Auteur Topic: iTailoronline.com  (23348 keer gelezen)

dewortel

  • Gebruiker
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #30 Gepost op: 22 oktober 2010 – 00:59:24
Wel makkelijk om een shirt samen te stellen op die itailor site. Voor de rest waar zijn de foto's?

LML

  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #31 Gepost op: 16 november 2010 – 13:40:57
Puur uit interesse.

Komen er nog foto's? Ik neem aan dat de bestelde shirts inmiddels binnen zijn?

Anavar

  • Gast
Re: iTailoronline.com
Reactie #32 Gepost op: 17 november 2010 – 21:33:47
Ja foto's ja.

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.542
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #33 Gepost op: 18 november 2010 – 09:53:17
Ja foto's ja.

Kan daarna het topic op slot.

Edit: zit de site nu te bekijken en zie dat deze sinds de laatste keer dat ik keek flink is aangepast. Flink veel opties. Ben wel zeer nieuwsgierig geworden naar het resultaat.
Laatst bewerkt op: 18 november 2010 – 10:04:02 door Victor Baarn
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Bastiaan

  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #34 Gepost op: 20 november 2010 – 12:47:54
Laatst hier ook een overhemd besteld, werd gewoon in een envelop door de brievenbus gemoffeld! Was zo slecht (kraag helemaal ingedeukt), is meteen in de prullenbak belandt...

Heb nog wel foto's genomen, zal ik later even plaatsen!

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #35 Gepost op: 20 november 2010 – 13:39:42
Hee leuk! Antispam!

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #36 Gepost op: 20 november 2010 – 14:18:12
Ben je nu bezig je concurrent zwart te maken?

Bastiaan

  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #37 Gepost op: 21 november 2010 – 11:27:40
Foto's had ik al gewist.. Ik zou voor een maat overhemd meer geld uittrekken en bijvoorbeeld naar LCT of NewTailor gaan, of online naar Shirt by Hand. Heb ik goede ervaringen mee. Voor kleine budgetten prima optie, alleen wel de postbode in de gaten houden ;-)

wubbelz

  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #38 Gepost op: 10 januari 2011 – 23:54:36
Grappig, Hier laatst dus voor de grap een maatshirt besteld. Op een gemoedelijke avond snel alle maten zelf opgemeten. Het idee is wel leuk, echter het eindresultaat is matig / voldoende. De stof is behoorlijk doorschijnend en cheapy en kan nooit tippen aan mijn maatshirt van T-be Dressed uit Tilburg.

We moeten ons natuurlijk wel realiseren dat we niet veel kunnen verwachten van een maatshirt van 29,95. Ik vind het voor mij wel een ideale mogelijkheid om enigszins aan maatkleding te komen. Ik heb een iets langer bovenlichaam en de bij standaard shirts in de stad krijg ik altijd spijt aangezien die uit mijn broek komen.

Past deze website op dit forum? ........ Naar mijn mening wel. Ben je jong, heb je geen dik salaris maar wil je er wel iets scherper bij lopen vergelijken met de gemiddelde boeren Nederlander, dan is deze site ideaal. Wil je echter top kwaliteit, dan moet je toch wel even verder zoeken.

Ik ben benieuwd naar shirtbyhand... denk dat ik daar maar eens ga kijken.  \:D/

Dirk

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.528
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #39 Gepost op: 11 januari 2011 – 00:12:30
Past deze website op dit forum? ........ Naar mijn mening wel.

Het is dat dit topic al bestaat, maar ik zou je vraag het liefst beantwoorden met 'nee'. Voor 30 euro krijg je geen kwaliteits 'maat'shirt. En in beginsel gaat het op dit forum om de betere, dus kwalitatieve, kleding. Dat het goedkoop maatwerk is, maakt nog niet dat het aan te prijzen is voor wie dan ook die SF.nl bezoekt. Er zijn in het RTW gamma ook voldoende shirts te vinden die een goed slimfit lijn hebben (naar ik meen het voormalige Shirts and Cappuccino bijvoorbeeld) en dan krijg je wel een hemd van betere kwaliteit. Niet doen dus, ook niet als je jong bent, geen dik salaris hebt en er scherper bij wil lopen dan de gemiddelde boeren Nederlander.

Toch ben ik blij dat dit topic er is: zo weet men in ieder geval dat wij van SF.nl het niet zouden aanbevelen :-)
You can buy clothes, but you can't buy style

wubbelz

  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #40 Gepost op: 11 januari 2011 – 11:50:15
Shirts and Cappuccino, Thanks. Daar had ik tot op heden nog niet van gehoord. Mooie website. Mocht ik eens in Amsterdam rond lopen zal ik zeker eens een kijkje gaan nemen.


maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #41 Gepost op: 11 januari 2011 – 11:58:00
Shirts and Cappuccino, Thanks. Daar had ik tot op heden nog niet van gehoord. Mooie website. Mocht ik eens in Amsterdam rond lopen zal ik zeker eens een kijkje gaan nemen.


Zitten in het Haagsche toch? of zijn ze verhuist?
Niets zo veranderlijk als de mens

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #42 Gepost op: 11 januari 2011 – 12:32:39
Of ga naar de hofleverancier van SF (studenten) SuSu.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Dirk

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.528
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #43 Gepost op: 11 januari 2011 – 12:49:54
Zitten in het Haagsche toch? of zijn ze verhuist?

In Den Haag niet meer, er zit iets nieuws voor in de plaats. Volgens mij een soort doorstart en kan je er nogsteeds goede shirts halen. Van horen zeggen, want ik heb zelf geen ervaringen met Shirts and Cappuccino of wat er nu zit.
You can buy clothes, but you can't buy style

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #44 Gepost op: 11 januari 2011 – 13:31:21
Ik heb een (1) shirt van deze heren. Ben er eigenlijk wel tevreden over.

Is wel een jaar of 2 geleden dat ik dat shirt liet aanmeten, en dat was inderdaad nog in DH.
Niets zo veranderlijk als de mens