Grappig, te lezen wat men heeft ervaren in de Corneliani Boutique. Ik geloof dat Pat niet graag geholpen wil worden in een kwaliteits winkel. Maar dat is een beetje een Nederlands eigen. Netjes begroet worden, aangesproken worden om de juiste service verlenen, vinden wij in Nederland al gauw "lastig" en word al gauw "vervelend" ervaren. Bij Oger "De service die je kan verwachten" & " Volgens mij weet iedereen wel wat ik bedoel" Spijt mij Pat, maar ik begrijp niet wat jij daar mee bedoeld.
Zowel bij Oger als bij de franchise Corneliani ervaar ik uitstekende service. Bij Corneliani werd ik vriendelijk ontvangen, werd ik gewezen op de casual Corneliani afdeling en meer het formele gedeelte, pakken. Als ik vragen heb, graag vragen, vervolgens lieten de verkopers mij rustig rondkijken. Heb als een echte Corneliani fan een prachtig I.D. Colbert gekocht. Super service.
Even ook gevraagd: Black label Corneliani bestaat niet. De labels van de 1e lijn, pakken dragen een zwart label. Heeft niets te maken als zijnde "black label". Corneliani produceert voor Ralph Lauren de Black Label lijn. Waarschijnlijk vandaar de verwarring. Corneliani I.D. de smart casual lijn, word NIET geplakt. De canvas lagen binnenin een colbert liggen los op elkaar gelokt, waardoor de canvas structuur de uiteidelijke vorm aaneemt van diegene die het draagt. Deze vorm bepaald het definitieve pasvorm en draagcomfort. Artisinaal vervaardigd door de Cornelianen in Italiλ. Dat vind je terug in de prijs, voor een lagere prijs krijg je een meer eenvoudige, geplakte maakwijze. Oh, en uiteraard full canvas maatwerk programma met keuze uit 500 stoffen. Super.
Ik klink misschien een beetje als een reclame, maar het is slechts wat vragen. Open staan voor het behulpzame Corneliani team. Krijg ik top service en antwoord op al de vragen.