Auteur Topic: Crockett & Jones  (1674481 keer gelezen)

Kings

  • Gebruiker
  • Berichten: 898
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6600 Gepost op: 18 juli 2018 – 10:39:37

Verbaast mij dat ze of niet of pas bij verzenden nagaan of de schoenen die ze te koop aanbieden nog van goede kwaliteit zijn. Ik zal daar iig niet meer snel iets bestellen.

Volgende vreemde is dat ik de klantenservice heb gevraagd om vervolgens vervangende exemplaren te sturen uit de voorraad van Hermans, immers dezelfde keten. Klantenservice van Dungelmann gaf aan dat ook daar de schoenen niet op voorraad zijn, dit terwijl dat volgens de website wel zo is. Heb ze nu maar via de site van Hermans besteld, we zien wel wat er gaat gebeuren.

Niet meer snel iets bestellen? Sure? Ook niet als ze weer 50% korting geven op C&J?;)

Dat van die voorraad is op zich begrijpelijk: denk dat ze die voorraad bij Hermans liever gebruiken voor hun vaste klanten dan voor de online koopjesjagers. Blijft wel raar natuurlijk dat ze subs verkopen zonder dat duidelijk aan te geven.

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.474
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6601 Gepost op: 18 juli 2018 – 10:44:35
had overigens ook 3 paar besteld, waaronder een Milton, die waren ok. Het zijn wel schoenen die in de winkel hebben gestaan; kleine krasjes op de zolen, maar goed met 50% ...
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Winne2

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.375
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6602 Gepost op: 18 juli 2018 – 13:08:12
Was er maar 1 paar per maat beschikbaar? Anders nog een 2e paar bestellen in de hoop dat de andere schoen daar goed is . Tactisch beste(l)len...
TAFKADM

Pitti Carabinieri

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.142
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6603 Gepost op: 18 juli 2018 – 15:03:51
had overigens ook 3 paar besteld, waaronder een Milton, die waren ok. Het zijn wel schoenen die in de winkel hebben gestaan; kleine krasjes op de zolen, maar goed met 50% ...

Als ze voor de volle prijs waren had je ze dan laten staan met krasjes op de zolen? Het is natuurlijk fijn als nieuwe schoenen ook daadwerkelijk helemaal nieuw zijn, maar 99% nieuw door het passen moet toch nog wel te overzien zijn.
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.474
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6604 Gepost op: 18 juli 2018 – 15:13:28
geen probleem voor mij. full retail doe ik overigens niet aan ;-)
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Janus

  • Gebruiker
  • Berichten: 776
  • The 1%
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6605 Gepost op: 24 juli 2018 – 20:45:35
Ik vind het zeuren over anderhalf dozijn krassen op de zool wel echt van de pot gerukt. Natuurlijk worden schoenen in een winkel gepast en wordt er dan een paar meter op gelopen. En natuurlijk hebben ze niet voor iedere schoen die ze voeren in iedere maat een paar staan om te passen, maar dat niet verkocht wordt. Bovendien, iedereen die ooit één paar leren schoenen nieuw heeft gekocht weet dat je zool er na 100 meter op de stoep al heel anders uitziet. Zeuren om niets, dus.

De andere twee paren hebben wél echte beschadigingen, maar voor 50% korting zou ik ze denk ik mooi gehouden hebben (in ieder geval de blauwe). Maar goed, geen onterecht punt als je daar niet mee kan leven.

Wat ik dan weer niet snap is dat je denkt dat je een sale item kunt retourneren om vervolgens een vervangend exemplaar uit een ándere winkel te eisen, waar geen sale is. Overigens, heb je op het paar dat je gehouden hebt 20% korting ingeleverd toen je die andere twee terugstuurde?

Het geheel doet me echt heel erg denken aan iemand die 3,5 uur in de vissersspeciaalzaak komt kletsen over materiaal, vervolgens een hengel online bestelt en die na een week vakantie weer retourneert met beroep op de wet koop op afstand. Dubbeltje, eerste rang. Realiteitszin nihil. Stijl en klasse met Nesrin. Ik snap wel dat winkels als Sir Max het niet kunnen bolwerken.

'Anders had ik wel subs besteld op ebay' is overigens makkelijker gezegd dan gedaan, zo veel zijn die er niet.

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Crockett & Jones
Reactie #6606 Gepost op: 24 juli 2018 – 21:47:19
De Hallams van Shuz hadden 3 mini krasjes op de zool. Misschien 1-2 keer gepast in de winkel en verder perfect :). Dus geen geklaag hier en verder eensch met hierboven.

