

welke zaakjes zijn dat?? kom zo nu en dan nog wel eens in Den Bosch

Napoleon

• Gast
Zwembroeken
Reactie #133 Gepost op: 18 juli 2006 - 18:54:00
Citaat van: "BigB"

welke zaakjes zijn dat?? kom zo nu en dan nog wel eens in Den Bosch
volgens mij piet thielen en een zaakje tegenover de kerk (rijtje scapa, state of art, jackpot) en in het rijtje richting arena (rijtje donna guy, timberland etc..)

BigB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Zwembroeken
Reactie #134 Gepost op: 22 februari 2007 - 14:16:30
Hoorde net van mijn moeder dat ze bij de Hout Brox in Uden (en misschien wel meer winkels van hun), Villebrequin zwembroeken verkopen.