Auteur Topic: Hemden van Bracco  (19013 keer gelezen)

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Hemden van Bracco
Reactie #30 Gepost op: 31 maart 2005 – 16:51:32
Citaat van: "FFW"
maar als je het zo laat doen is het idee van maatwerk dan niet een beetje weg? Of kun je dit niet met een shirt uit het rek zo laten doen?


nee natuurlijk niet, alleen bij mij zijn ze altijd nog te groot naar mijn idee.
schouders zijn natuurlijk mooier in maatwerk, lengte van de mouwen etc.

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Hemden van Bracco
Reactie #31 Gepost op: 31 maart 2005 – 17:34:47
Citaat van: "bracco"
Citaat van: "FFW"
maar als je het zo laat doen is het idee van maatwerk dan niet een beetje weg? Of kun je dit niet met een shirt uit het rek zo laten doen?


nee natuurlijk niet, alleen bij mij zijn ze altijd nog te groot naar mijn idee.
schouders zijn natuurlijk mooier in maatwerk, lengte van de mouwen etc.


Mooie shirts, Bracco.

Nu ben ik ondertussen wel benieuwd geworden naar foto's van een paar van je horloge!
ww.dezinvanluxe.nl

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Hemden van Bracco
Reactie #32 Gepost op: 31 maart 2005 – 18:25:23
Citaat van: "Thein"
Citaat van: "bracco"
Citaat van: "FFW"
maar als je het zo laat doen is het idee van maatwerk dan niet een beetje weg? Of kun je dit niet met een shirt uit het rek zo laten doen?


nee natuurlijk niet, alleen bij mij zijn ze altijd nog te groot naar mijn idee.
schouders zijn natuurlijk mooier in maatwerk, lengte van de mouwen etc.


Mooie shirts, Bracco.

Nu ben ik ondertussen wel benieuwd geworden naar foto's van een paar van je horloge!


goed idee, doe ik morgen. hoe maak je mooie foto΄s zonder de spiegeling van het glas Hein?

guest45

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #33 Gepost op: 31 maart 2005 – 18:26:40
ik ga het ook allemaal uitproberen die mtm's shirt huizen...maar heb alle tijd vd wereld (en voorlopig nog niet al het geld :evil:  :wink: )

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Hemden van Bracco
Reactie #34 Gepost op: 31 maart 2005 – 19:40:14
Citaat van: "bracco"
Citaat van: "Thein"
Citaat van: "bracco"
Citaat van: "FFW"
maar als je het zo laat doen is het idee van maatwerk dan niet een beetje weg? Of kun je dit niet met een shirt uit het rek zo laten doen?


nee natuurlijk niet, alleen bij mij zijn ze altijd nog te groot naar mijn idee.
schouders zijn natuurlijk mooier in maatwerk, lengte van de mouwen etc.


Mooie shirts, Bracco.

Nu ben ik ondertussen wel benieuwd geworden naar foto's van een paar van je horloge!


goed idee, doe ik morgen. hoe maak je mooie foto΄s zonder de spiegeling van het glas Hein?


Pff, moeilijk. Zorg in ieder geval dat je fotografeert met daglicht, zonder flits. Verder moet je kiezen voor een soort van macrostand, zodat je een mooie close up (zorg wel dat de close up niet groter is dan het aantal x optische zoom. Dus als de camera 3x optische zoom, kun je ook maar 3x inzoomen) kunt maken. Dit doe je door een bloemetje te selecteren.

Wat voor soort camera heb je?
ww.dezinvanluxe.nl

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Hemden van Bracco
Reactie #35 Gepost op: 31 maart 2005 – 19:45:10
En gewoon een hoek kiezen waarbij het glas niet reflecteert ;)
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #36 Gepost op: 31 maart 2005 – 22:28:48
Citaat van: "bracco"
Citaat van: "FFW"
hmmm, over welke shirts ben je het meest tevreden? prijs/kwaliteit


Barba maatwerk en Attolini maatwerk vind ik het mooist.

Finamore in stof en Kiton ook in stof maar bijvoorbeeld zijn de knoopjes er altijd meteen af.

Ik heb geen ervaring met Kiton. Maar ik vind Barba minstens zo mooi als Borrelli. Sterker nog, ik heb een aantal hemden van Barba die mooier zijn afgewerkt als m'n Borrelli's.

