over kronen gesproken
Citaat van: "Jason"over kronen gesprokenDie Graham Chronofighter is zoooooo geil, en vlgs mij komt er binnenkort eentje hier in Venlo te liggen
Citaat van: "Adsum"Wat een breezah-naam Dat is idd het eerste waar ik aan dacht.
Wat een breezah-naam
Citaat van: "Chillmeister"Citaat van: "Adsum"Wat een breezah-naam Dat is idd het eerste waar ik aan dacht.hahaha ja idd...ik vroeg me al af waarom ze 13 op al hun kleren geprint hadden...
Uit Textilia:SOC13TY is de nieuwe, ietwat verwarrende naam van The Society Shop. De modeketen heeft eveneens een nieuwe slogan īDonīt be afraidī en wil de winkels neerzetten als een A-merk.
Bekende van me heeft er een Italiaans maatpak laten maken... vanaf 380 euro (!) of zo. Daarmee zitten ze op het niveau van Suit Supply.Hij heeft het trouwens in Roermond laten doen. Winkel in het outletcentrum levert daar ook maatwerk dus.Is So13ty beter of slechter dan Suit Supply? Of gebruiken ze hetzelfde atelier?
Deze pakken hebben met zowel 'Italiaans' als 'maatpak' niets te maken. Ik heb daar ook wel eens eerder wat over gepost, maar weet niet waar precies.