Citaat van: "Bart"Voor hen die het sjouwen met wetboeken beu zijn, is juridisk een mogelijke oplossing haha precies, de wetgeving is toch al gedigitaliseerd, waarom zou je elke dag met boeken gaan sjouwen?
Voor hen die het sjouwen met wetboeken beu zijn, is juridisk een mogelijke oplossing
Citaat van: "foto010101"Citaat van: "Bart"Voor hen die het sjouwen met wetboeken beu zijn, is juridisk een mogelijke oplossing haha precies, de wetgeving is toch al gedigitaliseerd, waarom zou je elke dag met boeken gaan sjouwen?Omdat dat verplicht is bij de meeste werkcolleges? Ja, ik ben student.
Citaat van: "foto010101"Citaat van: "Patrick Bateman"ik heb mijn tas al ruim een jaar van leathershop.it. is een prima tas. Slechts een klein beetje slijtage bij het handvat maar dat zijn normale gebruikssporen. Zeker een aanrader. Nexus had meen ik dezelfde ervaringen...Hoe intensief heb je je tas gebruikt gedurende dat jaar?iedere dag naar kantoor. echter ik stop hem nooit vol met wetboeken zoals hier op dit forum kennelijk gebruikelijk ; een advocaat kent immers de wet
Citaat van: "Patrick Bateman"ik heb mijn tas al ruim een jaar van leathershop.it. is een prima tas. Slechts een klein beetje slijtage bij het handvat maar dat zijn normale gebruikssporen. Zeker een aanrader. Nexus had meen ik dezelfde ervaringen...Hoe intensief heb je je tas gebruikt gedurende dat jaar?
ik heb mijn tas al ruim een jaar van leathershop.it. is een prima tas. Slechts een klein beetje slijtage bij het handvat maar dat zijn normale gebruikssporen. Zeker een aanrader. Nexus had meen ik dezelfde ervaringen...
Mulberry en de tassen die Sir Max verkoopt zijn natuurlijk erg mooi, maar vallen helaas iets buiten mijn budget.
Dat is zeker een mooie tas Jesper! Eigenlijk ben ik ook wel toe aan iets nieuws (Doe het momenteel nog steeds met een Kipling van minstens 6 jaar oud ).
Citaat van: "Aaron"Mulberry en de tassen die Sir Max verkoopt zijn natuurlijk erg mooi, maar vallen helaas iets buiten mijn budget. Zijn die tassen van SirMax ook van een bepaald merk?Overigens ik vind die 1ste tas met de "zakken" voorop niet mooi. De twee zakken geven de tas een minder elegante look...
Citaat van: "foto010101"Citaat van: "Aaron"Mulberry en de tassen die Sir Max verkoopt zijn natuurlijk erg mooi, maar vallen helaas iets buiten mijn budget. Zijn die tassen van SirMax ook van een bepaald merk?Overigens ik vind die 1ste tas met de "zakken" voorop niet mooi. De twee zakken geven de tas een minder elegante look...die vind ik zelf wel mooi als je wat jonger bent, ga zelf ook eentje kopen deze week(voor verjaardag )
Citaat van: "Patrick Bateman"Citaat van: "foto010101"Citaat van: "Patrick Bateman"ik heb mijn tas al ruim een jaar van leathershop.it. is een prima tas. Slechts een klein beetje slijtage bij het handvat maar dat zijn normale gebruikssporen. Zeker een aanrader. Nexus had meen ik dezelfde ervaringen...Hoe intensief heb je je tas gebruikt gedurende dat jaar?iedere dag naar kantoor. echter ik stop hem nooit vol met wetboeken zoals hier op dit forum kennelijk gebruikelijk ; een advocaat kent immers de wet jij maakt mij niet wijs dat je 2x kluwer uit je hoofd kent.. ik moet ze ook gebruiken voor recht en ik neem ze me in een bagger tas..
*kwijl*