Auteur Topic: [Schoenen] Corneliani  (9737 keer gelezen)

verwdrgr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Schoenen] Corneliani
Reactie #30 Gepost op: 13 januari 2008 - 14:13:55
Ik heb internet afgezocht naar de schoen modellen van Corneliani maar kan niks vinden. Vorige week zag ik een verkoper bij PT Breda met te gekke Corneliani schoenen. Iemand een idee wie Corneliani schoenen verkoopt in Breda of omstreken (Rotterdam?)

Thanks R

Michael Corleone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Schoenen] Corneliani
Reactie #31 Gepost op: 13 januari 2008 - 17:33:50
ik heb er geen goede ervaringen mee gehad, heb 2 paar geprobeerd, 100 euro extra en je hebt eg of santoni of c en j..  ik ben het volledig met sergio eens voor deze ene keer   :lol:  :wink:

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Schoenen] Corneliani
Reactie #32 Gepost op: 13 januari 2008 - 18:04:56
Citaat van: "verwdrgr"
Ik heb internet afgezocht naar de schoen modellen van Corneliani maar kan niks vinden. Vorige week zag ik een verkoper bij PT Breda met te gekke Corneliani schoenen. Iemand een idee wie Corneliani schoenen verkoopt in Breda of omstreken (Rotterdam?)

Thanks R

Volgens mij heeft Jan Ackermans in Tilburg schoenen hiervan, of van Canali, weet het niet meer zeker maar het was een van die twee. Heb er niet speciaal naar gekeken dus vandaar dat ik het niet meer zeker weet.

verwdrgr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Schoenen] Corneliani
Reactie #33 Gepost op: 03 februari 2008 - 08:33:35
Citaat van: "Clay"

Thanks R

Volgens mij heeft Jan Ackermans in Tilburg schoenen hiervan, of van Canali, weet het niet meer zeker maar het was een van die twee. Heb er niet speciaal naar gekeken dus vandaar dat ik het niet meer zeker weet.

Thanks Clay,

Klopt als een bus inderdaad veel Corneliani schoenen maar helaas zijn mijn voeten niet geschikt voor de pasvorm, idem bij Santoni. Mooie winkel bij the way met prima verkoper daar.

Robin

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Schoenen] Corneliani
Reactie #34 Gepost op: 03 februari 2008 - 11:09:31

Thanks Clay,

Klopt als een bus inderdaad veel Corneliani schoenen maar helaas zijn mijn voeten niet geschikt voor de pasvorm, idem bij Santoni. Mooie winkel bij the way met prima verkoper daar.

Robin

Ken niet alle verkopers, maar zijn meestal wel erg behulpzaam ja.