Auteur Topic: [Shirts] moderntailor.com  (17344 keer gelezen)

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] moderntailor.com
Reactie #30 Gepost op: 15 juli 2011 – 14:53:49
Mijn moderntailor shirtje is binnen en zit perfect.
De manchetten zijn standaard te stijf(voelen als karton).
Verder weinig op aan te merken fit is hetzelfde als mijn Asoni & MN shirts ;-)

Kijken wat de wasmachine er mee doet.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

GuyS

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.163
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Re: [Shirts] moderntailor.com
Reactie #31 Gepost op: 15 juli 2011 – 14:55:25
De manchetten zijn standaard te stijf(voelen als karton).

Oh ja, daar heb ik ook last van. Doet de wasmachine ondanks een hoop wasverzachter helemaal niks aan ;)

Die 1cm teveel op mouwen en body bleek trouwens idd krimp te zijn. Helaas is de lengte van de mouwen ook wat meegekrompen, waardoor die nu eigenlijk weer te kort zijn :').
Laatst bewerkt op: 15 juli 2011 – 16:39:38 door GuyS

Mad Hatter

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.399
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] moderntailor.com
Reactie #32 Gepost op: 16 juli 2011 – 02:01:49
Ja, zoals gezegd vind ik het zelf ook lastig om op de krimp bij bepaalde stoffen te letten als ik weer een hemdje bestel. Jammer dat Moderntailor er niet in is geslaagd hier zelf mee rekening te houden. Of heb je ze iets te heet gewassen wellicht? Ik was mijn hemden tegenwoordig niet heter dan 30 graden om die reden. Zo vuil wordt het nu ook weer niet.  ;)

GuyS

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.163
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Re: [Shirts] moderntailor.com
Reactie #33 Gepost op: 16 juli 2011 – 02:41:57
Of heb je ze iets te heet gewassen wellicht? Ik was mijn hemden tegenwoordig niet heter dan 30 graden om die reden. Zo vuil wordt het nu ook weer niet.  ;)

Shirts gaan bij mij nooit warmer dan 30 :)

Mad Hatter

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.399
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] moderntailor.com
Reactie #34 Gepost op: 16 juli 2011 – 02:55:32
Ai, dan is die stof wel heel krimpgevoelig inderdaad...  :P

Bij mijn Micamisa hemden heb ik nu eindelijk de gulden snede door wat betreft de mouwlengte. Vanaf de derde batch was het mogelijk de schouders schuin te zetten en nadien heb ik geen wezenlijke veranderingen meer gedaan, behalve ... de mouwlengte. Dat blijft lastig want de ene stof krimpt nauwelijks hetgeen resulteert in een te groot 'pofje' en het andere stofje krimpt harder, hetgeen te korte mouwen op kan leveren.

MR

  • Gebruiker
  • Berichten: 36
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] moderntailor.com
Reactie #35 Gepost op: 27 juli 2011 – 13:22:04
Heb voor de lol ook eens een welkomstshirt besteld, inmiddels zit daar ook een witte bij dus ik heb die gekozen. Blijkbaar is hij inmiddels onderweg, ik kreeg al een mailtje met een foto:

http://imageshack.us/photo/my-images/12/shirt138901.jpg

Zal nog wel even meer foto's plaatsen als hij binnen is. Ik geloof dat ik incl. verzendkosten 26 euro heb betaald dus daar valt geen buil aan te vallen :)
Laatst bewerkt op: 27 juli 2011 – 13:34:19 door MR