bij corneliani schoenen krijg ik hetzelfde gevoel als boss horloges zeg maar...je betaalt voor een merk, wat geen merk is in het desbetreffende segment
Citaat van: "Marco"bij corneliani schoenen krijg ik hetzelfde gevoel als boss horloges zeg maar...je betaalt voor een merk, wat geen merk is in het desbetreffende segmentprecies.
jazekers. Precies die die in de avatar van Migliore staan. Bij Klijsen in Den Haag. Topschoen. En zit oh zo mooi.... Vooral bij mijn nieuwe katoenen Caruso pak van Pauw
Hebben de heren ervaring met schoenen van Corneliani ???Ik heb een paar leuke, vrij slanke gezien maar vertrouw het niet helemaal omdat het niet om schoenen draait bij corneliani. Graag zou ik meer willen weten!
modellen zijn best mooi, ik zie het alleen net zoiets als boss, zllen ze niet blij mee zijn
Citaat van: "Napoleon"modellen zijn best mooi, ik zie het alleen net zoiets als boss, zllen ze niet blij mee zijn Achja, het is en blijft natuurlijk zo dat Corneliani geen schoenmaker is. Mijn voorkeur gaat uit naar bedrijven die van het product hun corebusiness hebben gemaakt.