Auteur Topic: Broeken  (460625 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Broeken
Reactie #15 Gepost op: 24 september 2004 – 17:53:41
Citaat van: "Bonne"
Ik ben op zoek naar mooie broeken.
In dit gevaal geen pantalons, maar chino's.
Voorwaarden zijn wel dat ze 'getailleerd' zijn en dus niet zoals een Dockers broek nogal wijd.
Ook moeten ze niet al te lang zijn, dus niet de hele schoen bedekken en een te wijde pijp hebben.
Iemand goede merken, ideen, winkels?

Voorbeeld:


De pantalon die Jort op de foto aan heeft is een moleskin trouser van Gordings uit London en is alleen daar te koop .Heb er zelf twee van gekocht in de kleuren zacht geel en heel licht beige.De pantalon heeft een knopengulp en knopen aan de binnenzijde voor de bretels.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Broeken - Deel I
Reactie #16 Gepost op: 24 september 2004 – 17:56:14
Goed bezig gusto  \:D/
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel I
Reactie #17 Gepost op: 24 september 2004 – 18:09:22
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Bonne"
Ok, dan heb ik 2x dezelfde vraag gesteld  :)
Maar er mag in dit topic ook gediscussierd worden over andere broeken etc.
Laat je maar helemaal gaan!


Incotex schijnt top te zijn... maar ik heb geen ervaring met het merk.

Daar weet gusto denk ik meer over te vertellen.

to cut
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Broeken - Deel I
Reactie #18 Gepost op: 24 september 2004 – 18:10:36
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Bonne"
Ok, dan heb ik 2x dezelfde vraag gesteld  :)
Maar er mag in dit topic ook gediscussierd worden over andere broeken etc.
Laat je maar helemaal gaan!


Incotex schijnt top te zijn... maar ik heb geen ervaring met het merk.

Daar weet gusto denk ik meer over te vertellen.


Incotex is gewoon de top als het over losse pantalons gaat.De pantalons hebben de uitstraling als of ze van een kostuum zijn.De gewone stoffen vanaf Super 100 tot 150 hebben altijd een knopengulp en knopen aan de binnenzijde voor bretels de pijpen zijn nauw 19 a 18 cm.Enkele pantalons hebben geen band maar wel riemlussen.Dit is echt de top dus"Mannen wil je aan je pantalon herkend worden" neem voortaan dan Incotex.Ik zelf ben er zeer tevreden over .Dit is wat ik nu bedoeld met de italiaanse nonchalance Nexus.

Ik heb enkele pantalons van Canali, maar daar zie ik aan de labels aan de binnenzijde ook Incotex opstaan. Heb jij een idee hoe zich dat verhoudt tot de 'normale' incotex?

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel I
Reactie #19 Gepost op: 24 september 2004 – 18:13:14
To cut
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel I
Reactie #20 Gepost op: 24 september 2004 – 18:17:55
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Bonne"
Ok, dan heb ik 2x dezelfde vraag gesteld  :)
Maar er mag in dit topic ook gediscussierd worden over andere broeken etc.
Laat je maar helemaal gaan!


Incotex schijnt top te zijn... maar ik heb geen ervaring met het merk.

Daar weet gusto denk ik meer over te vertellen.


Incotex is gewoon de top als het over losse pantalons gaat.De pantalons hebben de uitstraling als of ze van een kostuum zijn.De gewone stoffen vanaf Super 100 tot 150 hebben altijd een knopengulp en knopen aan de binnenzijde voor bretels de pijpen zijn nauw 19 a 18 cm.Enkele pantalons hebben geen band maar wel riemlussen.Dit is echt de top dus"Mannen wil je aan je pantalon herkend worden" neem voortaan dan Incotex.Ik zelf ben er zeer tevreden over .Dit is wat ik nu bedoeld met de italiaanse nonchalance Nexus.

Ik heb enkele pantalons van Canali, maar daar zie ik aan de labels aan de binnenzijde ook Incotex opstaan. Heb jij een idee hoe zich dat verhoudt tot de 'normale' incotex?


Dan zou ik eerst die labels moeten zien .Ik weet niet wat je voor de Canali heb betaald Incotex is een nogal duur geprijsde pantalon.Misschien kun je even lezen wat er op het label staat.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Broeken - Deel I
Reactie #21 Gepost op: 24 september 2004 – 18:19:34
Citaat van: "gusto napolitano"
.Dit is wat ik nu bedoeld met de italiaanse nonchalance Nexus.


Zoals de Italianen zeggen: sprezzatura

Sprezzatura is an Italian term suggesting spontaneity, expressiveness and an easy display of virtuosity.

