Da's voordelig!
Citaat van: "Solitarias"Citaat van: "Niels van der Linden"* Allen Edmonds (kan ik voor 35 euro bij S&S hier in Maas halen)* Seeadler (21 euro op ebay + 12 euro verzend etc etc etc)* Rochester'sWat is het functionele verschil tussen de Edmonds en de Rochester's??Volgens mij zit het zo:- Die AE (van Woodlore meen ik) hebben een te puntig hielstuk - Die Seeadlers zijn veel te zwaar en te lomp en te spannen niet goed in de breedte op en ruiken niet lekker naar cederhout- De Rochesters hebben deze nadelen niet, en ruiken erg goed, maar zijn wel het duurst (45 EUR)- Dan zijn er ook nog andere spanners, naam weet ik ff niet meer, zoek maar op de website van Danny (Dunkelman)ik heb vanmiddag 2 paar van Rochester gekocht bij de lokale schoenmaker. Waren 26 euro per paar.
Citaat van: "Niels van der Linden"* Allen Edmonds (kan ik voor 35 euro bij S&S hier in Maas halen)* Seeadler (21 euro op ebay + 12 euro verzend etc etc etc)* Rochester'sWat is het functionele verschil tussen de Edmonds en de Rochester's??Volgens mij zit het zo:- Die AE (van Woodlore meen ik) hebben een te puntig hielstuk - Die Seeadlers zijn veel te zwaar en te lomp en te spannen niet goed in de breedte op en ruiken niet lekker naar cederhout- De Rochesters hebben deze nadelen niet, en ruiken erg goed, maar zijn wel het duurst (45 EUR)- Dan zijn er ook nog andere spanners, naam weet ik ff niet meer, zoek maar op de website van Danny (Dunkelman)
* Allen Edmonds (kan ik voor 35 euro bij S&S hier in Maas halen)* Seeadler (21 euro op ebay + 12 euro verzend etc etc etc)* Rochester'sWat is het functionele verschil tussen de Edmonds en de Rochester's??
Dit zijn ook Rochester's... lijkt er al meer op!
HOEZO PLASTIC EN RUBBER.......
Citaat van: "Niels van der Linden"HOEZO PLASTIC EN RUBBER....... Dat is hip joh, wist je dat dan nog niet
Vandaag even in Den Bosch geweest. Zag daar bij Smits schoenen die Van Bommel spanners liggen... om te huilen... de achterkant is te puntig met zo'n lekker messing bol erop... En toen kwam het...ik haalde hem er uit... wat bleek... de neus was rubber...een kleine rubberen neus... ofwel...schandalig!!2 straten verderop...een Church verkoper... Met originele Church spanners. Die waren nog gekker... Daar zat een gesplitste neus in die bestond uit 2 plastic delen!!!HOEZO PLASTIC EN RUBBER.......