Museum The Original:
http://www.museumtheoriginal.com/Dit onbekende Italiaanse merk valt eigenlijk een beetje onder de noemer van Woolrich, Moncler, Peuterey, Blauer, Montecore, etc.
Alleen is het volkomen onbekend in Nederland, de meeste winkels zitten in Italië en Duitsland, ook zitten er in Oostenrijk en Zwiterland nog een handje vol winkels die dit merk verkopen!
Mijn inziens toch een mooi alternatief voor de boven genoemde merken, alleen is mijn jas "Made in Vietnam" waar van en sommige van de boven genoemde merken zijn "Made in Italië". Dit uit zich in een prijs verschil in het voordeel van Museum

Ik heb mijn jas vorig jaar in de uitverkoop in Italia op de kopgetikt, en met het heerlijke weertje van gisteren voor het eerst de jas echt aangehad \

/ Dus over kwaliteit valt nog niks te zeggen behalve dat de jas degelijk in elkaar zit en slank vrij slank valt! De jas is gemaakt van een mix van 70% katoen en 30 % polyamide, de voering is gewoon 90/10 (90% dons/10% veren) De jas is waterdicht, winddicht en ademend, over levensduur valt nog niks te zeggen!