Auteur Topic: Crockett & Jones  (1815105 keer gelezen)

Charlie

• Gast
Re: Crockett & Jones
Reactie #3450 Gepost op: 04 januari 2011 - 22:52:47
Laten we hopen van niet.

Fleming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3451 Gepost op: 11 januari 2011 - 16:57:07
Vandaag kreeg ik volgende standaardmail van Pediwear:

As advised on our website under the Crockett & Jones catalogue, we are no longer able to accept orders at present.

In the past year, and increasingly during the last 6 months, the demand for Crockett & Jones footwear has escalated significantly. This is due to the underlying strength of the brand and the ongoing investments they have been making in product development, marketing and retail worldwide. As a result, there is a backlog of orders and delayed deliveries. Therefore, regretfully, we do not have these items in our stock and will not be accepting further non stock orders at this time.

We will be placing on our Web Site styles /sizes that are readily available as soon as possible.

Sommige andere websites, zoals die van Edwards of Manchester hebben een gelijkaardige boodschap. Wat ik niet begrijp is hoe de verkoop op zes maanden tijd zodanig kan stijgen dat de vraag niet meer bij te houden is. Zulke dingen worden vaak in verband gebracht met de stijging van de welvaart in een land als China, maar dat is toch al langer aan de gang. Wat is er in die zes maanden gebeurd?

Charlie

• Gast
Reactie #3452 Gepost op: 11 januari 2011 - 19:01:50
Zelf koop ik mijn schoenen altijd direct bij C&J in Engeland, maar zelfs daar heb ik even moeten wachten op mijn bestelling (omdat ik er vaak kom en vaste klant ben werd aan mijn bestelling voorrang gegeven)! Ik denk dat het wel juist is wat ze in het mailtje van Pediwear zeggen, bovendien heeft C&J ook een aantal nieuwe vestigingen geopend zoals in Brussel, geloof ik. Ik denk dat ze inderdaad bezig zijn om wat uit te breiden. Natuurlijk zou het ook kunnen omdat we pas nét in het nieuwe jaar zitten...

Ik zou het kunnen navragen als je wilt?

Overigens, wanneer tijd een factor is lijkt het me dat je ze beter direct bij C&J kunt bestellen. Als je ze bij hen besteld komen ze uit de fabriek (tenzij reeds op voorraad in het filiaal), gaan vervolgens naar het C&J filiaal in Londen en worden dan meteen dezelfde dag naar jou toegezonden. Dit in tegenstelling tot wanneer je het bij Pediwear (i.o.d) zou kopen, dan zitten zij er zelf namelijk nog als schakel tussen.

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3453 Gepost op: 11 januari 2011 - 19:26:02
.... (omdat ik er vaak kom en vaste klant ben werd aan mijn bestelling voorrang gegeven)! ...
Ja vast.

Tot nu toe drie paar (Cavendish suède, Audley en Sydney). Niet echt een hele grote C&J collectie, maar wel allemaal daar gekocht.

Zucht. Hou toch eens op met je onzin.

Jim-Jorden

• Gebruiker
  • modern' talking
    • Bekijk profiel
Reactie #3454 Gepost op: 11 januari 2011 - 19:52:15
Het begint inderdaad de sfeer goed te verpesten !
"Greed is good"

Charlie

• Gast
Reactie #3455 Gepost op: 11 januari 2011 - 19:58:10
Ja vast.

Tja, dat is wat ze tegen me hebben gezegd...

Zucht. Hou toch eens op met je onzin.

Wat een bla-bla weer, Stromen. Volgensmij ben jij ook alleen maar actief om te wauwelen, is het niet? Ooit eens gedacht dat een collectie ook uitgebreid kan worden? September is immers weer een tijdje geleden.

En nee, ik ga geen foto maken om je curiositeit weg te nemen, ze zoekt het maar uit ook.

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3456 Gepost op: 11 januari 2011 - 20:06:30
(...)
Volgensmij ben jij ook alleen maar actief om te wauwelen, is het niet?
(...)

Ik moest lachen.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3457 Gepost op: 11 januari 2011 - 20:07:14
Tja, dat is wat ze tegen me hebben gezegd...

Wat een bla-bla weer, Stromen. Volgensmij ben jij ook alleen maar actief om te wauwelen, is het niet? Ooit eens gedacht dat een collectie ook uitgebreid kan worden? September is immers weer een tijdje geleden.

En nee, ik ga geen foto maken om je curiositeit weg te nemen, ze zoekt het maar uit ook.
Maar knul het is toch leuk om af en toe dan een nieuwe aanwinst te posten.
Dan wordt je meteen wat serieuzer genomen. Zo is het hier toch ook niet leuk voor je. Iedereen beticht je van boekjes wijsheid. Het geeft toch een fijn gevoel als je dit juk van je af kunt schudden
Be yourself no matter what they say

Charlie

• Gast
Reactie #3458 Gepost op: 11 januari 2011 - 20:17:52
Ik moest lachen.

Haha. :mrgreen:

Maar knul het is toch leuk om af en toe dan een nieuwe aanwinst te posten.
Dan wordt je meteen wat serieuzer genomen. Zo is het hier toch ook niet leuk voor je. Iedereen beticht je van boekjes wijsheid. Het geeft toch een fijn gevoel als je dit juk van je af kunt schudden

Ja, daar heb je gelijk in Carpe, alleen ik heb niet zo de behoefte om alles wat ik koop op dit forum te plaatsen. Natuurlijk zou dit wel enige twijfels wegnemen, maar dat interesseert me eerlijk gezegd niet erg veel. Ik ben hier om sartoriale-wijsheid op te doen en eventueel informatie te plaatsen om anderen te helpen, ook al bestaat dit zo nu en dan uit boekjeswijsheid.

Ik heb het overigens ontzettend naar mijn zin op dit forum.  :wink:

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3459 Gepost op: 11 januari 2011 - 20:27:12
Hoe dik zou die plaat zijn?

Charlie

• Gast
Reactie #3460 Gepost op: 11 januari 2011 - 20:53:23
Hoe dik zou die plaat zijn?

Mijn plaat is zo dik, dat ik niet begrijp dat jij niet begrijpt dat het mij niet interesseert wat jij zegt.

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3461 Gepost op: 11 januari 2011 - 21:53:15

Citaat
Na szczęście Dimitri Gomez zaprojektował dla firmy Crockett and Jones kopyto nr 337.

Citaat
Crockett & Jones Handgrade Belgrave on the 337 last- $699.
Het is maar hoe je het bekijkt..

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3462 Gepost op: 11 januari 2011 - 22:27:59
Mijn plaat is zo dik, dat ik niet begrijp dat jij niet begrijpt dat het mij niet interesseert wat jij zegt.

Ik moest nadenken.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3463 Gepost op: 11 januari 2011 - 22:33:22
Ik ook. Maar Stromen heeft zeker gelijk.

Charlie wees eens eerlijk iemand die 3 paar heeft gekocht is niet een van hun beste klanten. En ik durf te wedden dat je collectie niet is uitgebreid.  :lol:
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

patrique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3464 Gepost op: 11 januari 2011 - 22:39:23
Om mij hier als neutraal persoon maar in te mengen...

Charlie zegt niet dat ie een van hun beste klanten is, hij zegt dat ie daar vaste klant is.
Als hij in de specifieke winkel drie paar heeft gekocht (tot september, daarna misschien nog een paar maar daar kan aan getwijfeld worden) zullen zij hem waarschijnlijk echter niet als vaste klant beschouwen...

Daarnaast, met boekjes wijsheid is imho niets mis. met opscheppen wel