Auteur Topic: Partridge  (5963 keer gelezen)

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Partridge
Gepost op: 17 maart 2005 – 21:00:12
Wat vinden de heren van de artikelen van Partridge en gebruiken de stijlvolle mensen ook al deze artikelen?:






Ik vond zelf de briefcases erg mooi, vooral qua leer (nerven). Later (als ik groot ben :wink: ) komt er ongetwijfeld zo'n mooie leren kantoorset op bureau te staan :lol: .

Edit: kijk vooral even naar 3e plaatje linker rijtje artikel 4. Erg stijlvol om daar je das in te doen :P
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

guest45

  • Gast
Partridge
Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2005 – 22:08:33
ken het wel van toen ik in engeland zat...doe mij maar italiaans :wink:

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Partridge
Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2005 – 22:29:16
Ben in de war dacht aan het kledingmerk partridge.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Partridge
Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2005 – 22:41:50
Citaat van: "gusto napolitano"
Ben in de war dacht aan het kledingmerk partridge.


Maar je mening/ervaring over/met dit merk?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Partridge
Reactie #4 Gepost op: 17 maart 2005 – 22:47:02
Ziet er wel mooi uit maar heb zelf toch liever Pickett uit londen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Partridge
Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2005 – 01:08:44
Is een beetje de Britse The Bridge
(TB is Italiaans, b.t.w., zoals jullie weten)
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Chillmeister

  • Gebruiker
  • Berichten: 462
    • Bekijk profiel
Partridge
Reactie #6 Gepost op: 18 maart 2005 – 07:57:29
Citaat van: "gusto napolitano"
Ben in de war dacht aan het kledingmerk partridge.


was ook in de war, maar ik dacht aan Alan Partridge van de gelijknamige BBC comedie

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Partridge
Reactie #7 Gepost op: 18 maart 2005 – 08:29:39
Citaat van: "gusto napolitano"
Ziet er wel mooi uit maar heb zelf toch liever Pickett uit londen.

Best mooi spul zeg, bij Pickett!


 '89' Briefcase
British bridle hide case lined in green cotton drill with three main compartments, external back pocket, card pocket, pen loops, solid brass fittings, key lock and detachable leather shoulder strap.
Colours: Black, dark brown, dark tan, light tan.
Price: £459
Size: 43cm x 33cm x 8cm
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Partridge
Reactie #8 Gepost op: 18 maart 2005 – 12:48:43
Voorral hun attache koffers zijn mooie evenals hun bureau artikelen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Partridge
Reactie #9 Gepost op: 18 maart 2005 – 12:50:21
Citaat van: "Chillmeister"
Citaat van: "gusto napolitano"
Ben in de war dacht aan het kledingmerk partridge.


was ook in de war, maar ik dacht aan Alan Partridge van de gelijknamige BBC comedie
Coole gozer die allen partridge :D  Maar nu weer On Topic.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Re: Partridge
Reactie #10 Gepost op: 19 maart 2005 – 19:34:16
Citaat van: "FokLex"
Wat vinden de heren van de artikelen van Partridge en gebruiken de stijlvolle mensen ook al deze artikelen?:






Ik vond zelf de briefcases erg mooi, vooral qua leer (nerven). Later (als ik groot ben :wink: ) komt er ongetwijfeld zo'n mooie leren kantoorset op bureau te staan :lol: .




Edit: kijk vooral even naar 3e plaatje linker rijtje artikel 4. Erg stijlvol om daar je das in te doen :P


Ik heb vrij veel Partrige, een tas, een koffer en allerlei prullaria, maar het is een stuk mooier dan deze dingen.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Re: Partridge
Reactie #11 Gepost op: 19 maart 2005 – 19:35:54
Citaat van: "bracco"
Ik heb vrij veel Partrige, een tas, een koffer en allerlei prullaria, maar het is een stuk mooier dan deze dingen.


Dit is allemaal van hun site gehaald en vond het er in het echt ook goed uit zien. Maar blijft dit spul mooi na lange tijd, wat is de kwaliteit enzovoorts na aantal jaren van gebruik?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

bracco

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.551
    • Bekijk profiel
Re: Partridge
Reactie #12 Gepost op: 19 maart 2005 – 20:00:28
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "bracco"
Ik heb vrij veel Partrige, een tas, een koffer en allerlei prullaria, maar het is een stuk mooier dan deze dingen.


Dit is allemaal van hun site gehaald en vond het er in het echt ook goed uit zien. Maar blijft dit spul mooi na lange tijd, wat is de kwaliteit enzovoorts na aantal jaren van gebruik?


Partrige is het mooiste wat er is, voorl de wat dikkere leersoorten blijven subliem, ik heb een agenda van Partrige die vrij oud is maar zo mooi!! ik heb ook een mooiere nieuwe Brigg, maar die is toch in leersoort een stuk minder.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Re: Partridge
Reactie #13 Gepost op: 19 maart 2005 – 20:03:01
Citaat van: "bracco"
Citaat van: "FokLex"
Citaat van: "bracco"
Ik heb vrij veel Partrige, een tas, een koffer en allerlei prullaria, maar het is een stuk mooier dan deze dingen.


Dit is allemaal van hun site gehaald en vond het er in het echt ook goed uit zien. Maar blijft dit spul mooi na lange tijd, wat is de kwaliteit enzovoorts na aantal jaren van gebruik?


Partrige is het mooiste wat er is, voorl de wat dikkere leersoorten blijven subliem, ik heb een agenda van Partrige die vrij oud is maar zo mooi!! ik heb ook een mooiere nieuwe Brigg, maar die is toch in leersoort een stuk minder.


Ok dan, dan ga ik over maandje ofzo maar eens de partridge tas halen waar ik al maanden op zit te kwijlen in de winkel :oops:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Partridge
Reactie #14 Gepost op: 19 maart 2005 – 20:06:51
Deze dus:



Precies goed formaat en niet te oudbollig (ben nog maar student he). Kan je tenminste ook lkkr onder de arm meenemen
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.