Ik denk eerder dan dat Yvo zegt dat ze 75 gulden zijn want praktisch al die artikelen van hem zijn geschreven toen Jezus nog op z'n ezeltje Jeruzalem binnenreed!
Citaat van: "Migliore"Ik zal eens even kijken wat ik in ijn schoenen heb zitten. Het is in ieder geval aromatic red cider wood en gekocht bij Shoes & Shirts in Maastricht.Kan me dus niet voorstellen dat ze slecht zijn. Oh ja, ze kosten overigens EUR 35,- Op de site www.yvra.nl kom je ze ook tegen, al geeft Yvo aan dat ze EUR 75,- kosten en dat is dus niet zoWelkom!35E hmm :-k ... zijn het ook spreidspanners? (M.a.w. spreidt het voetstuk ook in de breedte)
Ik zal eens even kijken wat ik in ijn schoenen heb zitten. Het is in ieder geval aromatic red cider wood en gekocht bij Shoes & Shirts in Maastricht.Kan me dus niet voorstellen dat ze slecht zijn. Oh ja, ze kosten overigens EUR 35,- Op de site www.yvra.nl kom je ze ook tegen, al geeft Yvo aan dat ze EUR 75,- kosten en dat is dus niet zo
Citaat van: "Nexus"Zijn deze Allen Edmonds cederhouten spreidschoenspanners any good?Ja, die heb ik ook gezien! Ik vind het achterstuk een tikje 'puntig' , da's dan niet weer zo goed voor je hiel, schat ik.....
Zijn deze Allen Edmonds cederhouten spreidschoenspanners any good?
Hmm klinkt goed, zal er dan ook binnenkort even een paar gaan halen. Dank voor de info!
Mijn exemplaren van Rochester Shoetree CO ( gekocht bij Shoes & Shirts voor EUR 35) lijken exact hetzelfde, maar hebben een breder dus beter hielstuk!
Citaat van: "Migliore"Mijn exemplaren van Rochester Shoetree CO ( gekocht bij Shoes & Shirts voor EUR 35) lijken exact hetzelfde, maar hebben een breder dus beter hielstuk!Ik heb daar ook een aantal van..... bevallen idd prima!
Je betaalde daar toch meer voor of..?
foto's van mijn GT's (en santoni's ) komen eraan..rolletje bijna vol