Auteur Topic: Ebay  (71903 keer gelezen)

FFW

  • Gast
Ebay
Gepost op: 03 april 2005 – 23:11:33
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3001&item=3968207354&rd=1

moeten jullie is naar het bovenstaande pak kijken. Het is mijn maat. Opzich lijkt mij dit dus een hele goede koop. Ik weet niet hoe je dat doet met meteen doorklikken naar een site, dus dan moeten jullie het maar even kopieren. Het gaat in ieder geval om een baldessarini pak super 180, nieuw. Voor zo'n 500 E.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Re: Ebay
Reactie #1 Gepost op: 03 april 2005 – 23:14:11
Citaat van: "FFW"
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3001&item=3968207354&rd=1

moeten jullie is naar het bovenstaande pak kijken. Het is mijn maat. Opzich lijkt mij dit dus een hele goede koop. Ik weet niet hoe je dat doet met meteen doorklikken naar een site, dus dan moeten jullie het maar even kopieren. Het gaat in ieder geval om een baldessarini pak super 180, nieuw. Voor zo'n 500 E.


ik vind het een mooi pak, mooie wol

FFW

  • Gast
Ebay
Reactie #2 Gepost op: 03 april 2005 – 23:15:09
Ja, ik ook. Ik heb op het moment geen geld en geen pak nodig. Maar opzich snap ik niet dat sommige mensen 500 Euro voor een geplakt uit geven terwijl je er op Ebay zoiets van kan kopen.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Ebay
Reactie #3 Gepost op: 03 april 2005 – 23:16:02
Citaat van: "FFW"
Ja, ik ook. Ik heb op het moment geen geld en geen pak nodig. Maar opzich snap ik niet dat sommige mensen 500 Euro voor een geplakt uit geven terwijl je er op Ebay zoiets van kan kopen.


tjaaa je kan niet passen en sommige mensen interesseren zich er niet voor of het geld boeit ze niet......
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

FFW

  • Gast
Ebay
Reactie #4 Gepost op: 03 april 2005 – 23:19:35
Maat, ach. Ik heb als je een merk kent weet je je maat. Je kunt altijd even naar een winkel en passen.

Huey

  • Gast
Ebay
Reactie #5 Gepost op: 03 april 2005 – 23:20:50
Citaat van: "FFW"
Maat, ach. Ik heb als je een merk kent weet je je maat. Je kunt altijd even naar een winkel en passen.


Niet helemaal waar, de maatvoering is anders voor bijv. de US en Europa.

FFW

  • Gast
Ebay
Reactie #6 Gepost op: 03 april 2005 – 23:22:11
Is dat zo? Volgens mij is 42 identiek aan 52.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Ebay
Reactie #7 Gepost op: 03 april 2005 – 23:28:57
Citaat van: "FFW"
Is dat zo? Volgens mij is 42 identiek aan 52.


ja maar de fit is meestal wel iets anders denk ik, alhoewel die ook wel aan te passen is. Maarja je kan de gok wagen toch.....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Ebay
Reactie #8 Gepost op: 03 april 2005 – 23:32:39
Citaat van: "FFW"
Ja, ik ook. Ik heb op het moment geen geld en geen pak nodig. Maar opzich snap ik niet dat sommige mensen 500 Euro voor een geplakt uit geven terwijl je er op Ebay zoiets van kan kopen.


Nog 4 dagen en 0 biedingen. Eerst maar eens zien dat je em wint ;)

En daarbij zoals ik al eerder heb vermeld bij veel merken zijn EU en VS fit verschillend ondanks dezelfde maten.

Zelf vind ik €500 teveel om die gok te wagen.
Sailing, an expensive way to travel for free"

FFW

  • Gast
Ebay
Reactie #9 Gepost op: 03 april 2005 – 23:38:05
Nee, ik ga dit ook niet kopen. Mijn bezwaar tegen ebay is alleen lager dan bij jullie (geloof ik) en ik laat zien wat ik dan bv zou kunnen kopen. Liever dit dan een plakpak bij Oger

Huey

  • Gast
Ebay
Reactie #10 Gepost op: 03 april 2005 – 23:42:41
Citaat van: "FFW"
Nee, ik ga dit ook niet kopen. Mijn bezwaar tegen ebay is alleen lager dan bij jullie (geloof ik) en ik laat zien wat ik dan bv zou kunnen kopen. Liever dit dan een plakpak bij Oger


Ik ben het met je eens, maar ik durf het gewoon niet te kopen. Zo staat er op virtualclotheshorse.com al tijdenlang een schitterende Borrelli te koop in mijn maat voor 925 dollar. Maar durf 't gewoon niet aan.

FFW

  • Gast
Ebay
Reactie #11 Gepost op: 07 april 2005 – 00:06:44
Net kwam ik erachter dat mijn tweede aankoop via ebay vandaag is binnengekomen. Een bruin cashmere jasje van Baldessarini voor 80 Euro. Het ziet er prima uit. Nog even een goede stomerij vinden.

FFW

  • Gast
Ebay
Reactie #12 Gepost op: 17 april 2005 – 14:03:32
kut, twee keer overboden in de laatste seconde. Twee maal barba broek allebei weg voor 50 dollar/stuk. Baal ik behoorlijk van

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Ebay
Reactie #13 Gepost op: 17 april 2005 – 22:28:38
Citaat van: "FFW"
kut, twee keer overboden in de laatste seconde. Twee maal barba broek allebei weg voor 50 dollar/stuk. Baal ik behoorlijk van


is het dan niet verstandiger wat steviger te bieden?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

FFW

  • Gast
Ebay
Reactie #14 Gepost op: 22 april 2005 – 14:50:47