Ik zou nog wel graag een paar hemden van Finamore willen hebben. Ik ga in April in Rome ook eens kijken bij Battistoni, of dat wat is.

guest45

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #37 Gepost op: 31 maart 2005 – 22:30:40
ik vind kiton mooier afgewerkt dan borrelli ...van wat ik heb gezien dan..

Huey

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #38 Gepost op: 31 maart 2005 – 22:32:11
Citaat van: "Chris"
ik vind kiton mooier afgewerkt dan borrelli ...van wat ik heb gezien dan..

Qua pakken vind ik Kiton helemaal super. Helaas onbetaalbaar voor mij. Qua overhemden minder. Maar ja, komt meer omdat ik de prijs/kwaliteit niet in verhouding vind staan met andere merken dan dat het niet mooi is ;)

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Hemden van Bracco
Reactie #39 Gepost op: 01 april 2005 – 20:12:51
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Chris"
ik vind kiton mooier afgewerkt dan borrelli ...van wat ik heb gezien dan..

Qua pakken vind ik Kiton helemaal super. Helaas onbetaalbaar voor mij. Qua overhemden minder. Maar ja, komt meer omdat ik de prijs/kwaliteit niet in verhouding vind staan met andere merken dan dat het niet mooi is ;)


Kiton is in pakken idd veel beter dan de hemden, de hemden vind ik erg fraai, maar bijvoorbeeld Barba of Attolini of Finamore hebben een mooiere pasvorm.

ook zijn ze te duur, vaak het dubbele van een Barba, en in maatwerk (2 keer gedaan) het 3 voudige.

Borelli vind ik niet zo. heb er 5 (2 witte, een bruine streep, een lichtblauwe en een witte met een blauw/bruine streep) de pasvorm is niet echt goed en ik vind eerlijk gezegd de stoffen vaak te min.

FFW

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #40 Gepost op: 01 april 2005 – 20:15:17
Ik heb 3 borrelli's en allemaal met 70 % korting. Maar ik zou er nooit de volle prijs voor betalen. Kwaliteit laat te wensen over vind ik. Het is misschien wel handwerk maar volgens mij in elkaar gezet door een amateur

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Hemden van Bracco
Reactie #41 Gepost op: 01 april 2005 – 20:23:36
Citaat van: "FFW"
Ik heb 3 borrelli's en allemaal met 70 % korting. Maar ik zou er nooit de volle prijs voor betalen. Kwaliteit laat te wensen over vind ik. Het is misschien wel handwerk maar volgens mij in elkaar gezet door een amateur


ja soms denk ik dat ook wel eens, de voorpanden zijn vaak erg mooi, heel mooi afgewerkt etc, maar de rest is minder.

misschien is maatwerk mooier van Borrelli?

FFW

  • Gast
Hemden van Bracco
Reactie #42 Gepost op: 01 april 2005 – 20:28:11
Ik vind hun knopen ook net de dik, ze zijn wel mooi maar onhandig.

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Hemden van Bracco
Reactie #43 Gepost op: 02 april 2005 – 18:05:51
Citaat van: "FFW"
Ik heb 3 borrelli's en allemaal met 70 % korting. Maar ik zou er nooit de volle prijs voor betalen. Kwaliteit laat te wensen over vind ik. Het is misschien wel handwerk maar volgens mij in elkaar gezet door een amateur


Naaister is gewoon een baantje vergelijkbaar met schoonmaakster of bediende ofzo. Stelt iig niks voor
Sailing, an expensive way to travel for free"

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Hemden van Bracco
Reactie #44 Gepost op: 02 april 2005 – 18:22:10
Citaat van: "Vodka"
Citaat van: "FFW"
Ik heb 3 borrelli's en allemaal met 70 % korting. Maar ik zou er nooit de volle prijs voor betalen. Kwaliteit laat te wensen over vind ik. Het is misschien wel handwerk maar volgens mij in elkaar gezet door een amateur


Naaister is gewoon een baantje vergelijkbaar met schoonmaakster of bediende ofzo. Stelt iig niks voor


ik ben best wel tevreden juist over die knopen, mooi met die ribbels, maar die boorknoop (een platte( vind ik echt onzin. beetje cheap