Ik vind het zeuren over anderhalf dozijn krassen op de zool wel echt van de pot gerukt. Natuurlijk worden schoenen in een winkel gepast en wordt er dan een paar meter op gelopen. En natuurlijk hebben ze niet voor iedere schoen die ze voeren in iedere maat een paar staan om te passen, maar dat niet verkocht wordt. Bovendien, iedereen die ooit één paar leren schoenen nieuw heeft gekocht weet dat je zool er na 100 meter op de stoep al heel anders uitziet. Zeuren om niets, dus.
De andere twee paren hebben wél echte beschadigingen, maar voor 50% korting zou ik ze denk ik mooi gehouden hebben (in ieder geval de blauwe). Maar goed, geen onterecht punt als je daar niet mee kan leven.
Wat ik dan weer niet snap is dat je denkt dat je een sale item kunt retourneren om vervolgens een vervangend exemplaar uit een ándere winkel te eisen, waar geen sale is. Overigens, heb je op het paar dat je gehouden hebt 20% korting ingeleverd toen je die andere twee terugstuurde?
Het geheel doet me echt heel erg denken aan iemand die 3,5 uur in de vissersspeciaalzaak komt kletsen over materiaal, vervolgens een hengel online bestelt en die na een week vakantie weer retourneert met beroep op de wet koop op afstand. Dubbeltje, eerste rang. Realiteitszin nihil. Stijl en klasse met Nesrin. Ik snap wel dat winkels als Sir Max het niet kunnen bolwerken.
'Anders had ik wel subs besteld op ebay' is overigens makkelijker gezegd dan gedaan, zo veel zijn die er niet.