Auteur Topic: Crockett & Jones  (1679424 keer gelezen)

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #15 Gepost op: 15 april 2005 – 14:35:04
Ik vind het best mooie schoenen, maar niet echt bijzonder. Van Bommel kan of heeft zelfs ook zo'n model in de collectie zitten. Dus wat is er zo speciaal aan wat ik misschien niet zie?

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #16 Gepost op: 15 april 2005 – 14:42:50
Citaat van: "Nexus"
Dat dacht ik dus ook.  Overigens vond ik de Green's het meest elegant, echt super. Zaten echt om je schoen 'gezogen' zo'n pasvorm..



Green is enorm elegant, vooral door de dunne  zool en de slanke pasvorm,  het zijn een van de betere engelse schoenen, beetje in de stijl van John Lobb maar veel eleganter

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #17 Gepost op: 15 april 2005 – 14:44:42
Citaat van: "Bonne"
Ik vind het best mooie schoenen, maar niet echt bijzonder. Van Bommel kan of heeft zelfs ook zo'n model in de collectie zitten. Dus wat is er zo speciaal aan wat ik misschien niet zie?

Ehrm... veel beter leer en veel beter gemaakt? :)
Kun je niet echt vergelijken IMHO.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #18 Gepost op: 15 april 2005 – 14:46:45
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Bonne"
Ik vind het best mooie schoenen, maar niet echt bijzonder. Van Bommel kan of heeft zelfs ook zo'n model in de collectie zitten. Dus wat is er zo speciaal aan wat ik misschien niet zie?

Ehrm... veel beter leer en veel beter gemaakt? :)
Kun je niet echt vergelijken IMHO.

Ik lees net dat ze slank zijn en een dunne zool hebben dus dat is inderdaad het verschil. Dat ze beter gemaakt staan staat buiten kijf. Maar zo op de foto lijken ze niet super speciaal of anders dan bv. VB, misschien komt het niet goed over op de foto. Dit zal in het echt natuurlijk anders zijn.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #19 Gepost op: 15 april 2005 – 14:49:59
Loop maar even bij Hermans naar binnen, kunnen ze het precies uitleggen en kun je de verschillen zien/voelen. Je moet ze ook eens om je voeten voelen.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #20 Gepost op: 15 april 2005 – 14:51:19
Citaat van: "Nexus"
Loop maar even bij Hermans naar binnen, kunnen ze het precies uitleggen en kun je de verschillen zien/voelen. Je moet ze ook eens om je voeten voelen.

Verkopen ze, ze niet bij SuSu? Dagje Maastricht klinkt namelijk aantrekkelijker :).

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #21 Gepost op: 15 april 2005 – 14:51:49
Jazeker :). Zowieso veel Britse schoenen bij S&S.
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #22 Gepost op: 15 april 2005 – 20:16:11
Citaat van: "Marco"

Niks mis met jou schoenen :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #23 Gepost op: 15 april 2005 – 22:09:52
Ik ga morgen bij S&S kijken naar Green en Stefano Bi... misschien kom ik wel een van jullie SF'er tegen. (ik had vernomen dat de meeste een button dragen met vrij groot ' SF'  erop.... :lol:)

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #24 Gepost op: 15 april 2005 – 22:11:17
Citaat van: "bracco"
Ik ga morgen bij S&S kijken naar Green en Stefano Bi... misschien kom ik wel een van jullie SF'er tegen. (ik had vernomen dat de meeste een button dragen met vrij groot ' SF'  erop.... :lol:)

je loopt achter, petjes zijn erg gewild op dit moment  :lol:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #25 Gepost op: 15 april 2005 – 22:13:17
Citaat van: "bracco"
Ik ga morgen bij S&S kijken naar Green en Stefano Bi... misschien kom ik wel een van jullie SF'er tegen. (ik had vernomen dat de meeste een button dragen met vrij groot ' SF'  erop.... :lol:)
Spannend ik stel mij verdekt op :D
Support your local Mikey Fuoco chapter.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #26 Gepost op: 15 april 2005 – 22:23:12
komt meneer Napolitano dan ook in eigen persona?

Huey

  • Gast
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #27 Gepost op: 18 april 2005 – 14:08:43
Citaat van: "Nexus"
Ik prefereer met name de fatte a mano lijn van Santoni (doorgaans met donkerbruine binnenvoering). Die vind ik fantastisch. Over de Blake-gemaakte schoenen heb ik me al vaker uitgelaten ;).


Die blake schoenen zijn ook fatte e mano ;)

Ik weet niet, ik heb een paar C&Js en ze zitten veel lekkerder dan mijn Santoni's. Alleen vind ik die Santonis oneindig veel mooier :P

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #28 Gepost op: 18 april 2005 – 14:13:38
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Nexus"
Ik prefereer met name de fatte a mano lijn van Santoni (doorgaans met donkerbruine binnenvoering). Die vind ik fantastisch. Over de Blake-gemaakte schoenen heb ik me al vaker uitgelaten ;).


Die blake schoenen zijn ook fatte e mano ;)

Maar waarschijnlijk met oranje binnenvoering ;). Nee maar ik bedoel de Blake gemaakte schoenen. Zitten gewoon vrij simpel in elkaar, oa geen (of weinig?) kurklaag zo ver ik weet (hetgeen normaliter het draagcomfort zeer ten goede komt).

Citaat
Ik weet niet, ik heb een paar C&Js en ze zitten veel lekkerder dan mijn Santoni's. Alleen vind ik die Santonis oneindig veel mooier :P

Het viel mij ook op dat een paar Green's qua pasvorm nog een flinke stap boven mijn handgemaakte Santoni's  (Norvegese, niet Blake) staan. Had ik niet verwacht. C&J had ook een bijzonder goede pasvorm.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Looking to improve

  • Gebruiker
  • Berichten: 421
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel I
Reactie #29 Gepost op: 18 april 2005 – 14:27:00
Citaat van: "Nexus"
Het viel mij ook op dat een paar Green's qua pasvorm nog een flinke stap boven mijn handgemaakte Santoni's  (Norvegese, niet Blake) staan. Had ik niet verwacht.

Weet je op welke leest van EG de schoenen die je gepast hebt gemaakt waren? Wellicht handig als je bij S&S langsgaat... :wink: .

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...