Auteur Topic: Hemden van Bracco  (19180 keer gelezen)

FFW

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #45 Gepost op: 02 april 2005 – 18:41:41
wat is een boorknoop? En de knopen van borrelli vind ik de mooiste van alle shirts die ik heb, maar om te zeggen dat ze handzaam zijn is een tweede

Huey

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #46 Gepost op: 02 april 2005 – 18:44:53
Citaat van: "FFW"
wat is een boorknoop? En de knopen van borrelli vind ik de mooiste van alle shirts die ik heb, maar om te zeggen dat ze handzaam zijn is een tweede


Barba vind ik nog mooier. Maar die vind ik ook mooier dan Finamore knopen. Vind die dikke knopen van Barba/Borrelli sowieso mooier dan die platte brede van Finamore.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Hemden van Bracco
Reactie #47 Gepost op: 02 april 2005 – 19:23:30
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "FFW"
wat is een boorknoop? En de knopen van borrelli vind ik de mooiste van alle shirts die ik heb, maar om te zeggen dat ze handzaam zijn is een tweede


Barba vind ik nog mooier. Maar die vind ik ook mooier dan Finamore knopen. Vind die dikke knopen van Barba/Borrelli sowieso mooier dan die platte brede van Finamore.


ja is wel zo, die van Kiton zijn het ergst.

FFW

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #48 Gepost op: 02 april 2005 – 21:28:23
Het nadeel van die dikke knopen is dat je ze zo erg door een fijne wol heen ziet. Als je het dus onder een trui draagt. Ik draag meestal truien met daaronder een shirt en dan vind ik bd eigenlijk het prettigst

Huey

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #49 Gepost op: 02 april 2005 – 21:29:07
Citaat van: "FFW"
Het nadeel van die dikke knopen is dat je ze zo erg door een fijne wol heen ziet. Als je het dus onder een trui draagt. Ik draag meestal truien met daaronder een shirt en dan vind ik bd eigenlijk het prettigst


:o

Ik draag echt nooit een trui over een overhemd. Vind dat zo'n 'balletjeslook'.

FFW

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #50 Gepost op: 02 april 2005 – 21:31:59
ach, als ik me daar wat van aan ga trekken. Wat moet je dan onder een trui dragen? een t-shirt zeker

Huey

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #51 Gepost op: 02 april 2005 – 21:33:09
Citaat van: "FFW"
ach, als ik me daar wat van aan ga trekken. Wat moet je dan onder een trui dragen? een t-shirt zeker

Ik draag gewoon een wit t-shirt als ik al een trui draag. En dat is eigenlijk alleen op wintersport. Of op van die rommeldagen.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Hemden van Bracco
Reactie #52 Gepost op: 02 april 2005 – 21:35:13
Citaat van: "FFW"
ach, als ik me daar wat van aan ga trekken. Wat moet je dan onder een trui dragen? een t-shirt zeker


ik heb nog nooit een t-shirt alleen gedragen, en met een trui moet er ook zeker een onder. ikzelf voel me kaal zonder boord.

Ik vind het geel bal look, ik vind het mooi, het moet wel een zeer mooie getailleerde trui zijn, en het liefst van kashmier, katoen of linnen katoen.

FFW

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #53 Gepost op: 02 april 2005 – 23:30:24
trui van katoen vind ik niks. Cashmere, zijden

guest45

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #54 Gepost op: 03 april 2005 – 10:42:36
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "FFW"
Het nadeel van die dikke knopen is dat je ze zo erg door een fijne wol heen ziet. Als je het dus onder een trui draagt. Ik draag meestal truien met daaronder een shirt en dan vind ik bd eigenlijk het prettigst


:o

Ik draag echt nooit een trui over een overhemd. Vind dat zo'n 'balletjeslook'.


hangt van de trui af......ik heb een zwarte getailleerde linnen gebreide trui met hoog doorschijn gehalte; als je daar een wit hemd met mega boord onder aan doet is dat echt veel en veel te "glad" voor een balletjkes look.

maar onder standaard wollen truien wordt het dat wel snel idd.