Auteur Topic: Tassen  (852078 keer gelezen)

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Tassen
Reactie #1380 Gepost op: 20 september 2011 - 07:20:36
Mannen, help me eens. Ik wil een tas hebben, in kort weekend/sportschool formaat. Eisen: leer, kwaliteit maar enigsinds betaalbaar, met iets meer sway dan de bovengenoemde stunters.

Suggesties?
Tusting. Mooi leer en erg mooie en stevige holdalls voor een aangename prijs. Ik gebruik de mijne  dagelijks en ben er erg tevreden over.

dirk1983

• Bekijk profiel
Reactie #1381 Gepost op: 20 september 2011 - 14:24:06
Wie gaat me helpen...?

Ik zoek een verkooppunt van Chiarugi in NL.. eventueel vlak over de Duitse grens...

Alle suggesties zijn welkom!

tnx

Helemaal niemand? Heb er 1 op een plaatje gezien... en hij is zooooooooooooo mooi!
Maarja, als ik em niet kan kopen wordt t lastig :-D

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1382 Gepost op: 20 september 2011 - 17:17:49
Wat verwacht je nou, beste Dirk1983? Dat hier een batterij forumleden hijgend staan te wachten om je hijgend van info te voorzien?
Stel je in het betreffende topic eerst even voor, lees je in en stel dan je vraag.
Verder kan Google je vaak ook helpen om adressen te zoeken
Be yourself no matter what they say

dirk1983

• Bekijk profiel
Reactie #1383 Gepost op: 20 september 2011 - 22:25:44
Wat verwacht je nou, beste Dirk1983? Dat hier een batterij forumleden hijgend staan te wachten om je hijgend van info te voorzien?

jullie hijgen toch ook op Santoni? Dus waarom niet op Chiarugi?! :-D

En daarnaast, ik neem aan dat je zelf ook begrijpt dat ik al gegoogled heb. Ik heb een enkele webshop gevonden en 1 'echte' winkel. Deze kunnen de tas die ik zoek niet leveren. De website van Chiarugi heeft een e-shop, hierin is de tas niet opgenomen. Wel is de tas opgenomen in de huidige collectie. Na een email te hebben gestuurd naar Chiarugi, krijg ik tot op heden geen reactie. En Chiarugi heeft geen verkooppunten opgenomen op de site of elders op het internet.

Dus, conclusie, ik vind je reactie nogal kortzichtig. Waarom zou ik hier posten als ik nog niet gegoogled zou hebben? Aangezien jullie graag de suggestie wekken up to date te zijn met ieder merk dat enige klasse heeft, was mijn vraag niet zo gek. Maar blijkbaar is het dus enkel de suggestie......

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1384 Gepost op: 20 september 2011 - 22:51:08
jullie hijgen toch ook op Santoni? Dus waarom niet op Chiarugi?! :-D

En daarnaast, ik neem aan dat je zelf ook begrijpt dat ik al gegoogled heb. Ik heb een enkele webshop gevonden en 1 'echte' winkel. Deze kunnen de tas die ik zoek niet leveren. De website van Chiarugi heeft een e-shop, hierin is de tas niet opgenomen. Wel is de tas opgenomen in de huidige collectie. Na een email te hebben gestuurd naar Chiarugi, krijg ik tot op heden geen reactie. En Chiarugi heeft geen verkooppunten opgenomen op de site of elders op het internet.

Dus, conclusie, ik vind je reactie nogal kortzichtig. Waarom zou ik hier posten als ik nog niet gegoogled zou hebben? Aangezien jullie graag de suggestie wekken up to date te zijn met ieder merk dat enige klasse heeft, was mijn vraag niet zo gek. Maar blijkbaar is het dus enkel de suggestie......

Really?
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1385 Gepost op: 21 september 2011 - 01:54:08
Chiarugi=Pellevera=Leathershop.it

Typisch webwinkelmerk. Marketingverhaaltje is iets verbeterd met vage claims als 'Handmade in Firenze' en 'since 1969'. Ga je geen irl verkooppunten van vinden. Ik heb ook 't idee dat al die tassenboetiek.nl, dokterstassen.nl allemaal urls zijn van leathershop.it.

En ik wil nog even melden dat nu al bijna een jaar een sport/reistas van Gundara gebruik, de Big Traveller en die bevalt goed. Zeker voor de prijs. Gemaakt in Afghanistan van stevig geitenleer. Mooi verhaaltje over de tanning hier. Minder slick dan de Italiaantjes, en daar houd ik wel van.  

Zie ook: http://gundara.com/SHOP/catalog/travel-bags
Laatst bewerkt op: 21 september 2011 - 02:50:17 door Daedalus

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1386 Gepost op: 21 september 2011 - 08:48:26
Goede tas Dae.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1387 Gepost op: 21 september 2011 - 09:33:36
Dus, conclusie, ik vind je reactie nogal kortzichtig.

Want Carpe Diem had natuurlijk al lang een duidelijk beeld van jou en jouw intelligentie moeten hebben na drie posts. Hoe kon hij zo stom zijn om niet in te schatten dat jij ook weet hoe Google werkt.

dirk1983

• Bekijk profiel
Reactie #1388 Gepost op: 21 september 2011 - 13:44:09
@ Daedalus: Mooie Tas! En bedankt voor je reactie!

Ik zoek er echter één om te gebruiken als 'werktas' waar eventueel ook nog een laptop ik kan passen... De tas die jij hebt is ook in een kleiner formaat te bestellen.. waarbij de kleinste te klein is voor een laptop, en de medium weer wat te groot.. ook hebben ze maar 1 vak voor zover ik op de foto kan zien, dat is minder praktisch met papieren die erin moeten.

Kan je iets zeggen over de kwaliteit van het leer en de afwerking? wellicht is het iets om in de toekomst eens te kopen als sporttas oid..

drawa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1389 Gepost op: 21 september 2011 - 16:22:29

drawa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1390 Gepost op: 21 september 2011 - 16:25:53
Als deze wat kortere handvatten had, dan was het een mooi kantoor tasje voor een prima prijsje (€70) geweest.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1391 Gepost op: 26 september 2011 - 23:08:00
@ Daedalus: Mooie Tas! En bedankt voor je reactie!

Ik zoek er echter één om te gebruiken als 'werktas' waar eventueel ook nog een laptop ik kan passen... De tas die jij hebt is ook in een kleiner formaat te bestellen.. waarbij de kleinste te klein is voor een laptop, en de medium weer wat te groot.. ook hebben ze maar 1 vak voor zover ik op de foto kan zien, dat is minder praktisch met papieren die erin moeten.

Kan je iets zeggen over de kwaliteit van het leer en de afwerking? wellicht is het iets om in de toekomst eens te kopen als sporttas oid..

Afwerking is goed. Verwacht geen verfijnd werk maar degelijkheid. Je kunt dat ding echt misbruiken. Zeer praktisch. Enige echte nadeel vind ik de afwezigheid van metalen knopjes aan de onderkant van de tas die op de langere termijn slijtage kunnen voorkomen. Verder zijn de verzendkosten relatief hoog (in verhouding tot de prijs van de tas).
Laatst bewerkt op: 26 september 2011 - 23:10:30 door Daedalus

Shine

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1392 Gepost op: 27 september 2011 - 08:49:36
Enige echte nadeel vind ik de afwezigheid van metalen knopjes aan de onderkant van de tas die op de langere termijn slijtage kunnen voorkomen.

Dat is toch iets wat de gemiddelde schoenmaker voor je kan fixen, of vergis ik mij?

Mediaman

• Gast
Reactie #1393 Gepost op: 27 november 2011 - 17:07:23
Gewoon even twee plaatjes van fraaie tassen; Tod's en Brioni:

rauben

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1394 Gepost op: 03 december 2011 - 16:16:17
heb deze tas op het oog van royal rebubliq (in het bruin of cognac). http://shop.royalrepubliq.com/products/3-bags/336-nano-big-zip-leather-bag/

iemand bekend met het merk en de kwaliteit?