Auteur Topic: Tassen  (851937 keer gelezen)

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #255 Gepost op: 16 september 2007 - 18:11:27
Citaat van: "foto010101"
Citaat van: "Bart"
Voor hen die het sjouwen met wetboeken beu zijn, is juridisk een mogelijke oplossing  :wink:

haha precies, de wetgeving is toch al gedigitaliseerd, waarom zou je elke dag met boeken gaan sjouwen?

Omdat dat verplicht is bij de meeste werkcolleges?  :wink:

Ja, ik ben student.  :P

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #256 Gepost op: 16 september 2007 - 18:12:21
Citaat van: "Jesper"
Citaat van: "Bart"
Voor hen die het sjouwen met wetboeken beu zijn, is juridisk een mogelijke oplossing  :wink:

haha precies, de wetgeving is toch al gedigitaliseerd, waarom zou je elke dag met boeken gaan sjouwen?

Omdat dat verplicht is bij de meeste werkcolleges?  :wink:

Ja, ik ben student.  :P

Aha, ok, begrijpelijk :D.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #257 Gepost op: 16 september 2007 - 20:20:55
Citaat van: "Patrick Bateman"

ik heb mijn tas al ruim een jaar van leathershop.it. is een prima tas. Slechts een klein beetje slijtage bij het handvat maar dat zijn normale gebruikssporen. Zeker een aanrader. Nexus had meen ik dezelfde ervaringen...

Hoe intensief heb je je tas gebruikt gedurende dat jaar?

iedere dag naar kantoor. echter ik stop hem nooit vol met wetboeken zoals hier op dit forum kennelijk gebruikelijk  :D ; een advocaat kent immers de wet  :D

jij maakt mij niet wijs dat je 2x kluwer uit je hoofd kent.. ik moet ze ook gebruiken voor recht en ik neem ze me in een bagger tas..

Aaron

• Gast
Tassen - Deel II
Reactie #258 Gepost op: 16 september 2007 - 20:22:19
Dat is zeker een mooie tas Jesper! Eigenlijk ben ik ook wel toe aan iets nieuws (Doe het momenteel nog steeds met een Kipling van minstens 6 jaar oud :roll:  :lol: ).

Mulberry en de tassen die Sir Max verkoopt zijn natuurlijk erg mooi, maar vallen helaas iets buiten mijn budget. :wink:

Met een klassieke briefcase zie ik mezelf eerlijk gezegd niet zo snel lopen. Wat vinden jullie van het onderstaande model?:

http://www.leathershop.it/asp/shop/add/home/home.asp?mycmd=../../display.asp&id=66&idprod=96

Of deze?:

http://www.leathershop.it/asp/shop/add/home/home.asp?mycmd=../../display.asp&id=66&idprod=201

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #259 Gepost op: 16 september 2007 - 20:26:10
Citaat van: "Aaron"

Mulberry en de tassen die Sir Max verkoopt zijn natuurlijk erg mooi, maar vallen helaas iets buiten mijn budget. :wink:

Zijn die tassen van SirMax ook van een bepaald merk?

Overigens ik vind die 1ste tas met de "zakken" voorop niet mooi. De twee zakken geven de tas een minder elegante look...
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #260 Gepost op: 16 september 2007 - 20:33:21
Dat is zeker een mooie tas Jesper! Eigenlijk ben ik ook wel toe aan iets nieuws (Doe het momenteel nog steeds met een Kipling van minstens 6 jaar oud :roll:  :lol: ).

Thanks, Thomas. Ik moest het nog doen met een Eastpak die ik al heb sinds vwo 1. :oops: :lol:

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #261 Gepost op: 16 september 2007 - 20:48:53

Overigens ik vind die 1ste tas met de "zakken" voorop niet mooi. De twee zakken geven de tas een minder elegante look...

die vind ik zelf wel mooi als je wat jonger bent, ga zelf ook eentje kopen deze week(voor verjaardag :wink: )

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #262 Gepost op: 16 september 2007 - 21:50:37
Mijn tas:

Een tas van Claudio Ferrici, een naam die Italiaanser klinkt dan hij is. Het betreft een merk dat door Van Gils in de markt is gezet. Het model staat ook wel bekend als 'dokterstas'.

Groeten,
Don

Aaron

• Gast
Tassen - Deel II
Reactie #263 Gepost op: 16 september 2007 - 22:46:10
Citaat van: "ruby tuesday"

die vind ik zelf wel mooi als je wat jonger bent, ga zelf ook eentje kopen deze week(voor verjaardag :wink: )

Ja idd, maak het net wat speelser. Wat vinden jullie trouwens van deze:

http://www.leathershop.it/asp/shop/add/home/home.asp?mycmd=../../display.asp&id=66&idprod=19

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #264 Gepost op: 16 september 2007 - 23:30:10
Citaat van: "ruby tuesday"

ik heb mijn tas al ruim een jaar van leathershop.it. is een prima tas. Slechts een klein beetje slijtage bij het handvat maar dat zijn normale gebruikssporen. Zeker een aanrader. Nexus had meen ik dezelfde ervaringen...

Hoe intensief heb je je tas gebruikt gedurende dat jaar?

iedere dag naar kantoor. echter ik stop hem nooit vol met wetboeken zoals hier op dit forum kennelijk gebruikelijk  :D ; een advocaat kent immers de wet  :D

jij maakt mij niet wijs dat je 2x kluwer uit je hoofd kent.. ik moet ze ook gebruiken voor recht en ik neem ze me in een bagger tas..

nee natuurlijk ken ik die niet uit mijn hoofd, het gaat om de uitstraling als je bij een bespreking met een stapel boeken en papieren binnen komt  :D
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

klav

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #265 Gepost op: 17 september 2007 - 12:46:52

*kwijl*
No degree of dullness can safeguard a work against the determination of critics to find it fascinating.

Huey

• Gast
Tassen - Deel II
Reactie #266 Gepost op: 17 september 2007 - 13:12:01
Citaat van: "klav"

*kwijl*

Berluti, is op zich mooie tas. Maar niet helemaal mijn smaak.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #267 Gepost op: 17 september 2007 - 13:13:42
Dat patina is echt heel erg mooi. :D
This, madame, is Versailles.

Huey

• Gast
Tassen - Deel II
Reactie #268 Gepost op: 23 september 2007 - 16:04:35
Een aantal foto's van de tas die ik tijdje terug gekocht heb.

Groot genoeg voor een 15,4" laptop :

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #269 Gepost op: 23 september 2007 - 19:18:43
Dat is een mooie tas Huey.