Auteur Topic: Crockett & Jones  (1674442 keer gelezen)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #30 Gepost op: 18 april 2005 – 14:56:04
Citaat van: "Looking to improve"
Citaat van: "Nexus"
Het viel mij ook op dat een paar Green's qua pasvorm nog een flinke stap boven mijn handgemaakte Santoni's  (Norvegese, niet Blake) staan. Had ik niet verwacht.

Weet je op welke leest van EG de schoenen die je gepast hebt gemaakt waren? Wellicht handig als je bij S&S langsgaat... :wink: .

MtB

Heb heel wat schoenen aangehad, dus weet het allemaal niet meer zeker :(. Heb iig vrij brede voeten, dus idem leest.
Fashion can be bought. Style one must possess.

guest45

  • Gast
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #31 Gepost op: 18 april 2005 – 15:03:23
eeh...ff een heeeeeel onnozel vraagje maar wat betekend benchmade...of beter gezegd wat houd het in?

Looking to improve

  • Gebruiker
  • Berichten: 421
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #32 Gepost op: 18 april 2005 – 15:35:37
Citaat van: "Nexus"
Heb heel wat schoenen aangehad, dus weet het allemaal niet meer zeker :(. Heb iig vrij brede voeten, dus idem leest.

Bedoelde ik niet helemaal... :wink: . EG werkt met diverse leest 'vormen' en heeft die leesten in diverse lengtes ιn breedten. De leestvormen waarmee EG werkt verschillen vervolgens onderling ook nog een beetje qua pasvorm in die zin, dat bijv een 10 (lengte) D (breedte) 202 (vorm) leest iets ruimer is bij de tenen dan een 10 D 82 leest. Daarnaast hebben de vormen ook nog andere neusvormen (van rond tot carrι). Op die vormen doelde ik meer :wink: .

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #33 Gepost op: 18 april 2005 – 15:52:04
Nee, dat heb ik echt niet onthouden helaas :). Bij Santoni is het ook al zo'n leestendoolhof...
Fashion can be bought. Style one must possess.

Looking to improve

  • Gebruiker
  • Berichten: 421
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #34 Gepost op: 18 april 2005 – 16:01:17
:D Helaas... moet je nog meer tijd bij S&S spenderen. :wink: Of een keer teruggaan naar Hermans.

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #35 Gepost op: 20 april 2005 – 13:59:32
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #36 Gepost op: 20 april 2005 – 14:01:28
@nexus: prachtige schoen, welke prijzen rekent Hermans hiervoor? Ze zien er best spits uit voor C&J of heb ik het mis....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #37 Gepost op: 20 april 2005 – 14:05:51
Deze is 475 E als ik me niet vergis.
De Santoni monkstrap (Blake maakwijze) kost 365,- dacht ik.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #38 Gepost op: 20 april 2005 – 14:07:35
Citaat van: "Nexus"
Deze is 475 E als ik me niet vergis.
De Santoni monkstrap (Blake maakwijze) kost 365,- dacht ik.


ok tnx, maar deze zitten comfortabeler toch? kunnen mijn voeten wel gebruiken na de Santoni-mishandeling......
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #39 Gepost op: 20 april 2005 – 14:10:21
Zaten als gegoten! Veel ondersteuning (je voelde de schoen echt rond de voet zitten). Plus kurklaag waar je eigen voetafdruk in komt.

Heb op dit moment een Blake gemaakte Santoni om en je voelt je voet gewoon wat meer in de schoen 'schuiven'.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #40 Gepost op: 20 april 2005 – 14:12:14
klinkt goed  :D  , deze maar even in de uitverkoop halen dan :oops:

Edit:

Citaat van: "nexus"
Heb op dit moment een Blake gemaakte Santoni om en je voelt je voet gewoon wat meer in de schoen 'schuiven'.


ik heb juist bij mijn santoni's het gevoel dat ik mijn botten breek als ik de eerste paar stappen zet en aan het eind van de dag is mijn voet helemaal kapot :oops: . (heb erg brede voeten met een hoge wreef, denk dat C&J dan beter is)

Nog een edit: welke maakwijze is dit? (C&J)
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

HotFudge

  • Gast
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #41 Gepost op: 20 april 2005 – 14:33:15
heb je je santoni's nog niet ingelopen?

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #42 Gepost op: 20 april 2005 – 14:36:57
Citaat van: "HotFudge"
heb je je santoni's nog niet ingelopen?


nog niet goed genoeg denk ik :wink: (nog niet heel vaak aangehad)

maar deze C&J ziet er goed uit, is het proberen waard iig....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Regouin

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #43 Gepost op: 20 april 2005 – 14:41:23
Citaat van: "FokLex"
klinkt goed  :D  , deze maar even in de uitverkoop halen dan :oops:

Edit:

Citaat van: "nexus"
Heb op dit moment een Blake gemaakte Santoni om en je voelt je voet gewoon wat meer in de schoen 'schuiven'.


ik heb juist bij mijn santoni's het gevoel dat ik mijn botten breek als ik de eerste paar stappen zet en aan het eind van de dag is mijn voet helemaal kapot :oops: . (heb erg brede voeten met een hoge wreef, denk dat C&J dan beter is)

Nog een edit: welke maakwijze is dit? (C&J)


waar loop je de grootste kans om tegen die dingen aan te lopen in de uitverkoop? In amsterdam dan... doen ze daar bij osjee ook aan of moet ik manwood even in de gaten houden.
Ik heb bij mijn santoni's nergens last van, die zitten heerlijk rond de voeten en zijn volgens mij ook gewoon blake, weliswaar geen naar de voet vormende zool maar desalniettemin een zeer groot draagplezier, heb ze ook nauwelijks hoeven inlopen.
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #44 Gepost op: 20 april 2005 – 14:42:57
Citaat van: "Regouin"
waar loop je de grootste kans om tegen die dingen aan te lopen in de uitverkoop? In amsterdam dan... doen ze daar bij osjee ook aan of moet ik manwood even in de gaten houden.
Ik heb bij mijn santoni's nergens last van, die zitten heerlijk rond de voeten en zijn volgens mij ook gewoon blake, weliswaar geen naar de voet vormende zool maar desalniettemin een zeer groot draagplezier, heb ze ook nauwelijks hoeven inlopen.


In A'dam zou ik het niet weten, in Utrecht gewoon bij Hermans in juli denk ik....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.