Auteur Topic: iTailoronline.com  (23376 keer gelezen)

Amir

  • Gebruiker
  • Berichten: 88
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #15 Gepost op: 11 oktober 2010 – 12:03:13
Ik was gisteren voor de grap een shirt aan t samenstellen... :P wel een makkelijk systeem idd.

Anavar

  • Gast
Re: iTailoronline.com
Reactie #16 Gepost op: 11 oktober 2010 – 12:47:45
Even ter aanvulling: ik weet niet of het polyester is...
Er stáát katoen, ook in het shirt & wasvoorschrift. Het voelt als katoen, zeer dun.
Het is echter wel wat glad, niet bedoeld zoals mbt structuur maar glad als in glimmend. Of dit een bewijs van polyester is, weet ik niet.

Confrère

  • Gebruiker
  • Berichten: 506
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #17 Gepost op: 11 oktober 2010 – 13:08:50
Klinkt wel als polyester... Dat er katoen op staat is absoluut 0 garantie bij zo'n Aziatisch product...
Het is natuurlijk niet onmogelijk: Hema en H&M verkopen ook shirts voor 2 tientjes die echt wel van katoen zijn, maar een Aziatische shirtboer heeft toch echt een groter sourcing probleem en niet de koopkracht van toko's zoals Hema en H&M...

Veel Aziatische shirts die ik zelf in mijn handen heb gehad waren dan ook van polytroep.. Alles was volgens de verkoper uiteraard 100% katoen (soms zelfs "Sea-Island", dat was wellicht de naam van de sweatshop waar de stof dan vandaan kwam ;)).

Anavar

  • Gast
Re: iTailoronline.com
Reactie #18 Gepost op: 11 oktober 2010 – 13:54:14
Aha.

Wellicht is het een mix van zowel katoen als polyester? Nu de stof niet zó glad is dat men het een trainingspak anno 1993 zal vinden, maar de echte harde look toch ook ontbreekt.

Confrère

  • Gebruiker
  • Berichten: 506
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #19 Gepost op: 11 oktober 2010 – 14:05:03
Poly-mix is ook goed mogelijk...
Goede test bij mijzelf is hoe het draagt, ik zweet mij echt het leplazerus als ergens veel polyester in zit...

Maar als de stof heel anders aanvoelt dan een gemiddeld shirt van normale katoen is dat al een aardige aanwijzing dat er iets mis mee is...

Anavar

  • Gast
Re: iTailoronline.com
Reactie #20 Gepost op: 11 oktober 2010 – 21:42:29
Ik ga zijn shirt denk ik maar niet lenen  :mrgreen:

Hoop van het weekend foto's te kunnen maken.

Ga er in ieder geval nog eens even lekker aanzitten, en het nogmaals bekijken van heel erg dichtbij.

( Drager in kwestie is in de 7e hemel met zo'n goedkoop en goed en goede kwaliteit shirt. Zal mijn bevindingen nog even voor mij houden. )

Mediaman

  • Gast
Re: iTailoronline.com
Reactie #21 Gepost op: 11 oktober 2010 – 22:26:23
Kan iemand de jammer aanzetten op dit topic?

Anavar

  • Gast
Re: iTailoronline.com
Reactie #22 Gepost op: 11 oktober 2010 – 22:41:13
U bent niet aan het werk, MM?

Confrère

  • Gebruiker
  • Berichten: 506
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #23 Gepost op: 12 oktober 2010 – 11:45:53
Ach ja, die kerel klinkt als een standaard Azie-tourist. Die denken ook helemaal de man te zijn met hun overzeese sartoriale aanfluitingen.
Ignorance is....

Anavar

  • Gast
Re: iTailoronline.com
Reactie #24 Gepost op: 12 oktober 2010 – 11:54:19
Ja, maar daar komt het denk ik op de aloude discussie over of het er mooi uitziet of dat het goed is.

Ben benieuwd hoe het uit de wasmachine komt.
Zou ik daar nog iets uit kunnen afleiden voor wat betreft de katoen/polyester-kwestie?

Peter Bastian

  • Gebruiker
  • Berichten: 795
  • //
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #25 Gepost op: 12 oktober 2010 – 12:14:18
Ja, maar daar komt het denk ik op de aloude discussie over of het er mooi uitziet of dat het goed is.

Ben benieuwd hoe het uit de wasmachine komt.
Zou ik daar nog iets uit kunnen afleiden voor wat betreft de katoen/polyester-kwestie?

De fik er in! Als het smelt en druipt zal het wel polyester zijn ;)
//

Confrère

  • Gebruiker
  • Berichten: 506
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #26 Gepost op: 12 oktober 2010 – 13:00:08
Polyspul is -erg- snel droog na het wassen....

Papageno

  • Gebruiker
  • Berichten: 179
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #27 Gepost op: 15 oktober 2010 – 18:02:19
Heb geen maten opgenomen dus een maatje 40 genomen en die heeft wat korte mouwen, maar wel lang lijf. Het lijkt mij wel katoen en afwerking is redelijk. De stof is wel wat stugger dan mijn New Tailor shirt.
Heb gewoon een standaard witte besteld.
De site is mooi en gelikt, de shirts duidelijk niet. Ik ga nog een shirt bestellen maar dan wel een met opgegeven maten. Kijken of het dan beter zit. Ik baal er altijd zo van dat shirts zo kort zijn.
Collega van mij heeft een erg lastige maat (klein menneke) en hij is er blij mee, zo'n goedkoop overhemd heeft hij nog nooit gehad.
Dus misschien leuk idee voor mensen die de eerste voorzichtige stapjes in de maatwerk wereld willen zetten (of een lastige maat hebben en altijd duur uit zijn).

divided

  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #28 Gepost op: 15 oktober 2010 – 19:58:16
ok ik heb hier vorige week een shirt besteld :)
ik ben benieuwd als die er is post ik fotos

carpe diem

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.439
    • Bekijk profiel
Re: iTailoronline.com
Reactie #29 Gepost op: 15 oktober 2010 – 20:04:31
Wat een topic. Shift-Delete zou ik zeggen. Hoort hier absoluut niet thuis
Be yourself no matter what they say