Auteur Topic: Polo's  (371998 keer gelezen)

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Re: Polo's
Reactie #555 Gepost op: 24 juni 2012 - 11:21:29
Dit ruikt in mijn ogen een beetje naar mensen die altijd bij de aldi kopen en zeggen dat dingen daar uit de zelfde fabriek komen en precies hetzelfde zijn als de A-merken..

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #556 Gepost op: 24 juni 2012 - 11:33:13
Een polo is sowieso geen volwaardig kledingstuk, doet Swann er een schepje bovenop. En Swann kan het weten, want die heeft ooit eens een lelijke franse milf aangeduwd en is dus heel wereldwijs.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #557 Gepost op: 24 juni 2012 - 13:01:05
Alleen bij Swann kan 'lelijk' een adjectief zijn van 'milf'.

guest45

• Gast
Reactie #558 Gepost op: 24 juni 2012 - 13:19:03
lelijke milf.

Miaf?

Hoe zijn de Polos van American Apparel trouwens?

TimothyAmsterdam

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #559 Gepost op: 12 augustus 2012 - 15:56:44
AA is een beetje flubberstof.. vind ik zelf niet zo mooi.. Laatst in Antwerpen gekeken bij Massimo Duti, prima betaalbaar (aangezien deel van Zara volgens mij) en kwaliteit is oké. Maar die van Dior Homme bevallen nog steeds het beste :)

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #560 Gepost op: 12 augustus 2012 - 19:59:16
Zo'n beetje alles van AA is van flubberstof vrees ik.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #561 Gepost op: 12 augustus 2012 - 20:07:22
American Apparel?

Betekenis; Amerikaanse kleding of Amerikaans voorkomen??????????????

Wie wil er in hemelsnaam een Amerikaans voorkomen?
Een Amerikaans voorkomen is iets dat je te allen tijde zou moeten mijden!

Laatst bewerkt op: 12 augustus 2012 - 20:10:20 door Amadeus
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #562 Gepost op: 12 augustus 2012 - 20:18:58
Lekker relevant antwoord  :-^ ](*,)
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #563 Gepost op: 12 augustus 2012 - 20:23:29
Handelsmerk van 'm geworden. Het is bijna kunst, zoveel platitudes en onzinnigheden bundelen in gebrekkig geformuleerde forum-posts.

On topic, AA heb ik één keer in mijn handen gehad, werd er niet warm van. Er zijn betere alternatieven.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #564 Gepost op: 12 augustus 2012 - 20:39:54

Risico op namaak is in de retail in NL verwaarloosbaar klein, zeker t.o.v. het risico wat je bij dubieuze webwinkels en Marktplaats loopt. Dat er voorbeelden zijn dat het wel fout gaat doet daar niets aan af.

In de Nederlandse retail zijn wel degelijk regelmatig namaakproducten te vinden.
Natuurlijk is het bij het ene merk sterker dan bij het andere merk. Een klassiek voorbeeld is Converse. Nu is Converse een van de bedrijven die actief beleid heeft tav namaakproducten. Via diverse kanalen zijn er regelmatig partijen namaakproducten verkocht in Nederlandse retail, soms zelfs naast echte partijen.

Kijk maar eens naar de ladingen Converse-uitspraken, geeft een aardig beeld.

En geloof mij, Converse is niet het enige bedrijf met dit probleem.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #565 Gepost op: 12 augustus 2012 - 20:47:45
Werden die neppers dan ook bij de grote ketens verkocht of alleen bij eenpitters?

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #566 Gepost op: 12 augustus 2012 - 20:57:18
Grote ketens. Wel veel van de discounters, maar nee, wij hebben het hier niet over standjes op de Beverwijkse Bazar...

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #567 Gepost op: 12 augustus 2012 - 20:58:47
Maar wat is het volume nep in de NLse retail, in percentages?
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #568 Gepost op: 12 augustus 2012 - 21:03:43
Grote ketens. Wel veel van de discounters, maar nee, wij hebben het hier niet over standjes op de Beverwijkse Bazar...
Wisten ze dat ze nep verkochten of zijn ze gewoon genept bij de inkoop?

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #569 Gepost op: 12 augustus 2012 - 21:11:46
Lekker relevant antwoord  :-^ ](*,)

Er werd geen vraag gesteld, aldus is het geen antwoord en slechts een opmerking ten aanzien van een merknaam, waaronder louter dubieuze kwaliteit op de markt wordt gebracht.

Relevantie, is in diverse draadjes ver te zoeken, vanwaar is dat nu een probleem voor je Mark020?

Handelsmerk van 'm geworden. Het is bijna kunst, zoveel platitudes en onzinnigheden bundelen in gebrekkig geformuleerde forum-posts......

@Floriss,
Platitudes zijn met name jou niet vreemd. Buitengewoon vermakelijk dat juist jij, dat meent te moeten opmerken.
Met betrekking tot forumposts is, foutloos schrijven volstrekt onbelangrijk. Het gaat om de boodschap overbrengen en niets meer. In mijn optiek is het posten op een forum louter vermaak tussen de bedrijven door. Neem het vooral niet te serieus Floriss. Je verkrampte wijze van anderen terecht wijzen, zegt heel veel over jou.

Neem er dan wel goede nota van dat "forumposts" in het Nederlands één woord is, of zou zijn. Of bedoel je het Engelse forum posts. Aldus in geen geval met een verbindingsstreepje.

Ergo; forumposts is net als fietsbel, forum posts = Engelse ziekte (heb jij veel last van) en forum posts zou nog kunnen, omdat je met het cursief lettertype weergeeft een andere taal te gebruiken. Ik zal niet je talloze fouten, missers en grove blunders in de laatste maanden, op dit punt en je diverse andere taal- en spellingsmissers, onder de aandacht brengen. Je mocht er door geraakt worden en dat wil ik je oprecht niet aandoen, zo kort na je vakantie. :wink:
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.