Auteur Topic: Tassen  (851936 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #285 Gepost op: 05 oktober 2007 - 15:34:35
Ligt eraan wat je allemaal mee wilt nemen.
Opteer voor No.2

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #286 Gepost op: 05 oktober 2007 - 15:41:06
Hoofdzakelijk papieren en zo nu en dan een wetboek (géén dikke bundels). In nr. 3 kan volgens mij ook een laptop worden geduwd en is met 12 cm ook nog redelijk plat.

Ga nog maar eens surfen voor een model die er tussenin zit, i.e. 2 compartimenten.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #287 Gepost op: 05 oktober 2007 - 16:04:27

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #288 Gepost op: 05 oktober 2007 - 16:33:23
Daar zat ik ook naar te kijken, maar die spreken me nét wat minder aan. Die tweede bevalt me wel, m.u.v. die detonerende schouderriembevestiging.

Extreem lage prijzen trouwens. Maar het zal dan ook geen The Bridge kwaliteit zijn.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #289 Gepost op: 05 oktober 2007 - 16:46:36
Kwaliteit is prima, zeker voor dat geld.Heb er reistassen van.
Je kunt ze ook een mail sturen en je vraag daar stellen.
Hadden de reistassen niet in de kleur die ik wilde, heb toen een mail gestuurd en de tassen in de kleur gekregen die ik wilde.

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #290 Gepost op: 05 oktober 2007 - 16:54:46
Hmmm... Ga ik dat maar eens proberen.

Heb inderdaad hier en daar gelezen dat het aardig spul is.

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #291 Gepost op: 05 oktober 2007 - 19:07:24
Heeft een van jullie ervaring met deze webshop?
http://www.tassenboetiek.nl/ Staat o.a. The Bridge op, dus lijkt me wel een goede site. Ben me wat aan het orienteren wat tassen betreft, die Eastpak kan echt niet meer.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #292 Gepost op: 05 oktober 2007 - 19:10:28
Deze is ook erg mooi, alleen een beetje groot:

Quotidie potest esse ultimo die

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #293 Gepost op: 05 oktober 2007 - 19:13:51
Wow, die had ik niet gezien, maar is veel te groot voor een schooltas. Alhoewel, er moeten toch minimaal twee dikke wettenbundels en een laptop in  :roll:

Die grote 3-vaks aktetas vind ik ook niet verkeerd.

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #294 Gepost op: 05 oktober 2007 - 20:00:42
Citaat van: "H_D"
wat is trouwens een goede manier voor onderhoud van leren tassen? kun je ze gewoon met saphir o.i.d. insmeren? ;)

Geen onderhoud. In tegenstelling tot bijvoorbeeld schoenen vind ik dat de jaren dat een tas in je bezit is, aan de buitenkant te zien mogen zijn.

Wel twee punten die -in mijn optiek- aandacht verdienen:
[list=1]
  • Zorg dat je de tas niet te vol stouwt (zodat er spanning op het leer komt te staan als je de tas sluit). Dat komt de levensduur niet ten goede.
  • Haal de zware objecten zoals wetboeken en de eventuele laptop uit de tas zodra je thuis komt. Zo voorkom (cq. stel je het moment uit waarop) je dat de tas vormeloos wordt[/list:o]Groeten,
    Don

PS. Twee collegebundels zijn alleen voor mensen die het gratis Burgerlijk Wetboek van Loyens en Loeff nog niet hebben ontdekt :wink:

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #295 Gepost op: 05 oktober 2007 - 20:04:31

Toch maar deze besteld bij de Ebay winkel van leathershop.it, voor 89 euro kon hem niet laten staan.

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #296 Gepost op: 05 oktober 2007 - 20:06:56
Citaat van: "Don"
PS. Twee collegebundels zijn alleen voor mensen die het gratis Burgerlijk Wetboek van Loyens en Loeff nog niet hebben ontdekt :wink:

:lol:

Altijd een run op die dingen op de UM!

Rutger Jan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #297 Gepost op: 05 oktober 2007 - 20:17:55
Citaat van: "Doucheman"

Verklaar je nader :D Ik heb beide bundels overigens ook wel op cd-rom, maar de enige geschriften die je mag gebruiken zijn beide collegebundels...

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #298 Gepost op: 05 oktober 2007 - 20:26:29
Citaat van: "Rutger Jan"

Verklaar je nader :D Ik heb beide bundels overigens ook wel op cd-rom, maar de enige geschriften die je mag gebruiken zijn beide collegebundels...

Loyens en Loeff verstrekt ieder jaar aan het begin van het academisch jaar gratis burgerlijk wetboekjes. Lekker dun en mag gewoon op toetsen gebruikt worden. Voor civiel recht vakken is dat prettiger verzeulen dan een Kluwer of Vermande bundel.

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Tassen - Deel II
Reactie #299 Gepost op: 05 oktober 2007 - 20:27:54
Citaat van: "Rutger Jan"

Dat geldt alleen voor tentamens, als je een andere indruk was toegedaan dan heeft iemand een sprookje op je MTM-mouw gespeld. De RuG-versie van de feiten is dat je alleen wetteksten mag gebruiken. Als die wetteksten uit een andere bron komen dan de collegebundels van Kluwer cq. Vermande of hetgeen op de werkcolleges wordt verstrekt, dan is dat voor eigen risico.