Auteur Topic: [Centraal] Dassen-topic  (575308 keer gelezen)

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Centraal] Dassen-topic
Reactie #390 Gepost op: 05 april 2009 - 02:28:09
Haha, dank je. Toch twijfel ik nog. Wat zou ik graag willen dat de foto's op hun site van wat betere kwaliteit zouden zijn, is toch wel erg moeilijk om 'op het zicht' te kopen op deze manier!

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #391 Gepost op: 05 april 2009 - 11:51:03
Doorgaans zijn die gladzijden versies gevoeliger voor beschadigingen.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #392 Gepost op: 05 april 2009 - 16:30:06
Haha, dank je. Toch twijfel ik nog. Wat zou ik graag willen dat de foto's op hun site van wat betere kwaliteit zouden zijn, is toch wel erg moeilijk om 'op het zicht' te kopen op deze manier!

Je hebt gelijk Ramone, maar daarom is het ook een outlet he.

Als mijn post je nog niet kan overtuigen:
Doorgaans zijn die gladzijden versies gevoeliger voor beschadigingen.

Alberts is right! Niet alleen beschadigingen maar zelfs kleine vlekjes hebben veel meer effect op een gladzijden versie.
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #393 Gepost op: 05 april 2009 - 18:06:38
Bedankt Narcissus, maar ik zie niet echt in wat het feit dat het een outlet is ermee te maken heeft dat de foto's absoluut crap zijn ;)

Ik denk dat ik al om ben, en toch maar ga voor de curdoroy das!

Narcissus

• Gebruiker
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #394 Gepost op: 05 april 2009 - 18:21:55
Outlet is toch meestal de snelle verkoop, en daarbij maar weinig complete, gedetailleerde foto's. Behalve Yoox dan he?! ;) Maar inderdaad, de foto's hadden veel beter kunnen zijn, of in ieder geval wat groter!

Keep us updated!
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #395 Gepost op: 11 april 2009 - 22:05:26
Hoe knoop ik in vredesnaam een vlinderdas... Ik heb al online video's bekeken en handleidingen en snap het concept maar ik krijg de knoop gewoon niet strak :S
Het moet me voor woensdag lukken ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #396 Gepost op: 14 april 2009 - 16:28:59
Hoe knoop ik in vredesnaam een vlinderdas... Ik heb al online video's bekeken en handleidingen en snap het concept maar ik krijg de knoop gewoon niet strak :S
Het moet me voor woensdag lukken ;)
Om je bovenbeen knopen wil nog wel eens helpen. Moet je wel een beetje passen en meten waar je bovenbeen ongeveer even dik is als je nek.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #397 Gepost op: 14 april 2009 - 16:53:49
for what it's worth: het lijkt erg veel op een schoenveter strikken. De kunst is een beetje de lengtes goed te pakken zodat je mooi uitkomt.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Mediaman

• Gast
Reactie #398 Gepost op: 19 april 2009 - 17:25:33
Al surfend kwam ik deze Junior Onderneming tegen van Hogeschool Rotterdam, hun produkt heet de TieSave en ik vind het een vreselijk slimme vondst. Zou dit kwaad kunnen voor een das?

Tekst website:
TieSave® is een handige, transparante, cilindervormige opbergbox die uw das en die van uw relaties netjes en zonder kreukels in een handomdraai opbergt. Eenmaal opgerold is deze eenvoudig in uw koffer of auto te vervoeren op vakantie of zakelijke reis. Bewaar een extra das op uw werk of in de auto zonder dat deze kreukelt. Doordat de TieSave® transparant is kunt u duidelijk zien welke kleur das in uw koffer, tas, kast of auto ligt.

TieSave® is een innovatief product wat pas in enkele internetshops te verkrijgen is.

De TieSave® is tevens te verkrijgen met bedrukking van uw bedrijfslogo of huismerk. Deze is dus uitermate geschikt als relatiegeschenk, om weg te geven of voor de verkoop.

Voor meer informatie over prijzen en verkoop neem contact op via tiesave@live.nl

Met vriendelijke groet,
John Naaktgeboren
4YourTie VOF
Mail: tiesave@live.nl

Einde tekst website:

Andere site met meer info: http://www.investico.nl/

Reseller 3 pack = € 9,95: http://www.dassenonline.nl/scripts/prodList.asp?idCategory=186

PS: Nee, ik heb er niks mee te maken, noch ken ik één van de initiatiefnemers.
Laatst bewerkt op: 19 april 2009 - 17:29:54 door Mediaman

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #399 Gepost op: 19 april 2009 - 18:24:45
Slim! Misschien eens proberen hmm.

koenie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #400 Gepost op: 19 april 2009 - 19:37:23
Ik vraag me af of dit toegevoegde waarde heeft. Heb zelf weinig problemen met het kreuken van dassen als ik ze bijvoorbeeld in een koffer heb gehad. Gewoon een beetje met beleid inpakken.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #401 Gepost op: 19 april 2009 - 19:41:31
Het is ook de vraag of dit wel zo handig is met vrij dikke dassen (sevenfolds en dergelijke) of dassen die iets breder zijn dan gemiddeld (een Borrelli-das van mij is bijvoorbeeld wel een centimeter breder dan de meeste andere dassen).

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #402 Gepost op: 25 april 2009 - 22:16:50
Het is ook de vraag of dit wel zo handig is met vrij dikke dassen (sevenfolds en dergelijke) of dassen die iets breder zijn dan gemiddeld (een Borrelli-das van mij is bijvoorbeeld wel een centimeter breder dan de meeste andere dassen).

Waar je dan ook hele mooie knopen mee kan maken :-)
Niets zo veranderlijk als de mens

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #403 Gepost op: 28 april 2009 - 19:28:20
3 dassen op een rij. V.l.n.r een Boggi das van zijde, een "gebreide" Gallo das van zijde (!) en een das van cashmere van Maurizio Talarico.

De Gallo das is een combi van bruin en blauw. Welke kleur overheerst hangt af van de lichtval.
Voor meer Gallo, zie: http://www.gallospa.it (en ja, er ligt een Gallo zwembroek in de achtergrond)

Dan Maurizio Talarico (dus niet Mauro) . Leuke zaak, mooie dassen, ook settepieghe. En beroemde (beruchte?) klanten. O.a. Berlusconi, Prodi en Poetin hebben dassen van Talarico.
Zie http://www.talaricocravatte.it/

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #404 Gepost op: 28 april 2009 - 19:47:38
Vooral de das van Talarico vind ik er mooi uit zien. Prijzen ongeveer gelijk aan Marinella? Is het enkel te koop in de store in Rome of wordt het ook ergens anders verkocht?
Zwembroek van Gallo, goed idee, ga ik ook voor kijken.