Is die van Carwo ook een 2747 color code is een 24/31 zo te zien.
Zo die is ook hip.
Citaat van: "gusto napolitano"Is die van Carwo ook een 2747 color code is een 24/31 zo te zien.Gok op 2720, heb ook zoiets.
Citaat van: "Bogart"Citaat van: "gusto napolitano"Is die van Carwo ook een 2747 color code is een 24/31 zo te zien.Gok op 2720, heb ook zoiets.2727-S, 24/33. Hoe werken die typenummers?
Ga zaterdag even op weg voor een heel lichtbruine Persol.
Eerste 2 cijfers: modelnummerLaatste 2 cijfers: uitvoering
moet je die opvouwbare zoeken, had je beter in Milaan gedaan
Citaat van: "Michael Corleone"moet je die opvouwbare zoeken, had je beter in Milaan gedaanDie van mij is ook opvouwbaar (al mijn brillen, trouwens), maar je bedoelt vast iets anders dan ik.
Citaat van: "Bogart"Ga zaterdag even op weg voor een heel lichtbruine Persol.moet je die opvouwbare zoeken, had je beter in Milaan gedaan
Citaat van: "Daedalus"Eerste 2 cijfers: modelnummerLaatste 2 cijfers: uitvoeringEn 24/33 dus kleurcode? Montuur/glas? En de -S?
Citaat van: "Michael Corleone"Citaat van: "Bogart"Ga zaterdag even op weg voor een heel lichtbruine Persol.moet je die opvouwbare zoeken, had je beter in Milaan gedaanHebben ze daro niet.Wat dacht je waar ik allemaal geweest ben.
Ik ben op zoek naar de reeds getoonde zwarte Persol zonnebril. Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan kopen?