Citaat van: "Alex"Iemand die een gratis wayfarer wil (ongedragen) moet het maar even laten weten. Tijdje geleden gekocht via internet maar hij staat mij toch niet. Is NOS.Jij doet alles gratis of ontzettend goedkoop van de hand als het niet bevalt Zoals die twee Incotex broeken bijvoorbeeld. Waarom verkoop je die Wayfarer niet i.p.v. 'm weg te geven? Je vangt er zeker nog wel iets voor.
Iemand die een gratis wayfarer wil (ongedragen) moet het maar even laten weten. Tijdje geleden gekocht via internet maar hij staat mij toch niet. Is NOS.
(...)Ik ben ondertussen nog steeds op zoek na een goede zonnebril, iemand nog tips?
Citaat van: "Jesper"Mijn oog viel zojuist op een folder van Trekpleister, waar blijkbaar RL wordt verkocht. Polo Ralph Lauren zonnebrillen voor drie tientjes, misschien leuk voor de koopjesjagers. Daar zat een goed model tussen, 2e van boven in de folder, lijkt een beetje op de bril van MM hierboven. Van de voorkant tenminste...
Mijn oog viel zojuist op een folder van Trekpleister, waar blijkbaar RL wordt verkocht. Polo Ralph Lauren zonnebrillen voor drie tientjes, misschien leuk voor de koopjesjagers.
Ben zelf erg gecharmeerd van de zonnenbrillen van Zegna, vooral de witte op www.zegna.com als je naar sunglasses gaat(rechts).
Citaat van: "Daedalus"Citaat van: "Jesper"Mijn oog viel zojuist op een folder van Trekpleister, waar blijkbaar RL wordt verkocht. Polo Ralph Lauren zonnebrillen voor drie tientjes, misschien leuk voor de koopjesjagers. Daar zat een goed model tussen, 2e van boven in de folder, lijkt een beetje op de bril van MM hierboven. Van de voorkant tenminste...Ik heb die tweede bril van RL gekocht bij de Kruidvat. Had eerst de bovenste maar die was toch te groot. Zwaar montuur en erg breed.Toen de tweede gepakt. Echt ideaal brilletje. Montuur is zelfs van titanium. Glazen die erin zitten zijn ook super van kwaliteit.
(...)Weet iemand wat voor zonnebril de acteur Marcello Mastroianni draagt in 8 1/2 (Otto e mezzo)?
Think of legendary Hollywood bad boy Robert Evans, and the first thing that comes to mind is… eyewear. Okay, maybe that's not the first thing, but it's doubtful the Godfather producer would be quite so iconic without his signature specs. That's why it's fitting Evans has designed a new pair of glasses for Oliver Peoples. The resulting plastic frames, shipping this week, can be worn as shades or eyeglasses and boast a straight top, boxy shape, and—in suitably raffish fashion—a little extra width at the temples. The Peoples brand is celebrating its 20th anniversary, so it makes sense to team up with the guy who did for nearsightedness what his buddy Jack Nicholson did for balding—namely, made it sexy. We assume the Robert Evans for Christofle miniature gold spoon will be coming next year.Robert Evans for Oliver Peoples, $465, available at all Oliver Peoples locations, www.oliverpeoples.comSTAFFPhoto: Courtesy of Oliver Peoples6:28 PM, November 19, 2007