Auteur Topic: Burberry  (27118 keer gelezen)

Hein

  • Gebruiker
  • Berichten: 882
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Burberry
Gepost op: 16 maart 2005 – 12:10:32
Zelf ben ik redelijk fan van Burberry. Nu ik vraag me af of ik hier de enige ben aangezien er zo weinig over geschreven wordt.
Wat voor spullen van Burberry hebben de SF'ers?
ww.dezinvanluxe.nl

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Burberry
Reactie #1 Gepost op: 16 maart 2005 – 12:27:27
ik vind 't net een beetje als LV, 1 ontwerp waar al jaaaren op doorgeborduurd word (letterlijk en figuurlijk). en zoveel nep op de markt dat je je niet echt meer onderscheidt.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Burberry
Reactie #2 Gepost op: 16 maart 2005 – 12:46:34
Alleen een grijze burberry sjaal (ruit). Van burberry vind ik de bruine weekendtassen bij Metz & Co erg mooi met uiteraard de bijbehorende cashmere sjaal, alleen die prijs he 1500 euro voor dit setje :oops: =;
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Stansfield

  • Gebruiker
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Burberry
Reactie #3 Gepost op: 16 maart 2005 – 12:55:49
Citaat van: "postman"
ik vind 't net een beetje als LV, 1 ontwerp waar al jaaaren op doorgeborduurd word (letterlijk en figuurlijk). en zoveel nep op de markt dat je je niet echt meer onderscheidt.


Helemaal mee eens. Vooral dat er veel nep op de markt is vind ik echt de doodsteek voor een merk. Vooral na de zomer zie je altijd hele vliegtuigen vol met mensen met nepkleding van bepaalde merken.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Burberry
Reactie #4 Gepost op: 16 maart 2005 – 13:01:56
Is inderdaad erg treurig al die nepdingen. Het erge is dat je het soms niet eens kan zien....
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Burberry
Reactie #5 Gepost op: 16 maart 2005 – 13:37:12
Ik heb zelf een grijze Burberry sjaal. Ik had eerst de bruine, maar die heb ik weggedaan nadat echt iedereen die had (al had iedereen een neppe).
Voor de rest heb ik niets van dit merk, hoewel ze af en toe wel wat leuke kleren hebben. Maar er loopt teveel fout volk mee waardoor het een imago heeft gekregen waar ik niet vrolijk van word.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Burberry
Reactie #6 Gepost op: 16 maart 2005 – 14:00:14
Komt omdat jullie de verkeerde Burberry lijn indenken. LAVA Rotterdam verkoopt Burberry Prosum.. Een hele mooie lijn waar niets commercieels inzit.. Die Burberry ruit is echt een drama vind ik persoonlijk. Zelf heb ik 1 trui van de lijn Thomas Burberry..

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Burberry
Reactie #7 Gepost op: 16 maart 2005 – 14:02:30
Citaat van: "ruby tuesday"
Komt omdat jullie de verkeerde Burberry lijn indenken. LAVA Rotterdam verkoopt Burberry Prosum.. Een hele mooie lijn waar niets commercieels inzit.. Die Burberry ruit is echt een drama vind ik persoonlijk. Zelf heb ik 1 trui van de lijn Thomas Burberry..


Ik dacht dat Burberry Prosum (pakken) niet verkrijgbaar was in Nederland. Niet dat ik het budget daarvoor heb... :lol:

Welke lijnen bestaan er eigenlijk van burberry?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Burberry
Reactie #8 Gepost op: 16 maart 2005 – 16:11:55
Ik heb ook de welbekende Burberry sjaal.... kostte maar 5 euro  8)

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Burberry
Reactie #9 Gepost op: 16 maart 2005 – 16:28:35
Weet niet of LAVA de pakken verkoopt.. Ben nog niet 100% thuis in de pakkenwereld..

Maar het casual gedeelte dat ze hebben is echt goed!

Huey

  • Gast
Burberry
Reactie #10 Gepost op: 16 maart 2005 – 16:30:13
In Dubai heb ik 2 Burberry boutiques bezocht. Maar ik kon er echt niets vinden dat aan mijn smaak voldoet. Niet echt mijn merk.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Burberry
Reactie #11 Gepost op: 16 maart 2005 – 20:06:46
Citaat van: "Adsum"
Ik heb ook de welbekende Burberry sjaal.... kostte maar 5 euro  8)


hmmm een echte? Ik geloof dat ik voor die van mij 65 of 85 kwijt was :roll:

Verder vandaag nog wat burberry bekeken bij tom broekman in utrecht. Was nou niet echt geweldig, niet echt mooie stoffen, vage pasvorm en niet echt mijn kleuren :?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Steef

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.599
    • Bekijk profiel
Burberry
Reactie #12 Gepost op: 16 maart 2005 – 20:07:40
Lookie lookie, you buy scarf, real Burreby, 5 euro !

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Burberry
Reactie #13 Gepost op: 16 maart 2005 – 20:08:33
Citaat van: "Adsum"
Lookie lookie, you buy scarf, real Burreby, 5 euro !


hahaha het is eigenlijk ook belachelijk dat je voor scheerwol shawl zoveel geld betaald. 5 euro is meer op zijn plaats :wink:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

guest45

  • Gast
Burberry
Reactie #14 Gepost op: 16 maart 2005 – 20:11:53
heb er voor de grap zo een broek van gekocht, 5pocket model, uiteraard in de bekende ruitstof...vond het wel een goede grap.
(wel echt natuurlijk; een grap is niet leuk als je m niet goed verteld :wink: )