Auteur Topic: Gant by Michael Bastian  (7096 keer gelezen)

Snob

  • Gebruiker
  • Berichten: 780
    • Bekijk profiel
Gant by Michael Bastian
Gepost op: 01 februari 2011 – 21:59:30
Where has all the glamour gone?

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #1 Gepost op: 01 februari 2011 – 22:09:06
Fraai filmpje, inclusief de muziek.
[Ik dacht Miami al te herkennen, en dat bleek du juist.]

Heinzelmann

  • Gebruiker
  • Berichten: 854
    • Bekijk profiel
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #2 Gepost op: 02 februari 2011 – 23:34:43
De collectie is in een woord vrιselijk.

Krappe jasjes met opgestroopte mouwen, rare combi's –"A shirt and tie teamed with a wind- breaker is a great, unexpected combination."– :shock:
En de rugbyshirts zijn nu ineens op de sport Lacrosse geοnspireerd... jaja! Zelfs de 'mooie jongetjes' staat het niet, laat staan in werkelijkheid hun vaders, toch meer de klantengroep van Gant.

En wat een sloom en fletsige filmpje, waarin het lang wachten was en er niets gebeurde tot aan 'The End'. Gaat ook helemaal niet over de collecties! Gaat nergens over. (En Koop was effe gezellie, vier zomers geleden...)

Nuja, meneer Bastian heeft een paar jaar gespiekt bij POLO RL en was de opper-Mr. Humphries bij Bergdorf Goodman, een soort dure, Amerikaanse Peek&Cloppenburg. Dat verklaart het wellicht.

Ik word hier niet vrolijk van, waarvan acte. :x
Laatst bewerkt op: 02 februari 2011 – 23:36:20 door Heinzelmann
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Dean

  • Gebruiker
  • Berichten: 148
  • Minimalist.
    • Bekijk profiel
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #3 Gepost op: 03 februari 2011 – 02:35:01
Denk dat ze aan het verjongen zijn qua doelgroep, Heinzelmann. Als dat zo is is dit een prima eerste stap, zoniet dan falen ze hiermee hard.

Mediaman

  • Gast
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #4 Gepost op: 03 februari 2011 – 06:24:41
Denk dat ze aan het verjongen zijn qua doelgroep, Heinzelmann. Als dat zo is is dit een prima eerste stap, zoniet dan falen ze hiermee hard.

Klopt wel, hier meer over het waarom: http://sartoriallyinclined.blogspot.com/2011/01/new-chapter-for-michael-bastian.html

Heinzelmann

  • Gebruiker
  • Berichten: 854
    • Bekijk profiel
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #5 Gepost op: 03 februari 2011 – 10:19:36
Klopt wel, hier meer over het waarom: http://sartoriallyinclined.blogspot.com/2011/01/new-chapter-for-michael-bastian.html

Dank voor de aanvulling, en wat ik al dacht: Bastian is zakenman, geen ontwerper. (Wel doet ie alle 'styling'...)

Misschien slaat het aan bij een jongere doelgroep; gelukkig is het slechts een 'gastoptreden' van Bastian en betreft het maar een deelcollectie.
We waren net een beetje van Polo, Scapa, Gaastra, La Martina en al die andere 'oh wat een sjieke sport' logo-meuk af, toch? [-o<

We wachten het straatbeeld af en zullen zien.
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Swann

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.575
    • Bekijk profiel
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #6 Gepost op: 03 februari 2011 – 10:22:43
Lacrosse ga je veel zien in 2011.

Mediaman

  • Gast
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #7 Gepost op: 03 februari 2011 – 10:23:39
De aandeelhouders zullen wel volume willen zien en Bastian wil over vijf jaar cashen, begrijpelijk en in die zin niks mis mee. Na deze volumeslag komt er ongetwijfeld een luxere 'bespoke' lijn o.i.d. Bastain Black Line, Michael Bastian Bespoke, etc.

Michael

  • Gebruiker
  • Berichten: 570
    • Bekijk profiel
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #8 Gepost op: 03 februari 2011 – 11:06:16
Ik kan dit soort filmpjes altijd waarderen... Niet dat ik er zelf mee ga lopen maar de look/inspiratie/feeling wat zo'n filmpje geeft is mooi.

Heinzelmann

  • Gebruiker
  • Berichten: 854
    • Bekijk profiel
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #9 Gepost op: 03 februari 2011 – 17:09:03
De aandeelhouders zullen wel volume willen zien en Bastian wil over vijf jaar cashen, begrijpelijk en in die zin niks mis mee. Na deze volumeslag komt er ongetwijfeld een luxere 'bespoke' lijn o.i.d. Bastain Black Line, Michael Bastian Bespoke, etc.

Tsja. 'willen cashen' is misschien niets mis mee, maar heeft nog nooit iets met stijl opgeleverd.
(Ik dacht dat het daar om ging alhier...)
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Mediaman

  • Gast
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #10 Gepost op: 03 februari 2011 – 19:40:40
Tsja. 'willen cashen' is misschien niets mis mee, maar heeft nog nooit iets met stijl opgeleverd.
(Ik dacht dat het daar om ging alhier...)

Ralph Lauren laat zien dat het beiden kan imo, idem Jeremy Hackett.

Dean

  • Gebruiker
  • Berichten: 148
  • Minimalist.
    • Bekijk profiel
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #11 Gepost op: 04 februari 2011 – 06:46:06
Tsja. 'willen cashen' is misschien niets mis mee, maar heeft nog nooit iets met stijl opgeleverd.
(Ik dacht dat het daar om ging alhier...)

Stijl iets breder zien, Heinzelmann. Zet eens een andere bril op.

Heinzelmann

  • Gebruiker
  • Berichten: 854
    • Bekijk profiel
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #12 Gepost op: 04 februari 2011 – 13:27:58
Ralph Lauren laat zien dat het beiden kan imo, idem Jeremy Hackett.

Zeker, maar RL ging pas cashen nadat hij zijn stijl had neergezet.

Goed voorbeeld wel, want aan alles van Bastian proef ik een 'me too' Lauren/Hilfiger/Hacket.

"Winst begint bij de inkoop" leerde ik. Laat ik het zo zeggen: als ik Gant was had ik iemand anders ingekocht.
(Heeft er al iemand gezegd 'wat een geweldige collectie', trouwens?  :-^ )
Laatst bewerkt op: 04 februari 2011 – 13:29:47 door Heinzelmann
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Heinzelmann

  • Gebruiker
  • Berichten: 854
    • Bekijk profiel
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #13 Gepost op: 04 februari 2011 – 13:29:05
Stijl iets breder zien, Heinzelmann. Zet eens een andere bril op.

Voorbeelden? Misschen zelfs argumenten?
Sometimes you can speak Italian without ever saying a word in it. (By: J. Peterman. Fall/Winter 2011 Catalog.)

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.372
    • Bekijk profiel
Re: Gant by Michael Bastian
Reactie #14 Gepost op: 04 februari 2011 – 13:44:49
Leuke collectie van Gant.