Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Adsum"Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "ruby tuesday"Idd, leuk stukje Rotterdam daar..Idd een leuke straat is volgens mij zullen er wel wat winkeltjes erbij komen.Die horlogezaak Manbod zit er ook.Voorheen was prague Puck en hans.Manbodh ben ik laatst geweest....Tering, wat heeft die man voor moois liggen daar, werkelijk fenomenaal !Veel panarai o.aEn dat is een understatementEcht super wat daar allemaal ligt !
Citaat van: "Adsum"Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "ruby tuesday"Idd, leuk stukje Rotterdam daar..Idd een leuke straat is volgens mij zullen er wel wat winkeltjes erbij komen.Die horlogezaak Manbod zit er ook.Voorheen was prague Puck en hans.Manbodh ben ik laatst geweest....Tering, wat heeft die man voor moois liggen daar, werkelijk fenomenaal !Veel panarai o.a
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "ruby tuesday"Idd, leuk stukje Rotterdam daar..Idd een leuke straat is volgens mij zullen er wel wat winkeltjes erbij komen.Die horlogezaak Manbod zit er ook.Voorheen was prague Puck en hans.Manbodh ben ik laatst geweest....Tering, wat heeft die man voor moois liggen daar, werkelijk fenomenaal !
Citaat van: "ruby tuesday"Idd, leuk stukje Rotterdam daar..Idd een leuke straat is volgens mij zullen er wel wat winkeltjes erbij komen.Die horlogezaak Manbod zit er ook.Voorheen was prague Puck en hans.
Idd, leuk stukje Rotterdam daar..
Bonebakker ben ik niet geweest, vraag ik wel altijd brochures op van Cartier e.a.Heb er inmiddels zo'n 70 thuis liggen
Och .. Ik denk dat ik je ook wel wat leuks zou kunnen laten zien daar..Was laatst samen met een vriend in de winkel "lijfstijl" dat is echt een begrip in de uitgaanswereld in Rotterdam. Now&Wow people gaan daarheen... Hele vreemde lui zijn dat. Het is een verbouwde huiskamer...
Nou ben ik zelf absoluut geen Cartier-persoon, maar de Santos 100 vind ik erg cool, evenals de Roadster.Heb ze allebei al eens omgehad, en die 100 is echt ROYAAL groot.
Ja, een zijstraatje ervan. Volgens mij die straat die uitkomt op V&D/HEMA..
daar bij de oude america today outlet toch? america today was vroeger een van mijn favorite winkels, totdat ze overgenomen werden ofzo en ze niet meer dingen importeerden. erg erg jammer
Manbodh ben ik laatst geweest....Tering, wat heeft die man voor moois liggen daar, werkelijk fenomenaal !