Citaat van: Leone op Vandaag om 13:43:00
Mijn vrouw is overigens wel te spreken over dit type schoenen en Pikolinos, ik las tevens dat ook Miserocchi een uitgebreide dames lijn voert voor haar moccasins.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
We zien het wel in het aanwinsten topic, neem ik aan 
Indien ik deze schoentjes zelf mocht aanschaffen gaan ze zeker in genoemd topic te zien zijn, maar ik zou er niet op wachten.

Komt hier vaker voor, maar ik vind het beetje merkwaardig dat als er ergens stevige stappers worden geplaatst, het commentaar is dat ze nogal stevig zijn. Of zoals in dit geval, er linkje is naar driving shoes wordt geplaatst waarvan dan wordt gezegd dat ze niet al te stevig en duurzaam zijn. Evident. Commentaar voegt niks toe nmm. Ik neem aan dat niemand dit soort schoenen draagt met de verwachting dat ze zo duurzaam zijn als een paar edward greens, om maar een dwarsstraat te noemen. 
Niemand verondersteld dat deze schoentjes de duurzaamheid van een paar EG heeft of nodig zal hebben dat is evident nietwaar? maar ik veronderstel dat het vergelijk met genoemde Pikolinos niet zo ver mis zal zijn en dan zijn er wellicht steviger {duurzamer?} driving shoes en/of moccasins op de markt zoals Tod's o.i.d. welke in ieder geval iets duurzamer ogen en ik heb geen idee of dit een criterium is bij aankoop van dit soort schoeisel.
De door mij ooit gebruikte Pikolinos zijn niet meer vervangen door hetzelfde merk vanwege deze zool en het risico dat zo een zoolrandje onderop de schoen achter een pedaal blijft haken; mijn loafertjes doen het wat mij betreft goed genoeg in de auto en moccasins draag ik sowieso niet, zeker niet in het wild.

Ik ben overigens benieuwd of iemand gebruikers ervaring heeft met deze schoenen.