Niet om het een of ander, maar ik heb nooit gezegd dat ik een van hun beste klanten ben, ik heb enkel aangegeven dat ik daar vaak een bezoek breng en een vaste klant ben, dit is heel iets anders. Omdat ik - volgens hen - een vaste klant ben, hebben zij mijn bestelling voorrang gegeven. Ikzelf heb hier niet om gevraagd en ik heb ook geen idee waarom dit het geval is. Klaarblijkelijk is dit bij een aantal, jammerlijk genoeg, in het verkeerde keelgat ingeschoten en deze personen moeten weer eens gehele pagina eraan wijden.
Waar ik mijzelf wel aan begin te ergeren is dat een aantal leden de neiging hebben om goede en informatieve topics voor anderen te verzieken door met mij de strijd aan te gaan. Tegen hen zou ik willen zeggen: ik weet dat jullie erg op mij gesteld zijn, maar laat dit niet ten koste gaan van anderen. Blokkeer mijn berichten desnoods zodat de strijd wordt vermeden en topics niet bevuild raken door persoonlijke kwesties of richt jezelf in een persoonlijk bericht tot me. Wellicht dat ik wel eens controversiële berichten plaats, maar de aanstichter van persoonlijke vetes kun je mij niet noemen.
On topic dan maar weer?