Auteur Topic: Crockett & Jones  (1679218 keer gelezen)

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6585 Gepost op: 15 juli 2018 – 18:15:24
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Schweino

  • Gebruiker
  • Berichten: 129
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6586 Gepost op: 15 juli 2018 – 18:31:19
https://www.dungelmann-schoenen.nl/crockett-jones-veterboots-skye-4_bruin-suede_9669.html

Had ik gezien idd, ik doelde meer op de EG schoenen van Hermans. Had graag de Galways met 50% koring opgepikt  ;)


Heb gisteren overigens m'n bestelling van Dungelmann binnen gekregen: 3 paar C&J Milton (snuff, donkerbruin en blauw). Helaas met alle 3 wel wat aan de hand.


De donkerbruine heeft een flinke snee in de zijkant, de blauwe een gaatje en de snuff duidelijke gebruikssporen op de zool. Nu is dat laatste niet erg en wellicht te verwachten van een webshop met fysieke winkels maar de eerste twee issues vind ik echt ontoelaatbaar (en hadden ze zelf ook moeten zien voor het versturen).

Had even het idee dat ze subs verkopen daar.






Laatst bewerkt op: 15 juli 2018 – 18:43:58 door Schweino

Charlie II

  • Gebruiker
  • Berichten: 942
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6587 Gepost op: 15 juli 2018 – 19:45:45
Eerste lijkt eerder prikkeldraad te zijn geweest toen 't nog een levend ding was? Dat tweede valt niet zo op, maar dat derde vind ik inderdaad echt niet kunnen. Daar is vaker op gelopen dan een keer en niet zo'n beetje ook.
“A man should look as if he’s bought his clothes with intelligence, put them on with care and then forgotten all about them.”

Dr. Herbert West

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.769
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6588 Gepost op: 15 juli 2018 – 20:05:53
Die is gewoon paar keer gepast op een stenen vloer, no big deal. Een zool waar een hele dag op gelopen is ziet heel anders uit.
RAW SPEED

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6589 Gepost op: 15 juli 2018 – 20:15:04
Die is gewoon paar keer gepast op een stenen vloer, no big deal. Een zool waar een hele dag op gelopen is ziet heel anders uit.

Idd. Dagje dragen en je ziet er niets meer van ;-)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Kings

  • Gebruiker
  • Berichten: 898
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6590 Gepost op: 15 juli 2018 – 20:56:12
Heb je deze met 50% korting gekocht? In dat geval echt dikke prima, ook met beschadigingen: (redelijk) courante modellen van C&J voor de helft zie je niet vaak.

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6591 Gepost op: 15 juli 2018 – 21:21:14
Korting of geen korting, die beschadigingen horen niet. Misser in de kwaliteitscontrole bij CJ, helaas komt het vaker voor.

Schweino

  • Gebruiker
  • Berichten: 129
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6592 Gepost op: 15 juli 2018 – 21:37:14
Korting of geen korting, die beschadigingen horen niet. Misser in de kwaliteitscontrole bij CJ, helaas komt het vaker voor.

Mee eens, anders had ik wel subs gekocht via ebay.... En vergeet niet dat dit ongevoerde schoenen zijn en een gaatje of snee direct door en door zijn.

guest45

  • Gast
Crockett & Jones
Reactie #6593 Gepost op: 15 juli 2018 – 21:49:19
Eerste lijkt eerder prikkeldraad te zijn geweest toen 't nog een levend ding was? Dat tweede valt niet zo op, maar dat derde vind ik inderdaad echt niet kunnen. Daar is vaker op gelopen dan een keer en niet zo'n beetje ook.
Nope, suede is de binnenkant van de huid. Bij leer had je gelijk kunnen hebben. Wat het wel was durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6594 Gepost op: 16 juli 2018 – 08:10:11
Korting of geen korting, die beschadigingen horen niet. Misser in de kwaliteitscontrole bij CJ, helaas komt het vaker voor.

Kan ook bij de verkoper zijn gebeurd... zal vast netjes opgelost worden
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6595 Gepost op: 16 juli 2018 – 08:57:40
Die is gewoon paar keer gepast op een stenen vloer, no big deal. Een zool waar een hele dag op gelopen is ziet heel anders uit.

^
dit

Blauwe is niet echt noemenswaardig bij 50% korting, maar de bruine versie is idd. onacceptabel.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

martijnv

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6596 Gepost op: 16 juli 2018 – 10:19:15
^
dit

Blauwe is niet echt noemenswaardig bij 50% korting, maar de bruine versie is idd. onacceptabel.

^dit

ChetBaker

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.349
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6597 Gepost op: 16 juli 2018 – 11:53:11
Bovenste terug. Onderste twee houden.

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.478
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6598 Gepost op: 18 juli 2018 – 10:01:50
Mee eens, anders had ik wel subs gekocht via ebay.... En vergeet niet dat dit ongevoerde schoenen zijn en een gaatje of snee direct door en door zijn.

hoe is het afgelopen Schweino? schoenen retour? extra korting?
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Schweino

  • Gebruiker
  • Berichten: 129
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones
Reactie #6599 Gepost op: 18 juli 2018 – 10:15:39
hoe is het afgelopen Schweino? schoenen retour? extra korting?

De bruine en blauwe (want hoe klein het gaatje ook is, ik vind het geen prettig idee om in een ongevoerde schoen een door en door gat te hebben) gaan retour. Geen extra korting aangeboden maar daar heb ik ook niet om gevraagd.

Bijzondere is wel dat er volgens de website nog enkele paren beschikbaar zouden moeten zijn, maar dat na navraag bleek dat deze ook beschadigd/verkleurd waren en die dus niet als vervangend exemplaar konden worden opgestuurd. Deze hebben ze dan ook van de website gehaald.

Blijkbaar hebben ze dus een behoorlijke voorraad schoenen die eigenlijk niet verkocht kunnen worden, vreemd dat ze dat niet vooraf controleren. Dit zie je trouwens ook terug in de shopreviews: https://www.kiyoh.nl/dungelmann-schoenen/

Verbaast mij dat ze of niet of pas bij verzenden nagaan of de schoenen die ze te koop aanbieden nog van goede kwaliteit zijn. Ik zal daar iig niet meer snel iets bestellen.

Volgende vreemde is dat ik de klantenservice heb gevraagd om vervolgens vervangende exemplaren te sturen uit de voorraad van Hermans, immers dezelfde keten. Klantenservice van Dungelmann gaf aan dat ook daar de schoenen niet op voorraad zijn, dit terwijl dat volgens de website wel zo is. Heb ze nu maar via de site van Hermans besteld, we zien wel wat er gaat gebeuren.