Auteur Topic: De zonnebril  (544323 keer gelezen)

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Re: De zonnebril
Reactie #165 Gepost op: 01 april 2006 - 13:23:09
Voor autogebruik is de Drivers lens van Serengeti aan te raden dus? Of zijn ook andere lenzen hiervoor geschikt?
Fashion can be bought. Style one must possess.

Napoleon

• Gast
Reactie #166 Gepost op: 01 april 2006 - 13:24:03
hij doet t niet nexus

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #167 Gepost op: 01 april 2006 - 13:25:16
www.serengeti-eyewear.com > europe > english > technology > lens technology > drivers

D.W.

• Bekijk profiel
Reactie #168 Gepost op: 01 april 2006 - 14:05:54
Citaat van: "Nexus"
Voor autogebruik is de Drivers lens van Serengeti aan te raden dus? Of zijn ook andere lenzen hiervoor geschikt?

Die Drivers Lenses zijn wel erg goed vind ik zelf, vooral omdat ze goed polariseren; in een tunnel hoef je je zonnerbril niet af te doen, hij past zich automatisch aan. Zelfde verhaal wanneer een wolk voor de zon schuift. Ik heb zelf dan wel de 555NM, maar mn vader en jongere broertje hebben beide de drivers lenzen en die heb ik ook wel eens opgehad.

Ok, dit was een redelijke impuls aankoop en niet echt goedkoop  :roll: , maar wel een bekroning waard; aankoop van 2005 :P.

DuC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #169 Gepost op: 01 april 2006 - 14:10:31
Kosta die euro's?

D.W.

• Bekijk profiel
Reactie #170 Gepost op: 01 april 2006 - 14:28:10
Citaat van: "DuC"
Kosta die euro's?

Niet om te patsen:

Eur. 270

Napoleon

• Gast
Reactie #171 Gepost op: 01 april 2006 - 14:32:26
Citaat van: "D.W."
Kosta die euro's?

Niet om te patsen:

Eur. 270
patser :P

D.W.

• Bekijk profiel
Reactie #172 Gepost op: 01 april 2006 - 14:34:57
Citaat van: "Napoleon"
Kosta die euro's?

Niet om te patsen:

Eur. 270
patser :P

Niet pesten :cry:

:lol:

Edit: oude foto :P

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #173 Gepost op: 01 april 2006 - 15:53:54

Die Drivers Lenses zijn wel erg goed vind ik zelf, vooral omdat ze goed polariseren; in een tunnel hoef je je zonnerbril niet af te doen, hij past zich automatisch aan. Zelfde verhaal wanneer een wolk voor de zon schuift. Ik heb zelf dan wel de 555NM, maar mn vader en jongere broertje hebben beide de drivers lenzen en die heb ik ook wel eens opgehad.

Ok, dit was een redelijke impuls aankoop en niet echt goedkoop  :roll: , maar wel een bekroning waard; aankoop van 2005 :P.

Zijn die Drivers lensen standaard gepolariseerd?

Aaron

• Gast
Reactie #174 Gepost op: 01 april 2006 - 16:29:03

Zijn die Drivers lensen standaard gepolariseerd?

Op de site zie ik bij diverse brillen 'drivers' en 'drivers polarized' staan. reguliere drivers glazen zijn dus waarschijnlijk niet gepolariseerd.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #175 Gepost op: 01 april 2006 - 16:40:46
Ja inderdaad, vandaar dat ik het me afvroeg. Ik zal er iig voor de zekerheid in de winkel even om vragen, als ik ze ga uitproberen. Ben iig zeer benieuwd na al deze lovende verhalen over Serengeti :)

GroovyTiggr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #176 Gepost op: 12 april 2006 - 15:26:09
Heb een site gevonden waar ook die Serengeti's opstonden. Ik vond de salto uit de S-Flex serie wel mooi.

http://store.yahoo.com/shadesaver/salto.html

Vraag me alleen wel af waarom ze hier zo veel goedkoper zijn...Of ze zijn net of ze willen je oplichten dacht ik.
 Weten jullie ook zo adressen van een dealer in Nederland, bij voorkeur Tilburg of Eindhoven (of omgeving)?

trwm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #177 Gepost op: 13 april 2006 - 10:45:15
Citaat van: "trwm"
Heeft hier toevallig iemand enig idee of de originele beschermhoesjes van Serengeti los te bestellen zijn (via/door een optiek, of -online- door mijzelf)?

Optiek heeft hem binnen 2 dagen kunnen leveren (ze konden hem dus los bestellen).
Aan mode valt niet te ontsnappen, want ook als mode uit de mode raakt, is dat alweer mode"
- Karl Lagerfeld

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #178 Gepost op: 13 april 2006 - 11:31:08
Citaat van: "GroovyTiggr"
Weten jullie ook zo adressen van een dealer in Nederland, bij voorkeur Tilburg of Eindhoven (of omgeving)?

Ik heb hier eens op gezocht (om zelf te kijken). Optiek Centrum Oosterhof in Eindhoven voert Serengeti (volgens hun website, ben er zelf nog niet geweest).

GroovyTiggr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #179 Gepost op: 13 april 2006 - 12:01:20
Citaat van: "GroovyTiggr"

Ik heb hier eens op gezocht (om zelf te kijken). Optiek Centrum Oosterhof in Eindhoven voert Serengeti (volgens hun website, ben er zelf nog niet geweest).

Ben er al achter dat dit model niet in Europa gevoerd word. Alleen in de USA dus. Heb ook net de distributeur aan de lijn gehad en die bevestigde dit.

Ik zou hem dus moeten bestellen dan, wel vervelend aangezien ik hem dus niet kan passen. Veel brillen zijn namelijk redelijk breed en die pas ik dus niet. Plus als er iets aan is moet ik hem terug sturen.