Sprezzatura is the art of making the difficult look easy

"Sprezzatura,” or the art of effortless mastery, was coined in 1528 by Baldassare Castiglione in The Book of the Courtier. No one has demonstrated effortless mastery throughout history quite like the Italians.
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Huey

  • Gast
Broeken - Deel I
Reactie #22 Gepost op: 24 september 2004 – 18:24:07
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Bonne"
Ok, dan heb ik 2x dezelfde vraag gesteld  :)
Maar er mag in dit topic ook gediscussierd worden over andere broeken etc.
Laat je maar helemaal gaan!


Incotex schijnt top te zijn... maar ik heb geen ervaring met het merk.

Daar weet gusto denk ik meer over te vertellen.


Incotex is gewoon de top als het over losse pantalons gaat.De pantalons hebben de uitstraling als of ze van een kostuum zijn.De gewone stoffen vanaf Super 100 tot 150 hebben altijd een knopengulp en knopen aan de binnenzijde voor bretels de pijpen zijn nauw 19 a 18 cm.Enkele pantalons hebben geen band maar wel riemlussen.Dit is echt de top dus"Mannen wil je aan je pantalon herkend worden" neem voortaan dan Incotex.Ik zelf ben er zeer tevreden over .Dit is wat ik nu bedoeld met de italiaanse nonchalance Nexus.

Ik heb enkele pantalons van Canali, maar daar zie ik aan de labels aan de binnenzijde ook Incotex opstaan. Heb jij een idee hoe zich dat verhoudt tot de 'normale' incotex?


Dan zou ik eerst die labels moeten zien .Ik weet niet wat je voor de Canali heb betaald Incotex is een nogal duur geprijsde pantalon.Misschien kun je even lezen wat er op het label staat.

Die Canali was rond de €150 als ik het me goed kan herrinneren. Hij hangt alleen op mijn studentenkamertje en ben nu even thuis :P

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel I
Reactie #23 Gepost op: 24 september 2004 – 18:38:25
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "gusto napolitano"
.Dit is wat ik nu bedoeld met de italiaanse nonchalance Nexus.


Zoals de Italianen zeggen: sprezzatura

Sprezzatura is an Italian term suggesting spontaneity, expressiveness and an easy display of virtuosity.

Sprezzatura is the art of making the difficult look easy

"Sprezzatura,” or the art of effortless mastery, was coined in 1528 by Baldassare Castiglione in The Book of the Courtier. No one has demonstrated effortless mastery throughout history quite like the Italians.
to cut
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel I
Reactie #24 Gepost op: 24 september 2004 – 18:39:48
Citaat van: "Huey"
Die Canali was rond de €150 als ik het me goed kan herrinneren. Hij hangt alleen op mijn studentenkamertje en ben nu even thuis :P


Laat me het de volgende keer maar horen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Broeken - Deel I
Reactie #25 Gepost op: 24 september 2004 – 18:48:23
Citaat van: "gusto napolitano"
Daarom ga ik ook dwars tegen de kleding regels in met mijn Napolitaanse style.Zwart krijtstreep Borreli en suede Monkstraps van Santoni eronder.


Dat vereist idd enige durf.....   :twisted:
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel I
Reactie #26 Gepost op: 24 september 2004 – 18:52:33
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "gusto napolitano"
Daarom ga ik ook dwars tegen de kleding regels in met mijn Napolitaanse style.Zwart krijtstreep Borreli en suede Monkstraps van Santoni eronder.


Dat vereist idd enige durf.....   :twisted:
Je moet het gewoon doen je wordt toch wel aangekeken als er een beetje als een dandy erbij loop.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Broeken - Deel I
Reactie #27 Gepost op: 24 september 2004 – 19:05:11
Citaat van: "gusto napolitano"
Je moet het gewoon doen je wordt toch wel aangekeken als er een beetje als een dandy erbij loop.


HEERLIJK, niewaar?
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel I
Reactie #28 Gepost op: 24 september 2004 – 19:12:16
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "gusto napolitano"
Je moet het gewoon doen je wordt toch wel aangekeken als er een beetje als een dandy erbij loop.


HEERLIJK, niewaar?
Weet je Solitarias eerst kijken ze je raar aan zo van wat loopt daar nu weer .Daarna proberen ze je na te doen met kleding uit foute winkels die denken italiaans achtig te zijn.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel I
Reactie #29 Gepost op: 24 september 2004 – 20:00:11
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "gusto napolitano"
Je moet het gewoon doen je wordt toch wel aangekeken als er een beetje als een dandy erbij loop.


HEERLIJK, niewaar?
Weet je Solitarias eerst kijken ze je raar aan zo van wat loopt daar nu weer .Daarna proberen ze je na te doen met kleding uit foute winkels die denken italiaans achtig te zijn.

Na dit allemaal te lezen ben ik zo benieuwd naar een paar foto's van je kleding!  :)