Auteur Topic: Kiton vs. Borrelli  (8798 keer gelezen)

Andreas

  • Gebruiker
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re: Kiton vs. Borrelli
Reactie #15 Gepost op: 24 oktober 2008 – 14:12:43
Naar aanleiding van mijn aanschaf onlangs van twee RTW Kiton hemden, overwoog ik een apart topic aan te maken voor Kiton hemden, maar wellicht kan dit topic ook afgestoft worden.

Allereerst meld ik dat ik het niet eens ben met veel reacties in dit topic. Wellicht is de prijs/kwaliteit verhouding wat schever dan Borrelli, de kwaliteit is in mijn ogen wel wat hoger, of dit een veel hogere prijs rechtvaardigt is de vraag. Ik heb de hemden echter voor 125 en 150 incl verzending op Ebay gekocht, dan wordt het prijsaspect anders. De shirts zijn bijzonder mooi afgewerkt, bijvoorbeeld extra stevige versteviging tussen voor- en achterpand. Ook is er veel meer met de hand gestikt. Misschien niet per definitie kwalitatief beter, toch mooi meegenomen dacht ik. Het enige minpunt voor mij is dat beide hemden geen knoopjes op de mouwlijst hebben, echter, de mouwlijst lijkt wel wat korter waardoor een knoopje minder noodzakelijk is.

Mijn vraag voor de experts hier is de volgende. Al mijn hemden hebben een wasvoorschrift tussen de 30 en 40 graden. Mijn twee Kiton hemden hebben hier echter 60 graden! Dit is wel een groot verschil, ik vraag me af hoe dit mogelijk is. Het lijkt me dat de gebruikte stof toch zeker vergelijkbaar is met die van Borrelli, hoe kan dit verschil verklaard? Misschien kun je Borrelli ook gewoon op 60 graden wassen? (dit ga ik niet uitproberen!)

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.358
    • Bekijk profiel
Re: Kiton vs. Borrelli
Reactie #16 Gepost op: 24 oktober 2008 – 15:06:11
Misschien kan Michael Corleone hier uitsluitsel over geven.
Die heeft meen ik Kiton hemden.
Heb zelf geen Kiton.
Kan wel zeggen dat mijn Finamore hemden beter afgewerkt zijn dan de Borrelli's die ik heb.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Kiton vs. Borrelli
Reactie #17 Gepost op: 11 december 2008 – 19:23:01





















Binnenkant van de boord ziet er excellent uit.
cyka blyat

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: Kiton vs. Borrelli
Reactie #18 Gepost op: 11 december 2008 – 19:33:25
Leuk shirtje... jammer van de borstzak.
Heb je dit shirt toevallig bij virtualclotheshorse gekocht ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra