Jest-One de meeste opticiens verkopen wel Persol.
Mocht iemand in Gr. nog een zonnebril zoeken, bij de opticien rechts van de V&D zijn op dit moment alle modellen zonnebrillen tegen 50% korting. Ook Persol, Gucci, Armani etc.
Ik heb bij Hide & Chic de zonnenbril van Swarovski gewonnen, ik heb bij een opticien in Antwerpen geinformeerd wat hij kost. De prijs was 510 euro voor de bril en voor het hoesje 108 euro, het is wel een damesbril dus ik moet nog maar eens kijken wat ik ermee doe.
Citaat van: "TimMureau"Ik heb bij Hide & Chic de zonnenbril van Swarovski gewonnen, ik heb bij een opticien in Antwerpen geinformeerd wat hij kost. De prijs was 510 euro voor de bril en voor het hoesje 108 euro, het is wel een damesbril dus ik moet nog maar eens kijken wat ik ermee doe.Moederdag komt er weer aan
of een leuke tjik mee scoren...
Citaat van: "gusto napolitano"Jest-One de meeste opticiens verkopen wel Persol.ik begreep juist van mijn opticien dat er maar 1 dealer van per stad is in principe. De meesten kunnen er echter wel aankomen..
oh dat kan natuurlijk . Ik heb zelf een veel sportiever model dan de normale persol, dus niet zo'n donkere, maar een smal aluminium montuurtje.