Auteur Topic: Broeken  (493936 keer gelezen)

dech

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Broeken
Reactie #1035 Gepost op: 11 oktober 2008 - 17:39:40
Bestellen jullie wel eens broeken over internet? Dat zal toch vaak niet passen?

Zoals dit http://www.yoox.com/item/YOOX/MABITEX/dept/men/tskay/2A5DD3A9/rr/1/cod10/361222311X/sts/sr_men80 hahaha, zat namelijk zelf te denken misschien iets bij Yoox te bestellen, maar broekmaten vallen vaak zo verschillend per broek.
Laatst bewerkt op: 11 oktober 2008 - 17:51:57 door dech

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1036 Gepost op: 11 oktober 2008 - 17:50:15

Nooit. Weet dat anderen dat wel doen. Het yoox-topic is het ongeveer het enige topic op SF dat ik niet af en toe even bekijk. Maar ik koop sowieso bijna geen rtw meer dus ik zal zeker niet de maatstaf zijn.

Ik heb geen zin om tijd te verdoen met het retourneren van een miskoop of een een kledingstuk in een maat die niet goed blijkt te zijn.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1037 Gepost op: 11 november 2008 - 17:43:33
Citaat
“Bill Thomas bought his first pair of khaki pants at an army surplus store near Denison University, in Ohio, in 1984. When that pair–deep-pocketed World War II uniform pants–wore out and he couldn’t find another like it, he sensed a business opportunity. He also came to believe, after a few years working in the advertising world, that durable, high-quality products were the relics of a bygone era, and that a modern company selling anything intended to last a lifetime was increasingly rare. In 1990, with a small loan from his mother, Marge, he founded Bills Khakis in his hometown of Reading, Pennsylvania. Now his $9.5 million, 26-employee company distributes 200,000 pairs of pants and shorts annually to more than 500 retailers around the country. Marge, who is 84, keeps an office in the company’s headquarters, a late-1800s brick building in downtown Reading.”

http://www.billskhakis.com/

roen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1038 Gepost op: 13 november 2008 - 12:31:07

Met Incotex durf ik het wel aan, omdat ik weet welke maat ik heb. Ik heb er inmiddels twee gekocht bij Yoox en die passen prima. Ik heb de pijpen laten afwerken bij de Turkse kleermaker om de hoek, en nu heb ik twee prima broeken voor pak 'm beet de helft van de winkelprijs.

Met merken waarmee ik geen ervaring heb, zou ik het niet gauw doen. Al verloopt het terugsturen best soepel, zoals ik heb gemerkt toen ik een keer per ongeluk de verkeerde maat had aangeklikt. UPS komt het pakketje keurig ophalen.

Luuk

• Gast
Re: Broeken - Deel III
Reactie #1039 Gepost op: 13 november 2008 - 12:40:02

:arrow: PT01.

Ik heb even een topic aangemaakt.

Link werkt niet?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #1040 Gepost op: 13 november 2008 - 12:42:11
Link werkt niet?

Zijn nog oude links, even de zoekfunctie gebruiken.

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=2844
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Luuk

• Gast
Reactie #1041 Gepost op: 13 november 2008 - 12:57:48

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1042 Gepost op: 13 november 2008 - 22:53:14
Met Incotex durf ik het wel aan, omdat ik weet welke maat ik heb. Ik heb er inmiddels twee gekocht bij Yoox en die passen prima. Ik heb de pijpen laten afwerken bij de Turkse kleermaker om de hoek, en nu heb ik twee prima broeken voor pak 'm beet de helft van de winkelprijs.

Met merken waarmee ik geen ervaring heb, zou ik het niet gauw doen. Al verloopt het terugsturen best soepel, zoals ik heb gemerkt toen ik een keer per ongeluk de verkeerde maat had aangeklikt. UPS komt het pakketje keurig ophalen.

Ik sluit me hierbij aan! Onlangs nog een erg mooie incotex voor 86,- via Yoox kunnen kopen!
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Luuk

• Gast
Reactie #1043 Gepost op: 14 november 2008 - 09:45:32
Ik ga vandaag maar eens kijken of ik hier in Koblenz ergens een winkel kan vinden waar ze Incotex verkopen.. :)

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1044 Gepost op: 22 december 2008 - 12:40:55
Weet iemand hoe de maten van BC broeken zich verhouden tot de maatvoering van Incotex broeken? In Incotex heb ik maat 48, zal BC net zo vallen of is het verstandig hier een maat 50 te nemen? Wilde er namelijk een bestellen via Yoox.

Fay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1045 Gepost op: 22 december 2008 - 13:57:00
Heb er net een via Yoox binnengekregen. In dezelfde maat als mijn Incotex broeken. Zit als gegoten.

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1046 Gepost op: 22 december 2008 - 14:09:18
Heb er net een via Yoox binnengekregen. In dezelfde maat als mijn Incotex broeken. Zit als gegoten.
Laat me raden grijs flannel zeker.. ;) Jammer, maat 48 hebben ze niet er tussen staan!

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1047 Gepost op: 24 maart 2009 - 11:28:24
Paar vragen die op het bovenstaande aansluiten... Is de maatvoering/fit van Borrelli-broeken pak 'em beet hetzelfde als bij Incotex?

En wie weet waar ze in Rotterdam een redelijke collectie van Incotex en/of Borrelli-broeken hebben?

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1048 Gepost op: 24 maart 2009 - 11:51:19
Paar vragen die op het bovenstaande aansluiten... Is de maatvoering/fit van Borrelli-broeken pak 'em beet hetzelfde als bij Incotex?

En wie weet waar ze in Rotterdam een redelijke collectie van Incotex en/of Borrelli-broeken hebben?

ik denk dat Oger de nodige Incotexen heeft. Borelli weet ik niet
Niets zo veranderlijk als de mens

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1049 Gepost op: 24 maart 2009 - 11:55:14
Ik heb qua Borrelli-broeken alleen een spijkerbroek en daarvan komt de maat overeen met die van mijn Incotex-broeken, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel. Wellicht kan iemand anders dit beter vergelijken.