Ik heb zaterdag deze nog aangeschaft bij Montulet - 30% korting dus nog maar 96 euro... Ik vond/vind hem zelf wat heftig maar moest er een kopen van mijn vriendinnetje nadat ze er in de Linda. over had gelezen.
Citaat van: "L ' Avvocato"Ik heb zaterdag deze nog aangeschaft bij Montulet - 30% korting dus nog maar 96 euro... Ik vond/vind hem zelf wat heftig maar moest er een kopen van mijn vriendinnetje nadat ze er in de Linda. over had gelezen.Ik vind hem wel vet.
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "L ' Avvocato"Ik heb zaterdag deze nog aangeschaft bij Montulet - 30% korting dus nog maar 96 euro... Ik vond/vind hem zelf wat heftig maar moest er een kopen van mijn vriendinnetje nadat ze er in de Linda. over had gelezen.Ik vind hem wel vet. Bij Eduard Pelger zijn ze ook in de sale Rogier.
As weekend ga ik naar Antwerpen, uiteraard ook om wat moois in te slaan. Nu vraag ik me af wie er van jullie wel eens in Villebrequin flagstore aldaar zijn geweest... : Is daar sale momenteel? Anders koop ik 'm denk ik gewoon hier bij Eduard Pelger ofzo..
Citaat van: "JJ"As weekend ga ik naar Antwerpen, uiteraard ook om wat moois in te slaan. Nu vraag ik me af wie er van jullie wel eens in Villebrequin flagstore aldaar zijn geweest... : Is daar sale momenteel? Anders koop ik 'm denk ik gewoon hier bij Eduard Pelger ofzo..Doen die uberhaupt aan sale?
Citaat van: "Sergio"Citaat van: "JJ"As weekend ga ik naar Antwerpen, uiteraard ook om wat moois in te slaan. Nu vraag ik me af wie er van jullie wel eens in Villebrequin flagstore aldaar zijn geweest... : Is daar sale momenteel? Anders koop ik 'm denk ik gewoon hier bij Eduard Pelger ofzo..Doen die uberhaupt aan sale?Tja, I dunno... daar hoopte ik achter te komen
hier in Den Bosch zitten ook een aantal zaakjes waar ze voor 70/80 E de deur uitgaan...
Citaat van: "Napoleon"hier in Den Bosch zitten ook een aantal zaakjes waar ze voor 70/80 E de deur uitgaan...welke zaakjes zijn dat?? kom zo nu en dan nog wel eens in Den Bosch