Dr. Herbert West

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.768
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6607 Gepost op: 24 juli 2018 – 23:27:51
En geluk dat het niet toch C&J model Gollum was...
RAW SPEED

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Crockett & Jones
Reactie #6608 Gepost op: 24 juli 2018 – 23:29:40
Daarom met creditcard betalen en terugsturen indien mogelijk :mrgreen:

Schweino

  • Gebruiker
  • Berichten: 129
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6609 Gepost op: 25 juli 2018 – 09:37:56
Ik vind het zeuren over anderhalf dozijn krassen op de zool wel echt van de pot gerukt. Natuurlijk worden schoenen in een winkel gepast en wordt er dan een paar meter op gelopen. En natuurlijk hebben ze niet voor iedere schoen die ze voeren in iedere maat een paar staan om te passen, maar dat niet verkocht wordt. Bovendien, iedereen die ooit één paar leren schoenen nieuw heeft gekocht weet dat je zool er na 100 meter op de stoep al heel anders uitziet. Zeuren om niets, dus.
\

Het gaat om de verwachting. Ik ben gewend te kopen bij Britse online winkels of rechtstreeks bij de fabrikant. Daat wordt altijd netjes vermeld of er beschadigingen zijn of gebruikssporen. Dan weet ik dus wat ik koop. En in dat geval kies ik er dan ook voor om de schoenen niet te kopen.

Citaat
De andere twee paren hebben wél echte beschadigingen, maar voor 50% korting zou ik ze denk ik mooi gehouden hebben (in ieder geval de blauwe). Maar goed, geen onterecht punt als je daar niet mee kan leven.

Wat ik dan weer niet snap is dat je denkt dat je een sale item kunt retourneren om vervolgens een vervangend exemplaar uit een ándere winkel te eisen, waar geen sale is. Overigens, heb je op het paar dat je gehouden hebt 20% korting ingeleverd toen je die andere twee terugstuurde?

Ik heb niets geëist, bijzondere aanname. Ik heb de klantenservice gebeld met mijn bevindingen en hen gevraagd wat de oplossingsmogelijkheden zijn. En of de voorraad van Dungelmann en Hermans gedeeld worden, wat het geval is. Komt uit hetzelfde magazijn. Dungelmann bood overigens zelf aan om de 50% korting te houden voor het ene paar dat ik heb gehouden als ik de overige twee terug zou sturen. Ik heb de overige twee om laten ruilen voor andere exemplaren dus uiteindelijk toch 3 paren afgenomen. Daarnaast heeft Dungelmann bevestigd dat de beschadigingen (ook op de zool) door hen gezien hadden moeten worden en niet verstuurd hadden mogen worden.
Citaat
Het geheel doet me echt heel erg denken aan iemand die 3,5 uur in de vissersspeciaalzaak komt kletsen over materiaal, vervolgens een hengel online bestelt en die na een week vakantie weer retourneert met beroep op de wet koop op afstand. Dubbeltje, eerste rang. Realiteitszin nihil. Stijl en klasse met Nesrin. Ik snap wel dat winkels als Sir Max het niet kunnen bolwerken.

Bijzondere vergelijking. Ik begrijp dat jij producten die je in de uitverkoop koopt waarvan je verwacht dat deze in goede staat zijn en ze ontvangt met beschadigingen gewoon houdt omdat ze in de uitverkoop waren?

Citaat
'Anders had ik wel subs besteld op ebay' is overigens makkelijker gezegd dan gedaan, zo veel zijn die er niet.

En die zou ik dus ook nooit kopen, zie mijn eerdere opmerking.

Kier

  • Gebruiker
  • Berichten: 353
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6610 Gepost op: 25 juli 2018 – 11:22:01
Ook van producten in de uitverkoop mag je verwachten dat ze een bepaalde kwaliteit, hebben tenzij anders vermeld, ongeacht de hoeveelheid korting.

Persoonlijk koop ik nooit iets waarvan ik op voorhand al weet dat deze beschadigingen/afwijkingen heeft. Ik ga me er uiteindelijk altijd aan storen. Als er dus iets binnenkomt met een beschadiging of afwijking gaat dat altijd retour.
Dat je iets aan krijgt, wil nog niet zeggen dat je het past.
Dat je iets past, wil nog niet zeggen dat het je staat.

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.283
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6611 Gepost op: 25 juli 2018 – 12:15:04
ik heb die neurose niet
live and let die

ronl

  • Gebruiker
  • Berichten: 561
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6612 Gepost op: 25 juli 2018 – 14:01:20
Strenge meneer zeg.

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.326
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6613 Gepost op: 25 juli 2018 – 19:30:57
Ik snap wel dat winkels als Sir Max het niet kunnen bolwerken.
Het zal vast een rol hebben gespeeld maar de voornaamste reden daar zal zijn geweest dat de huur die Nudie betaalt meer is dan er ooit met de winkel verdiend is.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6614 Gepost op: 26 juli 2018 – 20:02:52
Ik ga aan mijn eerste paar Crocketten beginnen (misschien zelfs 2 paar). Ik wil een paar bruine brogues erbij voor meer casual, wat zeggen jullie: Westbourne in mid-bruin of Westfield in donker bruin. Zelf neig ik naar de Westfield, denk zelf dat het makkelijker te combineren zijn. Wat denken jullie?