Auteur Topic: Casual jasje SuSu  (11040 keer gelezen)

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #15 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:49:43
Citaat van: "ruby tuesday"
Ging ik ook zeker niet voor... Heb ik er niet voor over..Ik vind het niet iets voor een 30+er maar voor een jonge 20er.. De Slimane lijn is echt top...


Ik zie in die winkels altijd van die 30+ers met hun vrouw erbij die dan wil dat de man hip en trendy voor de dag komt en dan door verkoper zo'n pak laat aanpraten.

Maar het ziet er inderdaad mooi uit alleen je betaalt belachelijk veel voor de naam. Als je soms die prijzen ziet zou je echt aan winkelier willen vragen of het serieus bedoeld is :roll:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #16 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:56:01
idd. zo had ik vandaag een tshirt van d&g in m'n handen. stond wel een geinige italiaanse zin op. 120 euro. en dat vind ik dan nog wel kunnen opzich als het echt een orgineel shirt is en mooie kwaliteit. maar dit was echt een flinterdunne stof met 'trendy' afgeraffelde mouwen.

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #17 Gepost op: 14 maart 2005 – 21:59:11
Citaat van: "postman"
idd. zo had ik vandaag een tshirt van d&g in m'n handen. stond wel een geinige italiaanse zin op. 120 euro. en dat vind ik dan nog wel kunnen opzich als het echt een orgineel shirt is en mooie kwaliteit. maar dit was echt een flinterdunne stof met 'trendy' afgeraffelde mouwen.


Dat is dus hip en trendy vintage stijl volgens die mensen. Zo kocht ik vorig jaar leuk shirtje. Na 5 a 8 keer dragen was het gedaan met de kraag en pasvorm, jammer van die 100 euro :x

Voorgaande heeft betrekking op de goedkoopste lijnen.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

ruby tuesday

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.240
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #18 Gepost op: 14 maart 2005 – 22:00:47
D&G lijn is idd niet super meer als je het vergelijkt met een aantal jaren geleden.. Commercie he......Dat heb je vaak met die 'instaplijnen'..

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
Casual jasje SuSu
Reactie #19 Gepost op: 14 maart 2005 – 22:11:44
Citaat van: "ruby tuesday"
D&G lijn is idd niet super meer als je het vergelijkt met een aantal jaren geleden.. Commercie he......Dat heb je vaak met die 'instaplijnen'..


ja achh je moet er ook niet teveel van verwachten. Weet nu dat ik liever ga voor kwaliteit dan voor merk.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.