CROCKETT&JONESMADE IN ENGLANDHAND GRADEAVEBURY5296-11TBCHESTNUT ANTIQUE CALFLAST:5021FITTING:ESIZE:6H.7.7H.8.8HCROCKETTのトップ工房で作られたストレートチップ・ブーツイギリスならではの上品なフォルムケアをしっかりすれば10年以上の耐久性がございます。販売価格:75,600円(本体価格72,000円)ポイント:756P▼ 下記のリストからご希望の商品をお選びください。
De japanse site, waar deze foto's vandaan komen, spreekt van handgrade op de 5021 leest.
Mediator MMorley: maken we er toch semi-uniek van?
Zeker Charlie, welke leest is dat?
Bedankt Don, ik denk dat ik de vorm van de Villiers tot nu toe toch het mooiste vind. Jammer dat dit soort schoenen niet wat makkelijker te vinden zijn, volgens mij heeft niemand ze standaard in de collectie. Als iemand weet waar die Villiers irl staan dan verneem ik dat graag.
Ik heb wel eens navraag gedaan bij Both naar de Greenwich, die hebben ze niet in de collectie, maar de eigenaar gaf aan dat hij er wel kon aankomen bij een bevriende retailer, vraag het anders een keer, je zit vlakbij.
de B.A. locatie
Burlington Arcade. Dat is waar ik altijd mijn C&J schoenen vandaan haal. Ze zijn in de winkel erg vriendelijk en ze hebben over het algemeen ook een vrij volledige collectie in huis.
Burlington Arcade. Dat is waar ik altijd mijn C&J schoenen vandaan haal. Ze zijn in die winkel erg vriendelijk en ze hebben over het algemeen ook een vrij volledige collectie in huis.Telefoonnummer is: (0044) 20 74 99 66 76.