Auteur Topic: Oslo  (1387 keer gelezen)

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.417
    • Bekijk profiel
Oslo
Gepost op: 07 maart 2011 – 12:45:12
Gents,

Ik heb een stedentripje richting Oslo geboekt. Tot nu toe slechts de vlucht en het hotel (Continental) geboekt,
en nog niet veel inleeswerk gedaan...
Heeft iemand van hier tips met betrekking tot goede winkels en restaurants?

Mr.Barry

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.417
    • Bekijk profiel
Re: Oslo
Reactie #1 Gepost op: 27 april 2011 – 01:29:42
Il Pantheon (Hegdehaugsveien 23) - Mooiste winkel op sf-gebied. Heeft onder andere Kiton, La Vera, Branchini, Bestetti, Isaia, Matuozzo.

Agnar Hagen (Bogstadveien 20) - Een winkel met een gevarieerde collectie schoenen: van troep tot Santoni en Church.

Dagestad (Josefinesgate 2) - Schoenwinkel / maker met oa Alfred Sargent, Enzo Bonafe en Alden.

Ferner Jacobsen (Stortingsgaten 14) - Een winkel a la Maison de Bonneterie; verkoopt onder andere Santoni, Pantherella, Ralph Lauren, Sutor Mantellassi, Eton en Borrelli.

Steen & Strøm Magasin - Warenhuis met enkele bekende Noorse en Internationaal gerenomeerde merken.

L'escalier (Olav V`s gate 6) - Jacob Cohen, Jeckerson, Villebrequin, Smedley, Paul Smith

Kamikaze - Fashion alert: Dolce & Gabbana, Gucci.

Een heel leuk winkeltje voor kinderen (zowel kleding als kamerinrichting): Jacadi.

Ik mis er nog enkele welke ik niet terug kan vinden. Swims komen uit Noorwegen, dus die zie je in veel winkels.
Hotelreview en restauranttips zal ik later posten.
Laatst bewerkt op: 27 april 2011 – 01:41:49 door Mr.Barry

bavb

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.466
    • Bekijk profiel
Re: Oslo
Reactie #2 Gepost op: 28 april 2011 – 10:12:29
Goede, interessante samenvatting Barry. Heb je het naar je zin gehad daar en nog wat gekocht?
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake