Lekker relevant antwoord
](*,)
Er werd geen vraag gesteld, aldus is het geen antwoord en slechts een opmerking ten aanzien van een merknaam, waaronder louter dubieuze kwaliteit op de markt wordt gebracht.
Relevantie, is in diverse draadjes ver te zoeken, vanwaar is dat nu een probleem voor je Mark020?
Handelsmerk van 'm geworden. Het is bijna kunst, zoveel platitudes en onzinnigheden bundelen in gebrekkig geformuleerde forum-posts......
@Floriss,
Platitudes zijn met name jou niet vreemd. Buitengewoon vermakelijk dat juist jij, dat meent te moeten opmerken.
Met betrekking tot forumposts is, foutloos schrijven volstrekt onbelangrijk. Het gaat om de boodschap overbrengen en niets meer.
In mijn optiek is het posten op een forum louter vermaak tussen de bedrijven door. Neem het vooral niet te serieus Floriss. Je verkrampte wijze van anderen terecht wijzen, zegt heel veel over jou.
Neem er dan wel goede nota van dat "forumposts" in het Nederlands één woord is, of zou zijn. Of bedoel je het Engelse
forum posts. Aldus in geen geval met een verbindingsstreepje.
Ergo; forumposts is net als fietsbel, forum posts = Engelse ziekte (heb jij veel last van) en
forum posts zou nog kunnen, omdat je met het cursief lettertype weergeeft een andere taal te gebruiken. Ik zal niet je talloze fouten, missers en grove blunders in de laatste maanden, op dit punt en je diverse andere taal- en spellingsmissers, onder de aandacht brengen. Je mocht er door geraakt worden en dat wil ik je oprecht niet aandoen, zo kort na je vakantie.